Кличко наголосив, що до КМДА надійшли пропозиції на проведення інвестиційного конкурсу на розміщення пунктів прокату електросамокатів — за принципом велопрокату. І такий конкурс проведуть, але лише після того, як зміниться законодавство України про дорожній рух.

Мер додав, що місто не може дозволити компанії надавати такий вид послуг. Він закликав компанію Bolt прибрати несанкціоновано встановлені пункти прокату і дотримуватися чинного законодавства.

7 серпня сервіс таксі Bolt анонсував, що запускає у Києві прокат електросамокатів. Це перший подібний сервіс в Україні.

Якщо ж компанія не послухається, міські служби просто приберуть самовільно розміщені пункти з електросамокатами.

«Прикладом цивілізованої співпраці з містом і надання послуг у законний спосіб є робота пунктів велопрокату, що вже два роки успішно працюють в столиці й розширюють мережу», — додав він.

До чого законодавство

На відміну від велосипедистів, права та обов'язки тих, хто їздить по місту на електросамокатах чи гіробордах, не захищені законом. З правової точки зору, вони не є учасниками дорожнього руху, попри те, що деякі з подібних пристроїв розвивають швидкість понад 50 км на годину.

Зараз у Верховній Раді зареєстровані два проєкти закону, які покликані легалізувати користувачів легкого електротранспорту в Україні.