Moneyveo знайшла ще один спосіб сказати вам Дякую за прихильність до сервісу. Команда створила власну колекцію одягу під брендом #КРАСАВА і 11 вересня представила її на Kyiv Fashion Week 2019!

Перша колекція складається з 19 жіночих і чоловічих моделей сезону осінь – зима, включає стандартні та бодіпозитивні розміри. Це casual-образи – стильні футболки і світшоти, худі й толстовки, модні костюми, куртки та пальта. Колекція #КРАСАВА втілює стиль, свободу і комфорт – підкреслює український дизайнер Наталія Гóрод, яка розробляла моделі для Moneyveo.

«#КРАСАВА – це зухвалий авантюрист, який кидає виклик світові та підкорює його. Він вищий від шаблонів і стандартів, знає, чого хоче, проактивний та впевнений у собі. Колекція поєднує практичність, креатив і фан», – коментує показ стиліст Олександра Очеретяна.

За словами комерційного директора Moneyveo Максима Параски, основний посил колекції: «Кожен із нас #КРАСАВА». Неважливо, відповідаєш ти модельним параметрам «90-60-90» чи далекий від ідеальних пропорцій, ти все одно #КРАСАВА.

Наш новий бренд культивує бодіпозитив, відкритість та вільне самовираження. Енергійні і стильні Красави впевнені у собі, без комплексів. Вони вміють насолоджуватися моментом. #КРАСАВА – це не про зовнішній лиск, це про внутрішній стан і стиль життя.

«У нас з'явилася ідея втілити у життя телевізійний образ Сави-Красави, який багатьом припав до душі, – коментує колекцію #КРАСАВА CEO Moneyveo Альона Андронікова. – Останній аналіз портрета нашої цільової аудиторії говорить про те, що багато наших клієнтів перебувають у творчому пошуку себе, бажають розвиватися і живуть на високих швидкостях. Ми вирішили втілити цей образ, сповнений енергією прагненням до комфорту і саморозвитку, в нашому новому бренді #КРАСАВА».