Минфин - Курсы валют Украины

Установить
miffeliz

miffeliz

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 11 октября 2023 в 20:41

На Минфине с 15 января 2010

Заблокировать

Записи

2

16 октября 2022, 20:19

monobank

# Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.
Есть ответ банка

20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу. Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині. «Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть» У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка. А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн. І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!! Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію. Отримав офіційну відповідь з Монобанку «20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний платіж до АТ „А-БАНК“. Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого рахунку. Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку Вашої картки № 4441 **** **** 2126″. Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю. В кожній відповіді нова версія! Відповідь№ 1: „20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний платіж до АТ „А-БАНК“. Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508. Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого рахунку. Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою». Відповідь№ 2: «Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.» Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося! Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!

25 августа 2022, 11:06

monobank

# Списание с заблокированной банком monobank карты!
Есть ответ банка

Пользуюсь Монобанк с декабря 2019 года. Есть депозиты, облигации. Лимиты не превышал, просрочек нет. 20 августа в 15:03 переводил на карту № 53********* 5508 сумму 5012,17 грн. Проводил платёж р2р. Выскочила надпись: «Платіж відхилено через скарги на одержувачів коштів в цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями в ПУШІ від банку і повторіть переказ». Больше мною никаких действий не было и вообще вышло время платежа. На следующий день не смог рассчитаться в магазине… «Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть» В поддержке сказали ждите. Карта заблокирова, проводиться проверка… А 23 августа в 17:48 Монобанк с моей карты проводит платёж на сумму 5012,17 грн. И это с заблокированной карты!!! Спрашиваю в службе поддержке: КАК ТАК? На момент проведения платежа карта не была заблокирована, средства отправлены получателю… Мы получили информацию, что с А-Банка, что сумма успешно зачислена получателю, хотя с нашёй стороны в момент проведения операции сумма списана не была!!! Мы вынуждены были списать сумму операции, поскольку средства были зачислены получателю. И ЭТО с заблокированной Монобанком карты!!! Что делать спросил их? Обращайтесь к получателю. Обращайтесь в А-Банк. Обращайтесь в полицию. Получателя знаю только номер карты… В А-Банке счёт заблокировали после моего обращения на горячую линию только в момент обращения 23 августа. После нескольких попыток удалось выяснить на какаю карту ушли средства. Полный номер передали только в двух сообщениях… ВОЗМОЖНОСТЬ выдать квитанцию с полной информацией за эту операцию обещают в течении суток. Наверное, с моей стороны была беспечность… НО заблокировать и потом без моего согласия отправить перевод, не предупредив меня и продолжая блокировать счёт. Это не понимаю. Все скриншоты переписки и платежей готов предоставить. На данный момент в полицию тоже не могу обратиться, жду выписку с Монобанка. 25.08.2022


Главная/

miffeliz