Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Kommandor

Kommandor

0 подписчиков2 подписок

Был на сайте 23 апреля 2024 в 15:46

Мужской

На Минфине с 4 декабря 2018

Заблокировать

Записи

2

4 мая 2023, 19:40

Райффайзен Банк

# Блокування рахунку за перекази від дітей та чоловіка.
Есть ответ банка

Якщо можливо, напишу від імені дружини, яка не зареєстрована на Мінфіні. Відкрила рахунок Райфайзені в січні 2023р. Пригоди почались майже відразу. Замовити фізичну картку — 10 днів. Але і цей термін був перевершений, тому що, як відповідали в чаті «немає вашого замовлення». Тричі замовляла, декілька візитів у відділення — і вуаля — нарешті картка знайшлась. Паралельно із цим вирішили відкрити конвертаційний депозит: курс приємний, умови зняття «2 рази тиждень привозять валюту» — ок. Але без картки не поповниш — тому чоловік переказав гроші. Але справа не в депозиті. Мали купляти земельну ділянку, але дата угоди невідома — продавець з іншого міста, перевірка документів тощо. Тому гроші тримали в Sense банку — хоч якісь відсотки на картку. В роковий день — 16.03.2023 — помічник нотаріуса повідомляє, що у них все готово і можна оплачувати угоду. Через зрозумілі обмеження Sense на перекази у інші банки, суму із нього переказуємо від чоловіка, доньки та сина. Докидаємо готівкою на картку, щодо переказу попередньо консультуємось із ведучим фахівцем в нашому відділені. Переказую у нотаріуса через додаток, все гаразд. Через місяць, 18.04.2023, намагаюсь замовити гроші з депозиту: «а ви заблоковані із 07.04.2023». За що? Депозити, як на диво, не причому, але пролонгували всупереч угоді ще на 3 міс. Які пункти договору порушили — немає відповіді. Вимагають список документів і пояснення ВСІХ операцій. Добре, подали світоцства про народження, шлюби, квитанції цього та інших банків, майнові декларації подружжя та довідку ДРФО сина (ІТ ФОП в цьому ж банку). А у відповідь вже майже три тижня — копіпаст всього цього із «розуміємо складність ситуації». У підсумку банк беззастережно користується моїми грошима, не реагує притомно на декілька разів поданий список кількадесят документів. І вимагає закрити рахунок із перерахуванням коштів в інший банк. В жодному банку, якими моя родина користується на протязі багатьох років, так зі мною не поводились. Заздалегідь узнавала і у відділені, і в чаті: можна до виконання крупних операцій надати вам підтверджуючі документи. Відповідь: «Якщо заблокують, тоді до вас звернеться фінмон». Закрити рахунок я не бажаю під тиском та викручуванням рук, а коли буду вважати за потрібне. До речі, 09.05.2023 закінчується другий і останній депозит в цьому банку, який теж пролонгується на догоду банку. Вважаю, що банк хоче позбутися якомога більшої кількості клієнтів. Навіщо?

29 апреля 2019, 14:35

Приватбанк

# Перевод по Украине за неделю
Есть ответ банка

В пятницу, 26.04.2019 г., отправил со своей зарплатной карты Приватбанка на карту Монобанка приличную сумму. Пока полежат, какой-то % от остатка капнет, а потом добавлю и открою депозит. Уже отправлял пару раз по реквизитам — не быстро, но на следующий день доходили. Не тут то было! Звоню в 27-го, 29-го: где деньги? Ответ будут 02 мая(!). Ау, Приват: на дворе 21-й век, cashless, интернет и т.д. и т.д. Деньги дойдут через неделю. Вопрос: а как же хваленный режим 24/7/365? При том, что из Моно в Приват доходят деньги за 20секунд с нулевой комиссией.


Главная/

Kommandor