Гарне ставлення співробітників call — центру, а зокрема Вікторії, до кліентів. Коректно, уважно, швидко. Також подяка банку за кліентоорієнтованість. Була повернута комісія (900 грн.) за зняття готівки (депозит), з «зеленої карти», яку я помилково (не знаючи) зробив. На моє прохання повернути кошти, банк розібравшись, через декілька днів вернув мені на карту.
tavrygan
0 подписчиков1 подписок
Был на сайте 16 апреля 2024 в 13:16
Мужской
киев
На Минфине с 7 сентября 2015
Заблокировать
Записи
2Закінчується «конвертаційний» депозит, телефоную на «горячу лінію» замовити валюту. Не зовсім чемний оператор повідомляє, що замовлення готівки на відділення вони не роблять. Отримати валюту можна при наявності в касі, не більше 1000$ на відділення (можна більше, якщо захоче касир)! Тоб-то, забрати 2670$ можна гіпотетично за один день, в трьох різних відділеннях, якщо пощастить (буде валюта в касах і бажання касира). Якщо ні, то може розтягнутися на місяці — «в касі немає валюти «або «є 200 $». Я так розумію, що в банка проблеми чи «наплювати» на репутацію. Або все разом.