Минфин - Курсы валют Украины

Установить
yosupbogdan

Богдан БОГДАН

0 подписчиков1 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 06:14

Мужской

Київ

банківський агент

На Минфине с 24 июля 2014

Заблокировать

Записи

57

12 ноября 2020, 11:48

Приватбанк

# Оплата частинами при солідному кредитному ліміті не доступна
Есть ответ банка

Приват не перестає дивувати ?! Сервіс оплата частинами згідно умов банку залежить від кредитного ліміту на карті Універсальна, так от у мене кредитний ліміт 27 тисяч грн, бездоганна кредитна історія, жодних порушень і заборгованості не має, а можливість підключити сервіс оплата частинами нульовий без жодних пояснень. Банк свавільно робить те що забажає і це сильно обурює і відштовхує від цієї установи.

4 мая 2020, 14:02

Ощадбанк

# Банк приховує курс валюти в польських злотих
Есть ответ банка

Це просто жахливий банк, який приховує курс валюти в польських злотих, цей курс, як і багато інших валют щодо гривні немає на офіційному сайті банку. Так при розрахунку платіжною карткою польського банку «Santander» терміналом «Ощадбанку» банк може здирати по курсу вигідному тільки йому, а це свідчить про звичайнісіньке шахрайство, бо людина наосліп здійснює платіж та не знає, який курс діє на цей момент по відношенню до злотого зокрема. Такі банківські зловживання є неприпустимими.

22 февраля 2020, 17:44

Абанк

# Не розглядають заявки
Есть ответ банка

Мною вкінці січня була подана заявка, яку вже довгий термін вперто не розглядають, ймовірно думаючи затреться, забудеться, промайне. Неправомірно списали комісію при оплаті комунальних платежів і повертати її банк не хоче. Йдеться навіть не про розмір комісії, а про елементарну справедливість, якщо її в малому порушили, то довіри в клієнта у великому теж взагалі не має і бути не може. Про репутацію не дбаєте, тоді марно сподіватися на широке коло нових клієнтів. Номер заявки 431773 і хай вона залишається на вашій совісті.

13 января 2020, 17:08

monobank

# Дивний без логіки monobank
Есть ответ банка

У мене в цьому банку оформлено депозити і на рахунках банку є понад 15 тисяч гривень власних коштів, вчора намагався в додатку оформити кредитний ліміт на аналогічну суму, проте прийшла відмова, чим керувався банк відмовляючи мені зовсім не зрозуміло. Переважно користуюся власними коштами, а кредит потрібен хіба що для підстрахування і навряд чи він мені знадобиться. Кредитна історія у мене відмінна. Так, що тест-перевірку банк не пройшов за що можна оцінити його підхід до своїх клієнтів, як незадовільно.

19 декабря 2019, 21:20

Абанк

# Вкладаєш на депозит кошти, плати комісію
Есть ответ банка

Вкладаєш на депозит кошти, плати комісію. В банку створені такі технічні умови, що поповнити свій депозит А-вклад є дуже незручно і фінансово не вигідно. Такого, здається не має в жодному банку України. Так, можливість поповнити депозит в терміналі Привату взагалі відсутня, щоб поповнити вклади з платіжних карток теж не вигідно і фінансово затратно. Поповнення картки для виплат комісія 0,5%, а при поповненні картки універсальної або зеленої комісія хоча відсутня, проте повнення депозиту з цих карток комісія 1%. А якщо ти використав кредитний ліміт, то треба спершу достроково його погасити, а потім свої власні кошти під 1% покласти на депозит, що є дуже не зручно. Це стосується й інших депозитів з умовою поповнення. В контактному центрі банку працівники дають відносно цього інформацію з суперечністю і поки сам не попечешся на комісії правду годі дізнатися, це свідчить про некомпетентність і не задовільну обізнаність спеціалістів, яких важко назвати фахівцями своєї справи, яку мають знати до найменших дрібниць. Невже А-банк так «дбає» про своїх вкладників і гадає, що при таких здирницьких умовах обслуговування клієнти довірять їм свої кошти?

27 ноября 2019, 15:21

Приватбанк

# З рахунків знято обмеження і розблоковано
Есть ответ банка

З моїх рахунків врешті знято обмеження і розблоковано. Проте прохання до компетентних працівників ПриватБанку пояснити картковий рахунок технічно можна додати або перевипустити в Приват 24 чи ні? Я з\'ясував, що ні, а ваші працівники твердять, що так. То так чи ні ?! Для сучасної людини дуже добре мати банк у своїй квартирі і якомога менше бігати з папірцями у відділення. Якщо така послуга, про яку я вказав вище вже не актуальна то циркуляром повідомте усіх своїх співробітників, особливо колцентр за номером тел. 3700, щоб і вони проце знали, а в Приват 24 скасуйте дану функцію, щоб ніхто, розумієте ніхто з ваших клієнтів не потрапив у таку неприємну халепу, як я і не був ображений. Повірте це важливо!

