За словами Комарова, якщо раніше щомісяця у Київстару було 500 тис. активних клієнтів, які користувалися хоча б однією послугою мобільних фінансів, то зараз — близько 250−300 тис.

«Ми адаптувалися під ту модель, яка сьогодні дозволена державою. Щось перестали робити з електронними грошима, щось робимо, але поки не розвиваємо далі. Тобто надаємо послуги мобільних фінансових сервісів в урізаному масштабі», — розповідає президент Київстар.

Читайте також: Закон про фінмоніторинг. У НБУ пояснили, в яких випадках можуть перевіряти власників мобільних гаманців

Чому скоро все зміниться

30 червня парламент схвалив закон «Про платіжні послуги» (№ 1591-ІХ).

Закон дозволяє мобільним операторам розвиватися як повноцінним фінансовим інститутам. Наприклад, самостійно відкривати платіжні рахунки, випускати карти та інше.

«Це цікавий майданчик для розвитку. Раніше ми вже працювали з електронними грошима, але поставили на паузу розвиток цих сервісів. Тому що хотіли побачити, як буде сформульовано закон про платіжні послуги», — зазначив Олександр Комаров.

Читайте також: Нові правила фінмоніторингу: за що банки будуть блокувати рахунки і доносити на клієнтів

Одна з норм закону дозволяє абонентам оплачувати цифрові товари з балансу телефону. «Я думаю, що ми зараз почнемо знову розвивати цей напрямок, якщо з урахуванням обмежень закону в нас складеться бізнес-кейс», — прогнозує президент Київстар.

Він також розповів, що компанія дивиться і на інші сервіси. Наприклад, працює над віддаленою ідентифікацією клієнтів.

Повна версія інтервью Олександра Комарова