►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що пропонує Кабмін

За його даними, Уряд зареєстрував у Верховній Раді наступні законопроєкти:

Проект закону «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо оподаткування транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України» № 7466, яким пропонується:

  • змінити існуючу систему оподаткування легкових автомобілів шляхом запровадження нової формули розмитнення транспортного засобу, відповідно до якої не враховуватиметься вартість транспортного засобу. Формула розрахунку складатиметься з наступних показників: віку, типу та об'єму двигуна та ексклюзивності транспортного засобу;

  • виключити із переліку платників збору на обов'язкове державне пенсійне страхування підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичних осіб, які набувають права власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні.

Проект закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу щодо оподаткування транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України» № 7467, яким пропонується:

  • встановити, що 50% надходжень від акцизного податку з ввезених на митну територію України транспортних засобів спрямовуються до загального фонду Державного бюджету України;

  • передбачити, що решта 50% таких надходжень направляються до спеціального фонду Державного бюджету;

  • скасувати норму про віднесення до доходів загального фонду Державного бюджету зборів на обов'язкове державне пенсійне страхування, що сплачуються під час придбання права власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації.

Читайте також: Як працюватиме розмитнення авто через «Дію». Пояснення міністра

Проект закону «Про внесення змін до Митного кодексу щодо оподаткування транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України» № 7468, яким пропонується:

  • встановити, що митне оформлення легкових автомобілів для їхнього вільного обігу на території України здійснюється митними органами на підставі електронної митної декларації, що подається декларантом через Єдиний державний веб-портал електронних послуг;

  • передбачити, що підприємства, які здійснюють декларування легкових автомобілів, що були у використанні та з року випуску яких минуло більше трьох років, можуть за бажанням вибрати будь-яку іншу форму декларування, передбачену Митним кодексом;

  • визначити, що сертифікація легкових автомобілів, ввезених на митну територію України для вільного обігу, є добровільною та може здійснюватися за бажанням особи, яка ввозить такий транспортний засіб;

  • врегулювати, що замовлення послуг з державної реєстрації та перереєстрації легкових автомобілів здійснюється засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг.

Розмитнення авто

Раніше «Мінфін» писав, що 10 червня Кабмін підтримав законопроєкти про розмитнення автівки у «Дії».

За словами глави Мінцифри, у «Дію» потрібно буде ввести рік виробництва, марку, модель, обʼєм двигуна авто та певні незмінні критерії. На основі формули, визначеної у нормативно-правових актах України, застосунок автоматично прорахує вартість розмитнення.

Читайте також: Українці масово завозять «євробляхи». За день — 4,4 тисячі авто

Цю суму можна буде відразу сплатити в «Дії» або відкласти сплату та повідомити держоргани про перетин кордону автомобілем, який підлягає розмитненню.

Після розмитнення інформація про авто автоматично потрапить до всіх відповідних держорганів.