Найбільша виплата за час карантину склала понад 2 млн 550 тис грн — фізичній особі (автострахування).

Медичний асистанс і контакт центр продовжують працювати в режимі 24/7. Кількість дзвінків з 16 березня по 23 березня 2020 року в контакт-центр і медичний асистанс склала близько 40 000.

Відсоток прийнятих дзвінків медичним ассистансом — 100%, контакт-центром — 99%. Кількість дзвінків, оброблених в перші 30 секунд медичним ассистансом — 99%, контакт-центром — 98%.

Компанія залишається на зв'язку з клієнтами офланй, онлайн, в соцмережах, месенджерах. Всі продукти, які пропонує ARX, продаються в звичайному режимі.

Багато продуктів можна придбати онлайн на сайті компанії.

  • Сплатити страховий платіж без комісії;
  • Замовити страховий продукт;
  • Оновити договір або заявити про страховий випадок: 0800 30 27 23;
  • Замовити консультацію або доставку договору 0800 30 27 2;
  • Зв'язатись в месенджері Telegram.