16 октября 2022, 20:19
monobank
# Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу. Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині. «Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть» У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка. А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн. І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!! Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію. Отримав офіційну відповідь з Монобанку «20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний платіж до АТ „А-БАНК“. Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого рахунку. Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку Вашої картки № 4441 **** **** 2126″. Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю. В кожній відповіді нова версія! Відповідь№ 1: „20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний платіж до АТ „А-БАНК“. Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого рахунку. Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою». Відповідь№ 2: «Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.» Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося! Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!