Минфин - Курсы валют Украины

Установить
tiesto2014

tiesto2014

0 подписчиков2 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 07:45

На Минфине с 21 ноября 2014

Заблокировать

Записи

13

17 августа 2016, 18:02

Укрсиббанк

# Порушення конфіденційності клієнта

Вже двічі мені телефонував представник сторонньої агенції, яка робить соціологічне чи маркетингове опитування серед клієнтів Укрсиббанку. Представляються: «Іван Васильович? Добрий день! Це з Укрсиббанку телефонують, ми проводимо опитування про якість обслуговування… бла-бла-бла». Вперше мав необережність відповісти на кілька перших запитань. Але згодом запідозрив, що це можуть бути шахраї, припинив розмову і відразу повідомив на гарячу лінію Укрсиббанку про цей інцидент. Через 10-15 хвилин мені передзвонюють з гарячої лінії і… повідомляють, що все гаразд, що вони співпрацюють з цією компанією, яка проводить опитування. Увага, запитання! На якій підставі, шановний Укрсиббанк, ви зливаєте стороннім компаніям конфіденційну інформацію про своїх клієнтів? Вже навіть інформація про те, що я є клієнтом Укрсибу, є конфіденційною і не має права виходити за межі банку. Чи гарантуєте, що маркетингове агенство має такий самий рівень безпеки щодо поширення інформації, як і ваш банк? Це ж кричущий back-door, через який ламають вас і рахунки ваших клієнтів. Прошу прокоментувати і повідомити, яким чином відмовитися від таких опитувань і мати гарантію, що мої дані не попадають в чужі руки.

3 марта 2015, 11:46

Дельта Банк

# Перехід на власну процесингову платформу
Есть ответ банка

Ось і відбувся перехід Дельта Банку на власну процесингову платформу. Платформа називається — «Неплатоспроможні 2.0». НБУ визнав «Дельта Банк» Лагуна неплатоспроможним. www.pravda.com.ua/news/2015/03/3/7060303/

31 декабря 2014, 16:21

Идея Банк

# Довільна зміна тарифів

Неприємно вразила довільна зміна тарифів на карткові пакети. Буквально вчора задав питання на Мінфіні щодо пакету «Вигідний», а саме щодо комісії за платіжки в інші банки. Розписав, що на сайті вказано одне (комісія входить у вартість щомісячної плати), а по факту знімається 0.5%. Просив роз’яснити дане питання представником банку. Замість роз’яснення сьогодні на сайті Ідея Банку даний тариф вже тишком-нишком поправили. Очевидно, що клієнтів банку про це не повідомили в жоден доступний спосіб: ні імейл, ні смс, ні повідомлення в СДО "Інтернет-банкінг". Зміна тарифів — це нормально! Але будь-ласка, не робіть це по-жлобськи, проводьте прозору комунікацію зі своїми клієнтами. Це вам додасть бонусів у репутацію. Натомість хитрощі тільки відлякують. Пропоную вищому керівництву банку попередити або звільнити осіб, відповідальних за донесення інформації до клієнтів щодо змін у тарифах, оскільки це досить серйозний «прокол» у комунікації. Також підтримую ідею попереднього дописувача: договір ОБОВ’ЯЗКОВО повинен мати додаток з тарифами. Усі зміни тарифів повинні повідомлятися клієнтові завчасно! P. S. Якщо тишком-нишком виправляєте, то вже виправіть в обидвох місцях :)

12 декабря 2014, 12:02

Идея Банк

# Нічні СМС-повідомлення
Есть ответ банка

Хочу пожалітися на неоптимізовану розсилку СМС-повідомлень. Сьогодні о 03:00 мені прийшло СМС-повідомлення такого змісту: «Вітаємо! У вас є можливість отримтаи ліміт кредитування *** грн. м Ідея Банку. Деталі, як ним скористатися: 0800...». В будь-який час дня і ночі я можу отримувати СМС, які стосуються безпосередньо мого рахунку в банку: логування в систему, переказ коштів, зняття коштів і т.д. Але я не бажаю отримувати повідомлення рекламного та іншого змісту о третій ночі! В робочий час — будь-ласка, в позаробочий до вирозумілих 22:00, 23:00 також нормально. Але не серед пізньої ночі! Прошу взяти це до уваги і поправити систему розсилок СМС. Дякую! P. S. Доречі у вас на сайті не працює форма «Питання-відповіді» і немає жодних електронних контактів, за якими можна звернутися зі скаргою чи пропозицією. Тому вирішив опублікувати публічний відгук тут.

