Почитайте уважно свій договір укладений з банком там є пункт що банк може міняти тарифи на обслуговування і повідомляти вас про це шляхом розміщення даного тарифу на сайті банку без підписання якихось доп угод, а на рахунок блокування по фін мону також є профільний закон де мається більше 70-ти пунктів за якими банк може заблокувати рахунки і відмовити в обслуговуванні
Дуже інформативний відгук. А за що заблокована картка? Чому саме 3 дні а не 5 чи 10? Більше інформації
Всьому свій час, зараз вимоги фінансового моніторингу стали набагато жорсткіше і банкам необхідно контролювати операції клієнтів особливо тих хто отримує прибутки і не лпатить з цього податки
Дійсно, в країні ж тільки два банки залишилось які кредитують))
Мені цікаво як Ощадбанк списав з карти Приватбанку кошти і друге питання «Хтось зверх повісив борг» Це як? Виписку не брали? листа офіційного банку не писали з копією до НБУ?
Якось зрозуміло те що нічого не зрозуміло
Ви мабуть не знаєте що при відправці свіфт переказу ще існує третій банк — банк -посередник от він і бере комісію яка не залежить ні від банку відправника ні від банку отримувача
А чому не спробувати отримати переказ в іншому банку? Звідки впевненість що його заблокував саме Приватбанк
Те саме що й з коштами в Приватбанку після націоналізації абсолютно без змін
Ну взагалі то по інструкції НБУ пін-конверти і картки не можуть зберігатися в одному місці. В даному банку вірогідніше всього по інструкції прописано зберігання карток в касі
Все просто
З цим банком вже й ніхто діла не матиме. Банк в стадії ліквідації з 07.03.23. Можливо із за цього і питанням вашим ніхто не займається