Олена Коробкова підкреслила, що МФО слід готуватись до набуття чинності законом про «спліт», який зробить НБУ регулятором діяльності мікрофінансових організацій.

Вона також нагадала, що з 1 вересня набуде чинності постанова Нацбанку №141. Цей документ зобов'язує фінустанови надавати достовірну, правдиву, актуальну і достатню за обсягом інформацію про послуги, їх повну вартість для споживача, умови отримання і ризики.

Спершу постанова стосуватиметься саме банків, але згодом буде поширена на інші фінансові компанії.

Завдяки цим змінам і до банків, і до МФО застосовуватимуться єдині вимоги щодо реклами та розкриття процентної ставки за кредитами, зазначила Олена Коробкова.

МФО вже готуються

Як очікує СЕО MyCredit Дмитро Стензя, Нацбанк дасть перехідний період для того, щоб МФО підготувались до запровадження нових норм. Зокрема, щодо регулювання діяльності МФО.

Водночас, за його словами, положення постанови НБУ щодо інформування про відсоткову ставку і розміщення на сайті кредитного калькулятора MyCredit вже виконує.

Як розповіла директор по маркетингу CC Loan Анна Моісеєва, юристи її компанії вже підготували список вимог регулятора до рекламної продукції, а відділ маркетингу перевірив, чи повністю МФО дотримується вимог регулятора.

Читайте також: У МФО пояснили, чому на початку карантину відмовились від кредитів під 0%, а тепер повертають їх

«Для ринку це добре, коли всі МФО розкриватимуть реальну відсоткову ставку. Наша компанія її вже розкрила», — наголосив Дмитро Стензя.

Нагадаємо, шо у вересні минулого року Верховна Рада ухвалила закон про «спліт». Відповідно до нього до НБУ перейдуть функції регулювання страхових, лізингових, фінансових компаній, кредитних спілок, ломбардів та бюро кредитних історій.

FinTech партнером вебінару виступила платіжна система Interkassa.

Учасники вебінару не тільки дізналися більше про стан ринку МФО, а й отримали подарунки від партнерів розіграшу: гастро-ресторану Flamber, детейлінгу Vepryk і салону краси Sotto Voce: beauty Hub.