Прошу ответить почему в А-банке предлагают переоформлять валютные депозиты Приват-банка, причем в самом отделении А-банка? Какое отношение имеет А-банк к Привату? Разве это не две разные юридические единицы с разными владельцами и структурами? Все больше прихожу к выводу — А-банк такой себе «карманный» банк, не более…
Сейчас в отделениях А-банка можно оформить валютный депозит Прива-тбанка. Операционисты это предлагают сделать по закончившимся валютным депо. Не тут ли «собака зарыта»? Не это ли является причиной резкого снижения ставок и запрета на пополнение валютных депо в А-банке? Очень надеюсь на основательный ответ банка. Зарание прошу прокомментировать по сути вопроса, без «высоких материй».
Еще раз повторяю — я нахожусь почти в двух сотнях км от ближайшего РАБОТАЮЩЕГО отделения банка. С перечнем отделений знакома. Прошу предоставить ответ на данном ресурсе. Насколько я понимаю эта линия предназначена для предоставления ответов на вопросы вкладчиков банка.
В контакт-центрі мені НЕ БУЛО НАДАНО ВІДПОВІДЬ!!!
Невже функція даного ресурсу — відправляти на гарячу лінію, а функція гарячої лінії — відправляти в найближче відділення? Я знахожусь майже за дві сотні км від найближчого відділення. Ще раз прошу повернутись обличчям до людей і надати відповіді на питання.
Шановний представник!
Прошу не відфульбовувати мене на гарячу лінію — на гарячій лінії інформацію не надають. Таке враження що цей ресурс і гаряча лінія існують для «галочки», а не для людей.
ЩЕ РАЗ ПРОШУ НАДАТИ МЕНІ ВІДПОВІДІ НА ЗАДАНІ ПИТАННЯ.
Шановний представник! Прошу надати мені відповіді за задані питання.
Моїй безпеці Ваша КОНКРЕТНА відповідь нічим не буде загрожувати.
За турботу вдячна.
Доброго дня! Прошу надати мені відповідь на питання:
1.Чи розблоковано вклад №011-01502-300611 від 30.06.11р.? Всі обтяження з депозиту зняті в повному обсязі майже 7 місяців тому.
2. Чи передані дані по вищевказаному депозиту в фонд гарантування вкладів?
Прошу не писати в відповіді номери телефонів та іншу загальну інформацію.
Чекаю на КОНКРЕТНУ відповідь на питання. Наперед вдячна за конструктивну відповідь.
Уважаемый представитель, Вы не дали ответ на мой вопрос.
Дублирую:
С даты моего письменного обращения (№3198829 от 08.12.15г.) прошло 36 календарных дней. Максимальный срок рассмотрения 30 календарных дней. Запрос касается даты передачи информации по снятию залога с депозита в фонд гарантирования вкладов. Дважды на горячей линии и Вы лично на этом ресурсе дважды мне сообщили, что документы переданы в Фонд. Фонд подобной информацией не располагает. Когда я получу ответ на свой запрос?
С даты моего письменного обращения (№3198829 от 08.12.15г.) прошло 36 календарных дней. Максимальный срок рассмотрения 30 календарных дней. Запрос касается даты передачи информации по снятию залога с депозита в фонд гарантирования вкладов. Дважды на горячей линии и Вы лично на этом ресурсе дважды мне сообщили, что документы переданы в Фонд. Фонд подобной информацией не располагает. Когда я получу ответ на свой запрос?
Шановний представник банку, з 28 вересня шість разів обіцяли надати відповідь на мій запит після уточнення інформації. Відповідь, звісно, від Вас так і не надійшла. На гарячій лінії п«ять разів записували телефон з обіцянкою розібратись і зателефонувати. Звісно ніхто не зателефонував. На письмові запити надані відповіді, які містять загальну інформацію, але не дають ВІДПОВІДІ ПО СУТІ ПИТАННЯ.
Ще раз продублюю своє питання:
В 2012р. у мене був оформлений кредит під заставу депозиту (номер депозиту №011-01502-300611 від 29.07.2015р.) На сьогоднішній день кредит погашений повністю. Підтвердженням служить:
1.Довідка про повне виконання зобов«язань від 4.08.2015р.
2.Витяг про реєстрацію в Держ. реєстрі обтяжень рухомого майна (реєстрація вилучення запису) від 29.07.2015р.
ТОБТО ВСІ ЗОБОВ«ЯЗАННЯ ВИКОНАНІ В ПОВНОМУ ОБ»ЄМІ!!!
Прошу пояснити чому депозит ДОСІ НЕ РОЗБЛОКОВАНО?
ВАША СТАНДАРТНА ВІДПИСКА ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ ПІСЛЯ УТОЧНЕННЯ МЕНЕ НЕ ВЛАШТОВУЄ. Прошу нарешті надати відповідь по суті питання.