Минфин - Курсы валют Украины

Установить
PrivatBankQM

ПриватБанк

0 подписчиков1 подписок

Был на сайте 28 марта 2024 в 14:39

На Минфине с 8 июля 2013

Заблокировать

Записи

9162

29 ноября 2023, 17:05

# ПриватБанк - горячая линия
0

Єдиним каналом замовлення нестандартних довідок та виписок для клієнтів фізичних осіб є виключно відділення Банку.

Отримати виписку по закритому рахунку можна: 1 Через відділення написати письмовий запит 2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна 3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua Звернення має містити скан або фото письмової заяви.

Без прийняття відповідного закону, що зобов’яже банки передавати таку інформацію — вона не передаватиметься.

0

Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій: 1. Після зчитування картки терміналом, або введення реквізитів картки на сайті, банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації. 2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції. 3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24. 4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо. Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але торгова точка помилково проводить повторне списання. У більшості таких випадків блокування скасовується протягом 11 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума списувалась з картки лише один раз, то і у виписці ви побачите лише одну операцію списання.

5 июля 2023, 13:18

# Шахраї
0

Будемо вдячні, якщо ви опишете у особистому повідомленні, які саме труднощі виникли під час звернення у чат підтримки Банку.

Надіслати запит до ПриватБанку можна за адресою для кореспонденції. Всі контакти Банку можна уточнити за посиланням https://privatbank.ua/about/contacts

На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи. Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms

Вітаємо. Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.

24 августа 2022, 15:39

# Давно не было такого
0

Для перевірки ситуації звернення має проводити власник картки, який не згоден з операцією.


Главная/

ПриватБанк