Минфин - Курсы валют Украины

Установить
home31048

вкладчик Подоляко

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 18 апреля 2024 в 11:21

Мужской

9 апреля 1950

чернигов

О себе

пенсионер

На Минфине с 22 мая 2014

Заблокировать

Записи

18

12 апреля 2024, 12:22

Поликомбанк

# Банк не обслуговує в своїх банкоматах картки пенсіонерів виданих другими банками

Банк не обслуговує в своїх банкоматах картки пенсіонерів виданих другими банками і це не поодинокий випадок, а регулярно картки віза з інших банків не обслуговуються. Сьогодні обійшов два банкомати Полікомбанка і не зміг зняти 300 грн з пенсійної картки на запитання до працівників банку чому така система отримав пояснення що це технічна причина з картками віза виданими другими банками і пораду йти до банку який видав картку. Тобто банк не виконує зобов«язання обслуговувати пенсіонерів з інших банків. То мабуть пора Мінфіну виключити Полікомбанк з списку банків яким дозволено обслуговувати пенсійні рахунки щоб люди знали що там пенсіонерам не раді і створюють технічні причини щоб не видавати кошти.

11 апреля 2022, 16:52

Приватбанк

# Приват банк в чернігові працює на створення негативного відношення в клієнтів до установи
Есть ответ банка

Вже закінчились обстріли відновлено електропостачання відділення на просп. Перемоги 96 цілісіньке але не працює можливо персонал розбігся але там стоїть терміна і 2 банкомати ще два термінали по просп. миру 49 всі вони підключені до злектрики але не працюють на прийом готівки пишуть що термінал приймає 0 готівки. То для чого вони стоять коли люди не можуть поповнити свої картки щоб розрахуватись за просьбою міського голови за комуналку яку потрібно відновлювати. Зате центроальне відділення по вул Серьожнікова винайшло новий спосіб маринування людей щоб попасти в приміщення потрібно записатись на вулиці що і зробив 1 квітня призаписі повідомили що перекличка буде 10 квітня прийшов відмітився і отримав повідомлення що приходьте 20 квітня на 9,30 ранку то можливо попадете в приміщення і це лише для того щоб внести гроші на карту. Як можна назвати такий сервіс коли термінали грошей не приймають відділення не працюють.

1 июня 2021, 07:27

ПУМБ

# Банк обманывает клиентов
Есть ответ банка

Банк широко рекламирует кредитку все могу. Оформил при оформлении сотрудники проинформировали что оплата с кредитки за комунальные услуги будет без комиссии. В действительности все наоборот ежемесячно списывают деньги и сотрудники не могут обяснить за что. В прошлом месяце пришел в отделение и принес счета за комуналку сотрудник оформил оплату создал обновленные шаблоны и сказал что терерь все без комисии. Открыл вчера выписку в интернет банке, а там уже вместо одной комиссии списали дважды и это при оплате в 1900 гривень списали двумя платежами 70 грн. это уже 4% от суммы. Тоесть банк обманывает клиентов. Закрою долг по редитке и уйду с этого банка и всем советую делать так.

4 июня 2020, 09:22

Приватбанк

# Банк вирішив допомогти в поширенні короновірусу.
Есть ответ банка

Багато років користувався картою Голд Універсальна але в цьому році банк почав зменшувати ліміт крендитування і це при тому що ніколи не допускав порушення сроків внесення чергових платежів. Із початкових встановлених 30 тис.грн. зменшили до 9,5 тис. грн а з початком карантину ще до 5,1 тис. грн. Їх якраз і вистачало щоб оплачувати через Приват 24 комуналку. Але вчора отримав СМС що ліміт встановлено 1,46 тис.грн тобто в межах наявногї поточної заборговаості срок погашення якої до 25.06. А комунальні платежі потрібно сплачувати до 20.06 Моє спілкування в чаті з працівниками банку звелось до отримання призиву більше користуватись картою.На зауваження як користуватись коли на карті залишилось 2,76грн вільного ліміту отримав відповідь банк не забов«язаний надавати пояснень причин в зменшенні ліміту. Тобто тепер потрібно обходити всі ближні відділення інших банків і виясняти чи володіють вони інформацією про забогованість за комунальні платежі бо квитанції особливо за газ і електроенгергію приносять після 20 а платити потрібно до 20. Отже така недолуга політика банку по відношенню до пенсіонерів які чітко дотримуються строків погашення чергових платежів і не допускають просрочки банку не вигідна. То вони тепер спонукають пенсіонерів з кожною квитанцією ходити по банках стояти в чергах щоб сплатити і збільшується ризик підхопити хворобу. Честь і хвала такому державному банку який вирішив посприяти поширенню короновірусу в державі. І це при тому що уряд закликає пенсіонерів до самоізоляції, а банк спонукає до пошуку послуг в інших уставах приватних банків.

