«З допомогою міжнародних радників в особі Accenture, ми розробили діджитал стратегію. Пізніше створили IT-hub (спеціальний IT підрозділ), де ми залучили багато людей із ринку і не стільки з банківського сектора, скільки з суміжних секторів, щоб змінити не тільки кваліфікацію, а і змінити культуру взаємодії креативної частини банку, з метою швидкого впровадження нових (переважно цифрових) рішень для постійного покращення клієнтського досвіду», — розповів глава банка.

За його словами, тільки за цей рік у новому Райффайзен онлайн зареєструвалось більше 900 тис клієнтів.

Читайте також: Лавренчук іде з Райффайзен Банка Аваль

«Близько 75% всіх платіжних операцій виконується онлайн каналами», — відповів Лавренчук на питання про те, що Райффайзен Банк Аваль поступається своїм конкурентам у розвитку онлайн-напрямку.

«Отже, на моє переконання, великий геп у технологіях — це вже (або ще) міф. Ми рішуче налаштовані на постійну модернізацію процесів, для чого інвестуємо в знання і технології».

 Оформити депозит в Райффайзен Банку Аваль

За інформацією Лавренчука, у Райффазен Банку Аваль 99,6% платежів їхніх клієнтів є безготівковими.

«Ми вже зробили продаж ряду продуктів через мобільні аплікації і через інтернет-банкінг для приватних осіб. Вже 40% кредитів готівкою для фізичних осіб видаються в онлайн каналі. Бачимо неабиякий попит на онлайн обмін валюти. За перші тижні включення функціоналу більше 10% всіх операцій з валютообміну здійснюється саме онлайн каналами і динаміка зростає щодня», — сказал він.

Що відомо

  • АТ «Райффайзен Банк Аваль» зареєстровано 27 березня 1992 року, із жовтня 2005 року банк став частиною австрійської банківської групи Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ.
  • На 30 червня 2019 року Група Райффайзен володіла 68,28% акцій банка, Європейський банк реконструкції та розвитку – 30%.
  • Мережа банка налічує 499 відділень по всій Україні.