Якщо у Сенсі немає кредитів та кредитних карток — відмінний, коректний банк для щоденних потреб. Особливо у військовий стан. Так, з боржниками Сенс поводиться доволі жорстко. Але борги — це проблема боржника.
MaxTirpiz
Был на сайте 17 апреля 2024 в 17:12
На Минфине с 11 января 2017
Заблокировать
Записи
4Поповнював через термінал Привату картку іншого банку по номеру. Під час поповнення — помилка, ваша операція не може бути виконана. 1000 грн термінал звістно не повернув і чек не надав. Через півгодини дзвонить робот з номеру 056: чи успішною була операція? Ні не успішною. Далі дзвонить оператор (живий): я вас розумію, неприємна ситуація, бла бла бла. Питаю: як мені повернути мої гроші? Відповідь: йдіть до відділення, пишіть заяву, відкривайте карту, на карту вам повернуть гроші. Дякую, дуже дякую, але я карту у Приваті не збираюсь відкривати, є давній негативний досвід по Привату (знаю їхні фокуси з картами, відкрити просто а закрити — не дуже, бо миттєво виникне якась давня неіснуюча комісія, яку Приват вимагатиме заплатити). Іншіх альтернативних варіантів повернути СВОЇ кошти, які вкрав Приват НЕ ІСНУЄ. «Вибачте, нічим не можемо допомогти, відкривайте карту Привату». Дякую. веселих свят, пі…пі…пі…3,14.(ненормативна лексика…)
При пополнении карты в терминале (налом или с другой карты) остаток от пополнения можно использовать так: положить на карту, пополнить мобильный, отправить на благотворительность, скарбничка. При этом зачисление на карту остатка было ВСЕГДА без комиссии. БЫЛО. А теперь Приват снимает за это 2 грн… Не много, но когда уже этот банк нажрется…
Переводил деньги с карты на карту. Терминал выдал мне сумму пополнения и сумму комиссии:19,80 грн… Пополнил, распечатал чек, на чеке комиссия: 34,67 грн… Зову парня из зала. Он начинает мямлить: комиссия за перевод одна, да еще отдельно комиссия за то что карту вставил в терминал. В общем отправил звонить на 3700. Вердикт: Приват — это банк-аферист.