Як відзначили експерти видання, з перших днів війни безпека та управління даними стало критично важливим завданням для українських банків, крім того фінансовий сектор зіткнувся з новими викликами через російські авіаудари по енергетичній інфраструктурі. Приватбанк приділив особливу увагу захисту даних клієнтів, коштів та безперервному доступу до рахунків і готівки та всіх інших банківських послуг. Задля чого переніс свої ІТ-системи з традиційних фізичних центрів обробки даних на хмарні рішення, зменшивши залежність від фізичного обладнання.

«Коли на початку війни в лютому 2022 року російські ракети влучили за 200 метрів від нашого дата центру, ми знали, що перехід наших операцій на хмарне рішення — єдиний спосіб убезпечити банківські операції та захистити банківську діяльність клієнтів, — говорить Маріуш Качмарек, заступник голови правління Приватбанку з ІТ та операційних питань. — Щоб зрозуміти масштаб роботи, виконаної командою Приватбанку: ми перенесли 3500 серверів, понад 270 критичних додатків у безпечне хмарне середовище. Ми захистили та завантажили в „хмару“ понад 6 петабайт даних клієнтів і транзакцій. І все це — менш ніж за 45 днів. Як будь-який клієнт Приватбанку, я почувався тоді фінансово захищеним. Важливо зазначити, що до кінця жовтня 2022 року банк переніс решту сервісів та рішень у хмару».

Euromoney також відзначив важливість технологічних та інноваційних рішень Приватбанку, які дали можливість всім українцям, хто не може дістатися до звичайних відділень, відкривати цифрові картки та отримувати послуги дистанційно. Приватбанк завдяки зручним цифровим платіжним каналам також став ключовим гравцем на ринку міжнародних переказів до України — з початку війни кількість отриманих через банку міжнародних переказів зросла на 16%.

Програма Euromoney «Awards for Excellence» визначає найкращі банки на глобальних, регіональних та місцевих ринках, які досягли визначних успіхів у розвитку основних банківських операцій за останні 12 місяців.