Доброго дня! Повідомляємо, що одразу після отримання Вашого звернення і керівництво відділення і керівництво Головного офісу нашого Банку було поставлено до відома про ситуацію, яка склалася, після чого відповідальними співробітниками Банку було проведено перевірку зазначеного Вами у зверненні випадку.
Наш Банк в своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України, регулятором його діяльності є Національний банк України.
Хочемо зазначити, що співробітники Банку в своїй роботі керуються нормами чинного законодавства України, Постановами НБУ та внутрішніми правилами та процедурами, які потребують виконання ними певних дій.
Так, при зверненні клієнта з метою здійснення валютообмінної операції співробітник просить клієнта надати документи. Зазначаємо, що на виконання вимог Постанови №410 від 13 грудня 2016 року для продажу фізичній особі – резиденту готівкової іноземної валюти за готівкові гривні на суму, яка менша в еквіваленті ніж 150 000 гривень контролюється сума ліміту у межах однієї банківської установи на одну особу в один операційний (робочий) день за умови пред’явлення документу та введення в програму «П. І. Б. серія та номер паспорта».
Саме така послідовність дій була здійснена співробітниками відділення Банку під час Вашого візиту до відділення.
У будь-якому випадку, нам дійсно шкода, що ця ситуація спричинила з Вашого боку негативний відгук, та разом з тим, ми сподіваємося на Ваше розуміння.
Напишите нам, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона для детальной консультации по Вашему вопросу.
Дякуємо за надану інформацію. Запит відправили до відділення. З Вами зв’яжуться в найближчий час для надання інформації. Гарного дня!
Доброго дня! В першу чергу, приносимо вибачення за тривалий термін очікування на відповідь. Запевняємо, що Ваша заява знаходиться в обробці. Для того, щоб Вам повідомили про результати, ми направимо запит до відділення. Для цього, будь-ласка, напишіть Ваш номер телефону та ПІБ в особисті повідомлення. Дякуємо.
Вам необхідно звертатись до страхової компанії.
Доброго дня.
Нами було перевірено ситуацію, що сталася, та з’ясовано наступне:
Щодо поданої Вами заяви на спірну транзакцію рішення Банку було сформовано на підставі підписаного Вами договору на обслуговування карткового рахунку. Було проведено аналіз вказаної Вами ситуації і надано офіційну відповідь.
Також, з цим запитом Ви маєте можливість звернутися до правоохоронних органів.
У будь-якому випадку ми сподіваємось на Ваше розуміння.
Добрый день.
Обращение передано в работу. О результате сообщим.
Хорошего дня.
Добрый день.
Спасибо Вам за такие теплые слова. Приятно слышать, что наша работа Вам понравилась. Данный комментарий будет передан руководству отделения.
Удачного Вам дня.
Добрый день, Екатерина.
Спасибо за Ваше обращение. Приносим извинения за предоставленные неудобства. Мы получили заявление на наш электронный адрес. Ваш запрос находится в работе. Ответ будет предоставлен на Ваш электронный адрес.
Хорошего дня.
Александр, благодарим за теплые слова!