Учасники обговорювали актуальні питання регулювання ринку і налагодження бізнес-процесів, роль та можливості скорингу (перевірки, аналізу даних клієнтів) тощо. Найцікавішими темами стали унікальні розробки і досвід успішного впровадження технологій, завдяки яким створюються сучасні фінансові сервіси.

В.о. директора з розвитку бізнесу Moneyveo Анатолій Авдєєв розповів, де і як знаходити дані про клієнтів. Він поділився новими джерелами інформації та досвідом їх використання командою Манівео.

«Але просто видати людині кредит недостатньо, – вважає Анатолій. – Щоб наступного разу клієнт прийшов за послугою саме до вас, важливо забезпечувати для нього гарний сервіс протягом усього періоду обслуговування. Цього вимагає користувач, який може обирати, з ким співпрацювати».

«Moneyveo прагне привести якість сервісу до стандартів, встановлених у банках, – каже Анатолій. – Так, компанія підвищила рівень обслуговування в контакт-центрі і після цього провела внутрішнє дослідження. Його результати показали, що рівень задоволення клієнтів підвищився з 70% до 90%».

Директор з маркетингу Максим Параска розповів учасникам конференції про те, як працює маркетинг у МФО і як оцінювати його ефективність. «Якщо компанія видає позики онлайн автоматично, як Moneyveo, для неї маркетинг – і реклама, і продажі, – каже Максим.

– Завдання маркетингу – зацікавити і зберегти клієнта, завоювати його лояльність. Не бійтеся тестувати різні формати реклами – тільки так ви знайдете нові способи достукатися до потенційних користувачів», – переконаний Максим Параска.

Компанія Moneyveo прагне до того, щоб її клієнти отримували найвищий рівень обслуговування. Вона постійно вдосконалює свій сервіс, розвиває програму лояльності для постійних клієнтів, влаштовує акції з подарунками та знижками.

Результат – усе більше людей, у випадку фінансових негараздів, звертаються за допомогою саме на moneyveo.ua. Так, у червні в Moneyveo отримав кредит 350-тисячний користувач, і це на 150000 більше, ніж півроку тому. Компанія вдячна клієнтам за довіру і завжди готова допомогти у моменти фінансових труднощів.