27 ноября 2019, 13:49

monobank

# Як встановити покупцю МСС-код терміналу магазину ?
Есть ответ банка

При покупці товарів у спеціалізованому магазині канцелярських товарів у моєму місті є термінал банку з налаштованим МСС-кодом, як продуктовий супермаркет. Цікаво чи несе магазин за це відповідальність і як нам покупцям практично дізнатися МСС-код терміналу? Продавці про це самі не знають.

Люди, увага, не потрапте у халепу та свавілля Приватбанку! Уявіть реалістичну ситуацію ви готуєтеся виїхати на 3 роки за кордон. Берете у відділенні банку чистий пластик карткового рахунку, який вам дають для самостійного перевипуску картки у Приват 24 по закінченню її терміну дії через пів року вже за кордоном. Для вірогідності у колцентрі банку за телефоном пересвідчуєтесь, що справді це можна зробити самостійно у системі самообслуговування, вчиняєте всі необхідні покрокові дії для перевипуску картки та враз всі ваші без виключення рахунки блокуються. Страждають і ваші рідні та близькі, яким ви видали картки, як довіреним особам з прив«язкою до вашого рахунку, бо і їхні картки заблоковано. Телефонуйте в банк, а вам кажуть для розблокування всіх рахунків вам безальтернативно треба прийти у відділення з паспортом, податковим кодом, картками і байдуже, що ви поза межами України. Скажіть це нормально? Хто встановить цей банківський діагноз? Коли шахраї виманюють гроші з карток у пенсіонерів, то банк чомусь не проявляє такої пильності, а немов топче воду у ступі, а тут блокування й обмеження користування всіма рахунками без усяких на то причин.Так і мене банк безпідставно фінансово паралізував на декілька днів, благо, що я в Україні, а не за кордоном. За таке не то що вибачення, а моральну шкоду відшкодовувати треба, а банк мовчить. Тому вимагаю, пояснити картковий рахунок технічно можна додати або перевипустити в Приват 24 чи ні? Я з»ясував, що ні, а ваші працівники твердять, що так. То так чи ні ?!

25 ноября 2019, 21:44

Приватбанк

# Заблокували без усяких причин усі мої рахунки
Есть ответ банка

Жахливий банк! Двічі намагався у Приват 24 перевипустити свою картку, яка закінчувалася по терміну дії. Така можливість є у розділі Приват 24 «Керування карткою/рахунком», далі «Додати (перевипустити) картку» ввів номер чистого пластику, який мені видали у відділенні, подав заявку і бац всі мої рахунки заблоковані. Пояснення банку: «З метою безпеки Вашу картку заблоковано після операції, що вимагає додаткового підтвердження». Банк телефоном порадив звернутися у відділення з паспортом, кодом, телефоном і картками для розблокування всіх рахунків. Простояв у черзі до співробітника, витратив свій дорогоцінний час і розблокував платіжні картки. У другій спробі перевипустити картку був обережніший і ретельний за номером 3700 повідомив про проблему, що виникла раніше разом зі співробітником покроково знову намагаюся перевипустити картку. Цю телефонну розмову можна прослухати, адже вона записувалась. Після переконливих запевнень, що все буде гаразд подаю заявку і бац всі мої карткові рахунки знову заблоковані. Це просто знущання і жах ?! І знову та сама пісня :«Нещодавно за Вашою карткою 6*92 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. Розблокувати картки Ви можете звернувшись в будь-яке відділення ПриватБанку pb.ua/1965» І знову черги, паспорт, код, мій дорогоцінний час… Ви що думаєте, що ми маємо тільки вас пильнувати по причині ваших технічних збоїв і вашої халатності. Що це за свавілля, жорстокість і не компетентність до своїх клієнтів, які хочуть самообслуговуватися та отримувати задоволення від нових банківських інноваційних технологій.

16 ноября 2019, 15:35

monobank

# Доведено, ГОТІВКА краще !
Есть ответ банка

Про те, що готівкові розрахунки проходять краще ніж безготівкові, бо трапляється досить часто технічний збій банківських платежів картками через термінали торговельних мереж переконався не один громадянин і клієнт банку. Про це я писав у своєму відгуку 6 листопада 2019 р., коли з моєї картки списали у магазині кошти, платіж не пройшов і довелося розраховуватися готівкою, яка була передбачена у мене зовсім для інших цілей, що створило мені незручність у той день. Monobank сказав, що свої кошти я отримаю аж через 12 днів, такий у них регламент роботи, бо протягом цих днів кошти можуть бути зараховані торговельній мережі. Це взагалі якийсь нонсенс — списали вже, а фактично повернули більше ніж через 10 днів і це створило мені незручність, бо де «гуляли» гроші протягом цього терміну? А ще при повернені коштів у мене необґрунтовано відмінусували кешбек який був нарахований раніше за платіж. І це мене обурює, бо розрахунок був з мого боку і не моя проблема, що ваші банківські термінали так не ефективно працюють і дають системний збій, що створює проблеми покупцям безготівкових розрахунків, прихильником яких я є. З огляду на це прошу повернути мені списаний кешбек і надалі подбайте про бездоганність безготівкових розрахунків, бо останні на жаль поки що гірші за готівкові.


Главная/

Богдан БОГДАН