На що скаржаться споживачі

  • 37,3% звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів;

  • 46,4% — якості наданих послуг (робіт), з них: 20,1% — якості житлово-комунальних послуг, 4,4% — якість продовольчих товарів, 11,5% — придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.

Читайте також: Половина українських компаній зазнала до 3 шахрайських атак у 2020 році — дослідження YouControl

«Дуже важливо, щоб споживачі, права яких було порушено, зверталися до нас та знали, що вони мають змогу відновити справедливість там, де вона була порушена. Ми, зі свого боку, намагатимемося зробити так, щоб подача звернень була зручною та швидкою. Над цими сьогодні працюють наші ІТ спеціалісти», — сказала голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Нагадаємо

Раніше «Мінфін» писав, що найбільша кількість шахрайських схем зустрічалася у компаніях, які працюють у сферах: промисловість, медицина/фармацевтика, закупівлі, транспорт/логістика, будівництво/нерухомість.