Гуртові продажі JLR збільшились на 12% річних, а EBITDA піднялася на 24%. Рентабельність прибутку до відрахування відсотків, податків та амортизаційних відрахувань зросла на 20 б. п. квартал до кварталу, до 16,3%. На моделі з високою маржинальністю тепер припадає 55−60% від обсягів продажів, а також 76% від портфеля замовлень. Це свідчить про стійкість бізнесу Jaguar Land Rover.

Хоча підрозділ стикається з певними проблемами, як от необхідність підвищувати витрати на залучення клієнтів, JLR заробляє на збільшенні потужностей, скороченні вартості мікрочипів і зменшенні ціни на матеріали. Зараз компанія зібрала замовлення у 133 тисячі машин, забезпечивши собі хороші шанси на успішний 2025-й фінансовий рік. Вона чекає, що рентабельність EBIT не зміниться, залишившись на рівні 8,6%, а її чистий борг у 2025-му зменшиться до нуля.

Експерти з оптимізмом дивляться на перспективи Tata Motors

На території Індії зростання сегмента вантажівок сповільнилося. Фірма Tata Motors чекає невеликого скорочення обсягів 2025-го фінроку, хоча аналітики очікують підвищення на 5%. На старті 2024 року ринкова частка Tata зменшилася до 47%, але в другій його половині виросла до 50%.

У секторі легкових машин також можна бачити складнощі з попитом. Tata чекає, що цей сегмент у 2025-му фінроці збільшиться менш ніж на 5%, тоді як у Jefferies прогнозують зростання на 7%. Від підрозділу позашляховиків Tata, який охоплює 65−70% її обсягів продажу, очікують збереження стійкості. Майбутній запуск моделі Curvv має забезпечити потужний імпульс, пишуть на lblv.com.

У Jefferies змінили прогнози щодо Tata Motors і зараз чекають, що прибуток на акцію у 2025−2026 фінроках перевершить прогноз на 12−14%. Аналітики вважають, що у 2024−2026 фінроках середньорічна швидкість збільшення EBITDA дорівнюватиме 13%, прибуток на акцію зростатиме приблизно на 23% на рік, а чистий баланс за підсумками 2026-го фінансового року дорівнюватиме $4,6 мільярда. У зв'язку з цим Jefferies досі рекомендує купувати акції Tata. Їхня цільова вартість вказується на рівні ₹1,25 тисячі, що на 29,6% вище від фактичної ціни.

Максим Соколов, фінансовий аналітик LBLV