Закінчився депозит. Впав на картку, за операції з якою банк декларував нульову комісію. Нуль за все — за поповнення, за перекази та за зняття. І тепер, щоб забрати свій депозит з банка, з яким я сподіваюсь більше не зв’язуватись, мені потрібно платити 1.5%. Що ж, будемо працювати з іншим банком.
Юрій
Был на сайте 8 февраля 2024 в 11:54
Київ
На Минфине с 29 декабря 2014
Заблокировать
Записи
36Касир, головний спеціаліст, відмовилась продавати валюту без страховки. Сказала, що є розпорядження, згідно якого ніякого обслуговування без придбання страховки. Після того як я зателефонував на гарячу лінію, де всі її нісенітниці було спростовано, вона мені все ж таки продала валюту. Це вже сто першій раз, коли мені нав’язують непотрібну послугу в Ощадбанку. Я зняв депозит, завтра всі гроші заберу й позакриваю всі картки. Прощай Ощад. Слава богу не буду більше твоїм клієнтом.
Не зміг в Приваті24 отримати переказ — бився, бився, вводив всі данні декілька разів, перевіряв суму й номер до несхочу. Відповідь одна й та сама — «невірно введені дані». Нарешті, після того, як промучився з пару годин й зайшов на сайт Вестерна Юніона, зрозумів, що ПриватБанк не дозволяє мені отримати переказ тому, що в нього моє їм\'я та прізвище на латині відрізняються від латинського написання по паспорту. Таким чином, навіть якщо я знаю номер переказу, я його не отримаю, бо хтось у банку написав моє ПІБ так, як захотиілося банку. Звичайно ж, оператор банку мені пояснив, що там в них є таблиця транслітерації і все таке бла-бла-бла… Але ж це не вирішило мою проблему. Я, володар цього переказу, не можу його отримати просто тому, що у цьому банку забагато бюрократів. Що ж, зараз пишу скаргу до Вестерн Юніону.
Зайшов на інтернет сторінку, намагавсь знайти відсоткові ставки по депозитам. Це неможливо. «Стати Клієнтом» — ця кнопка переслідувала мене весь час перебування на банківській сторінці. Якщо її не задовільнити — нічого не подивишся. Дуже незручно.
Положил 30К на 3 месяца под 17%. Договор был немного необычный — с каким-то «дополнительным сроком», что вызвало некоторую нервозность у клиентов. По окончании депозита все выдали в тот же день. Никаких нареканий. Спасибо! Хороший банк.
Вчера получал Вестерн Юнион два часа!!! Нигде еще так медленно не обслуживали. Никогда больше не зайду в этот банк
Менеджер заменил мою старую Визу на новенькую Мастеркард. Она без чипа. И теперь уже в трех местах мне отказали в оплате этой картой — у них аппаратик работает только с чипованными. Спасибо, Приват за очередную подляночку. Первой такой гадостью был отказ мне в кредитном лимите, это при том, что у меня в Привате открыты депозиты. Буду счастлив летом все забрать и свалить в другой банк.
Только что хотел открыть кредитную линию на смешную сумму и мне пришел отказ. При том, что депозитов у меня в Привате в 10 раз больше, чем кредит, который хотел взять. При Коломойском такого не было — кредит мог открыть автоматически. Вобщем, п-да банку настала, когда он государственным стал — превратился в бронтозавра. Летом заканчиваются депозиты — с удовольствием свалю с Привата.
Хотіли з сестрою відкрити депозит — надійність, гарантована державою і все таке. Прийшли у відділення — на чотирьох робочих місцях працює два менеджера, до них 2 невеличкі черги з пенсіонерів. Простояли 60 хвилин, бо сидіти нема на чому, тільки на підлозі. Черги за цей час ніяк не змінилися, тільки пенсіонерки перелаялись одна з одною та з менеджерками. Совок! Ми вирішили подарувати ці 60 хвилин Ощадбанку й пішли у інший банк, де немає черг, є стільці та кава для людей, що приносять свої гроші.
11 сентября 2017, 15:59
Ощадбанк
# Получение пенсии без очереди в Станице Луганской предлагают за 1,5%Это новая услуга банка? Мама в очереди стояла за деньгами, а охранник объявил, что все, у кого большие суммы могут получить их без очереди за 1,5%