4 декабря 2014, 14:49

Дельта Банк

# День М — 1 січня 2015

Приїхали! «Повідомляємо вас про ініціювання внесення змін з 01 січня 2015 року до певних тарифних пакетів АТ «Дельта Банк» на обслуговування поточних рахунків в національній валюті, операції за якими можуть здійснюватись з використанням електронних платіжних засобів. У тарифи будуть внесені зміни щодо розміру плати за перевищення щомісячного обсягу операцій видачі готівки через каси та банкомати банків, як на території України, так і за її межами.» Отже з 1 січня все буде набагато цікавіше. 2% за вивід із самого банку. Легалізували страхівку :)

1 декабря 2014, 17:22

Дельта Банк

# Доббі свабодєн!!!

Прокинувся сьогодні вранці і поспіхом: — так, де паспорт?! — в яке відділення спочатку заскочити, щоб не було черги після дев’ятої? — визначити маршрут банкоматів атмосфери з усіма можливими банками — як визначити сьогоднішній ліміт? а потім, так: бліін!!! та я ж вчора вирвав останні грошики!!! УРА!!! Доббі свабодєн!!! Фуф! Це був найжахливіший місяць в моєму житті. Кожен ранок в Дельту, як на роботу. Кожен день вичитування Мінфіна на всякі хаки, лазєйки і блокіровки. Дякую всім вам, що ділилися своїми бідами та інфою тут на форумі! P. S. Співчуваю усім клієнтам, які ще в Матриці. Удачі!

30 ноября 2014, 15:23

Дельта Банк

# Віртуальні картки вже не працюють?
Есть ответ банка

Вчора і сьогодні пробував оплачувати віртуальними картками — через pay2you, приватбанківський переказ з картки на картку. не проходить нічого. в pay2you помилка про перевищення ліміту. чи є якийсь місячний ліміт на віртуальну картку? про це нічого ніде не сказано. оплата в pay2you з ощадної картки проходить поки що успішно. ліміт 2500.

Мене довший час напрягали пенсіонери, які окупували всі відділення. Вони бурчать, ніфіга не шарять, довго все уточнюють і підписуюють. Кінця краю цим пенсіонерам не було. Ну питається, навіщо вони взагалі поперлися у відносно технологічний банк (ел. банкінг, купа карток, правил, схем)??? Їм мало Ощадбанку? Прийти і спокійно забрати свої пенсії? Але потім до мене дійшла одна дуже проста річ: Дельтабанк можливо тримається на плаву ще от тільки завдяки там пенсіонерам і клієнтам зі соц.виплатами. Тому НБУ і боїться прикрити лавочку, бо назріє соціальний бунт. Не знаю, як маркетологи Де… умудрилися залучити стільки пенсіонерів, але їм за це таки спасибі. Пенсіонери — живий щит для цієї шаражки. Так що: приведи бабульку і отримай сто гривень! )) Тому будь ласка не хаміть пенсіонерам, помагайте їм розбиратися з тим всім дерьмом, а подумки дякуйте, що вони все ще в Дельтабанку.

У двох великих відділеннях банку (де кілька кас) спостерігав сьогодні вранці чергове «нововведення»: з каси усіх відфутболюють до економістів «на поклон» і на узгодження суми видачі по картці. Це створює додаткові незручності, затягує чергу і очевидно закриває одну лазєйку, про яку я писав вчора: minfin.com.ua/company/delta-bank/review/52235/. Тепер економісти перевіряють, чи часом ви сьогодні вже приходили знімати гроші в касі. Словом, працівники банку дуже активно читають цей сайт і оперативно реагують на усі відносно чесні способи клієнтів вирвати свої гроші з цієї канторки. Передаю привіт усім працівникам банку! )) Маю ще кілька інших схем, але не буду їх тут оголошувати, бо так само прикриють. Здогадуйтеся самі — смикалка вам в поміч!

27 ноября 2014, 03:52

Дельта Банк

# Ліміти на зняття готівки з банкоматів
Есть ответ банка

Чому ніде не оголошуються ліміти на зняття готівки по картках? Чому вони щодня змінюються у довільному напрямку і ніхто з працівників банку про це не знає? Таке враження, що кожне відділення банку живе своїм життям. Хтось приносить гроші за кредит, ці бабки відразу розпихають по кишенях, а мізер віддають в касу. Просто вражає жахлива некомпетентість ваших працівників. Пропонують ходити по банкоматах різних банків і методом «втику» довідатися про сьогоднішній ліміт. А якщо повезе, то зняти ще +200-300 гривень. Те, що банкомати автоматизовано звертаються до процесингової (прости Господи) системи Дельтабанку, а він відмовляє у проведенні операції (видачі готівки), працівнки цього або не знають, або мають клієнтів за останніх дурнів і впарюють їм якусь магію.


Главная/

tiesto2014