Переоформлял депозит предложили при подписании договора о выплате процентов через карту тодобанка будет повышение процентной ставки. Дал согласие депозит переоформил сразу вручили карту тодобанка. в начале мая подошел к банкомату чтобы посмотреть зачисление проентов ничего не увидел.Обратился в отделение специалист что оформляла договор сказала что у них проблемы с поцесингговым центорм то может выплатить деньги без карточки. В условиях карантина и незничительной суме идти пешком через город не было смысла. Сегодня пришел в отделение и мне дади на подпмсь как сказали договор №TDB 2020. 0991.8084 на обслуживание карты. Но сам бланкдоговора на листе А4 размещена уменшенная копия двух листов А4 самым мелким шрифтом Без лупы прчитать не возможно. Придя домой взяв очки обнаружил что договор действует 99 лет слва богу мне 70 значить должен жить до 169 лет. Но это только смешно но в п.2.2.2 обнаружил что лимит кредитной линии который я не просил составляет 200 тыс. грн. А в п2.2.9 записали что реальная годовая процентная ставка составляет 87,3%. Ежемесячная комисия за обслуживание неактивного картсчета 10 грн. В п.6.4 додатка №1 к договору записали что выдача наличных средств в пределах собственных денег стоит в банкоматах и РОС терминалах банка стоит 5%. В п.7.7 обработка ропросов по мошенническим операциям (наверноеи когдща их осуществлять сотрудники банка) и они не подтвердятся нужно заплатить 400 грн. И много других таких перлов в этом договоре. Наверно для этого его именшили в размерах чтобы клиенты не могли понять что подписывают на словах договор на обслуживание карточкой выплаты процентов а на деле страшная кабала для подписанта.

1 февраля 2018, 17:09

Приватбанк

# банк грабит клиентов

У меня на 01.12.2017 г была задолженность по кредитной карте 228,51грн. я 23.12.17 внесла на карту 230 грн на 01.01.18 года задолженность была 3120,08грн и 23.01.18 внесено 3120грн и за не внесенные 8 копеек банк начислил 154,83грн процентов на 01.02,18г как можно так обманывать клиентов это только в Привате возможно

1 сентября 2017, 18:57

Глобус

# банк не зацікавлений у кліэнтах

формил депозит через сайт минфина при его оформлении чвв Черниговском отделении навязали силой карту для выплаты процентов но в банке не могут обеспечить выплату процентов по карте в начале рабочего дня. Сегодня пришел в отделение а там касир говорит выплата процентов по карте только после 14-00. Спрашивается это сервис или издевательство над вкладчиками что бы они сидели под отделением или чтобы задержать выплату на 3 дня ибо сидеть времени не было теперь нужно обратно ехать в уже в понедельник. Почему в Мегвбанке. Пивденноми других выплату процентов проводят с утра а тут какой то каменный век.

5 июля 2017, 12:03

Мегабанк

# Проценты не выдают

Здесь банк написал что востановил обслуживание текущих счетов еще 3.07.17 а сегодня 5.07 и в Чернигове проценты как не выдавали 3.07 так и сегодня не выдают. На вопрос когда начнут выдачу у сотрудницы недоуменный взгляд и ответ я вам перезвоню когда это произойдет. На вопрос а что делать у меня кончаетсяя депозит 20.07 то отдадут или нет ответа нет.

5 июля 2017, 09:03

Поликомбанк

# банк не зацікавлений у кліэнтах

Працівники банку в готелі Україна не зацікавлені в збільшенні пенсіонерів які отримують пенсію на карту банку. Так в дружини термін дії карти завершився 29.06.17 прийшовши в банк 03.07.17 коли термінал не видав готівки щоб замінити карту отримала відповідь а що ви хочете у вас карта закінчилась 29.06 то я замовлю і можливо через тиждень ви отримаєте нову. І це коли куча працівників в 4 кабінеті і вони постійно обговорюють свої власні проблеми. А могли б знаючи терміни закінчення карток замовляти заздалегідь і присилати смс на телефон щоб прийшли і отримали нову картку, але такий сервіс в даному банку новина, а можливо вони просто хочуть зменшити кількість користувачів послугами банку, щоб не заважали спілкуванню між собою.

10 января 2017, 17:22

Платинум Банк

# отношение к клиентам
Есть ответ банка

В черниговское отделение банка не возможно зайти без страховки от падения ибо плитка на ступеньках такая скользкая что устоять не возможно наверное в банке ждут когда кто нибудь сломает руку или ногу и предявить иск за возмещение ущерба. Так как на вопрос почему не послали хотя бы тряпку когда такие бедные на коврик получил ответ нам не разрешают из центрального офиса. То приглашаем пана Ссмольского посетить это отделение и показать чудеса акробатики на ступеньках


Главная/

вкладчик Подоляко