На 12.01.2021 ця оцінка становить 4,8 бала з 5 можливих. Оцінка рахується за підсумками сервісу зворотного зв'язку Тransparent Customer Feedback або TCF. Цей сервіс дозволяє клієнтам негайно після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зіркового шкалою. Відгуки з'являються на сайті компанії у режимі реального часу.

Впливати на відгуки, модерувати, маніпулювати даними неможливо, тому що адмініструє процес збору та перевірку відгуків незалежна компанія eKomi, яка базується в Німеччині, та є європейським лідером в області роботи зі зворотним зв'язком клієнтів. еКomi спеціалізується на зборі відгуків і працює з 14 000 компаній у всьому світі. До 12.01.202 за якість сервісу компанія ARX була нагороджена срібним віртуальним знаком еKomi.

Протягом останніх 12 місяців, c 12.01.2020 по 12.01.2021, за допомогою TCF отримано 1417 відгуків. 94% з них позитивні. Це становить 4,8 балів. На підставі цих показників, на 12.01 2021 компанія ARX отримує віртуальний золотий знак eKomi.

Сервіс TCF був запроваджений у 2017 році, і з 1.01 2017 року по 12.01.2021 року в цілому було отримано 4853 відгуків.

ARX — єдина компанія в Україні, яка має таку об'єктивну, прозору і незалежну систему відгуків.TCF дає можливість клієнтам:

  • висловити свою думку і оперативно отримати зворотній зв'язок;
  • побачити, що інші клієнти думають про ARX;
  • вплинути на якість сервісу компанії;
  • переконатися, що компанія знаходиться на зв'язку і зацікавлена ​​у швидкому вирішенні можливих питань.

ARX залишається безумовним лідером України на ринку каско, надаючи широкий перелік програм страхування каско власникам автомобілів. Даний вид страхування займає переважну частку в портфелі компанії. За результатами 9 місяців 2020 об'єм премій по каско склав 1,1 млрд грн, показавши приріст 12%. Сума виплат склала понад 470 млн грн

Страхові премії фізичних осіб по каско в загальному обсязі зібраних премій по даному виду страхування становлять 68% (755,4 млн грн). Сума виплат фізичним особам склала 330, 3 млн грн.

Посилання на сторінку рейтингу.