Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Ukrgasbank

Ukrgasbank

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 25 апреля 2024 в 09:21

На Минфине с 12 апреля 2010

Заблокировать

Записи

120

10 октября 2023, 17:12

# Укргазбанк - горячая линия
0

Доброго дня! Так, для отримання картки власника рахунку Довіреній особі необхідно надати оригінали довіреності (обов‘язково з правом відкривати, закривати рахунки, отримувати картки та пін-коди до них), що видана власником рахунку та посвідчена у встановленому законодавством порядку. Звертаємо Вашу увагу, що пенсійні картки за довіреністю не видаються.

Доброго дня! В такому випадку вже не буде змоги отримувати чи переказувати кошти. Тут, у коментарях, ми не можемо перевірити всі деталі, тому для отримання консультації щодо Вашого питання, будь ласка, напишіть нам у чат-бот Telegram @ecobank_bot або зателефонуйте +380444944650, +380445904999 (для дзвінків з-за кордону) з фінансового номеру телефону.

Доброго вечора, Артеме! Банком розглянуто Ваше звернення від 05.03.2023, що зареєстроване 06.03.2023 за вх. №З-403 та надаємо відповідь у порядку порушених Вами питань: 1. Щодо відновлення доступу до мобільного додатку «Еко-Банк» (далі - мобільний додаток) у разі відсутності номеру картки та пін-коду до неї. Наразі, у Банку реалізована можливість без відвідування відділення, дистанційно відновити доступ до мобільного додатку, шляхом проведення відеоверифікації (залишити заявку можна за посиланням https://www.ukrgasbank.com/eco-creditka/). 2. Щодо комісії за проведення переказу коштів з платіжної картки на інші платіжні картки (p2p переказ). З початку 2023 року функціонал мобільного додатку в частині відображення комісії (до введення коду підтвердження) при ініціюванні переказу коштів з картки на картку, працює в штатному режимі. За Вашим запитом було проаналізовано роботу мобільного додатку 25.02.2023 (дата проведення p2p переказу на суму 4000,00 грн.) — збоїв у роботі не виявлено. Додатково перевірено відображення комісії при здійсненні p2p переказу в інший день — інформація щодо комісійної винагороди відображається. У зв’язку з чим, просимо Вас надати скріни некоректної роботи мобільного додатку для проведення додаткового аналізу.

29 марта 2023, 18:00

# єОселя
0

Доброго дня, Ярославе! У відповідь на Ваше звернення від 02.03.2023, зареєстроване Банком за вх. №П-388, висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована. Для отримання вичерпної консультації по іпотечному кредитуванню запрошуємо Вас до відділення Банку за адресою м. Київ, вул. Єреванська, 1, тел. (044) 590−69−20 (21).

Доброго вечора, Ростиславе! У відповідь на Ваше звернення № Т-283 від 14.02.2023 повідомляємо наступне: Ви маєте паспорт громадянина Російської Федерації та посвідку на постійне проживання в Україні. Застосовуючи ризик-орієнтовний підхід, що використовує Банк при оцінці діяльності своїх клієнтів у відповідності з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-ІХ та Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, за результатами проведеного Банком аналізу, з метою недопущення проведення видаткових операцій, які підпадають під ознаки, визначені п. 15 Постанови НБУ № 18, та враховуючи відсутність інформації/документів, що можуть спростувати або підтвердити належність зазначеного клієнта до фізичних осіб, які є резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь, 09.02.2023 Банком було прийнято рішення зупинення здійснення видаткових операцій за рахунками, відкритими на Ваше ім'я. Інформування Банком про зупинення здійснення видаткових операцій за Вашими рахунками не передбачено договірними відносинами між Вами та Банком. Про причину блокування можна дізнатися в будь-якому відділенні Банку.

Доброго дня, Сергію! Щодо описаної Вами ситуації зареєстровано звернення за вхідним № С-483 від 21.03.2023. Перевіряємо, про результати Вам повідомимо.

Доброго дня, Сергію! Банком проаналізоване Ваше звернення за вхідним номером № С-302 від 16.02.2023. За результатами здійсненої перевірки встановлено, що Вами не було відмінено автопролонгацію до дня закінчення строку зберігання коштів (до 15.02.2023) ні за телефоном контакт-центру 0−800−309−00−0, ні письмово у відділенні Банку, ні в мобільному додатку, тому продовження строку зберігання коштів на наступний строк відбулося автоматично (до 19.05.2023). Додатково зауважимо, що умовами Договору не передбачено можливість дострокового розірвання депозиту (п. 1.1.12). Враховуючи викладене, продовжуючи строк зберігання коштів до 19.05.2023, Банк діяв в рамках договірних відносин між Вами та Банком. Дякуємо за Ваше звернення.

13 марта 2023, 19:16

# Менеджери
0

Доброго вечора! Станом на сьогодні, на жаль, не отримали від Вас необхідних даних для аналізу ситуації та вирішення Вашого питання.

9 марта 2023, 11:39

# Всё
0

Доброго дня! Станом на сьогодні, на жаль, не отримали від Вас необхідних даних для аналізу ситуації та вирішення Вашого питання.

Добрий день, Дмитре! Банком проаналізовано роботу стаціонарних телефонів відділення № 270/20 (м. Харків, вул. Космічна, 20) та проведено відновлювальні роботи з оператором зв’язку. У разі необхідності просимо звертатися до зазначеного відділення за телефоном (057)766−63−81. На поточний момент стаціонарний телефон функціонує в штатному режимі (коли оголошена повітряна тривога, у працівників відділення відсутня можливість відповісти на дзвінок). Актуальні номери телефонів усієї мережі відділень Банку розміщено на сайті за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/. Висловлюємо Вам подяку за звернення.


Главная/

Ukrgasbank