Яких авіакомпаній стосується

  • Міністр зазначив, що розглядається можлива модель компенсації, але йдеться не лише про МАУ, а про всіх національних операторів.

«Їх два — SkyUp і МАУ. Справді, ми будемо пропонувати якісь речі — повинна бути компенсація за обліт території Росії. Це необов'язково має бути пряма компенсація. На це можна дивитися через аеропортові збори або іншу модель. Зрозуміло, вони стають неконкурентними (українські авіакомпанії, — ред.), тому що у нас є «бан» на зону Російської Федерації. Вони змушені робити цей обліт. Природно, що через це логістичне плече втрачають суттєві гроші», — сказав Криклій.

Кредитні карти для мандрівників

Він додав, що рішення про компенсації повинно базуватися на економічних розрахунках, і зараз це питання опрацьовується. «Завтра це рішення точно не буде прийнято, і швидше за все, наступного тижня теж», — сказав Криклій.

Що відомо

  • У 2018 році збитки МАУ склали 2,7 млрд грн, що майже у 9 разів більше, ніж у попередньому році (304,51 млн грн).
  • За словами співвласника МАУ Арона Майберга, за 5 років авіакомпанія переплатила 216 млн дол. через необхідність обльоту повітряного простору Сходу України, Криму і території РФ, високих акцизів на авіаційне паливо і завищені ставки на аеронавігаційне обслуговування.