«Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо зі шматка, на який припадає більша частина паперового документообігу — кадрового (він же HR)», — написав він.

Тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно.

Що пропонується заборонити

  • Подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі.

Дубілет зазначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації до НАЗК в електронному вигляді.

«Тут зауважу, що останнім часом держава почала примушувати громадян отримувати ЕЦП на „флешках“ (токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося», — зазначив він.

  • Скасувати трудові книжки. Також перевести в цифру весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. д.
  • Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років.
  • Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за якими документи «ходять» по кабінетах, спростити та скоротити у 3-4 рази.
  • Планується створити єдиний реєстр держслужбовців.

На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.

Що відомо

Раніше Дубілет пообіцяв скоротити кількість використовуваного в уряді паперу в два рази і перекласти документи в цифровий формат.