Минфин - Курсы валют Украины

Установить
flauvers

flauvers

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 07:01

На Минфине с 2 сентября 2014

Заблокировать

Записи

3

17 сентября 2014, 21:13

Дельта Банк

# Несправедливе ставлення до клієнтів
Есть ответ банка

Добрий вечір. Я маю кредит у Вашому банку, сплачувала вчасно. Відбулися форс-мажорні обставини і я втратила роботу, зараз офіційно маю статус безробітної. Двічі зверталася заявою до Правління банку переглянути мій кредит і надати реструктуризацію. Банк відмовив. Я не відмовляюсь сплачувати. Я прошу зміни по договору, а саме, реструктуризацію кредиту. Звертаюся, до Правління банку, чому, таке негативне ставлення до людини, до клієнта. Якщо країна і банк потрапляють у форс-мажорне становище, переглядається договір і змінюються умови. Чому, коли клієнт Вашого банку попадає в форс-мажорне становище, а саме, зміна життевої позиції, банк відповідає «ЦЕ Ваші проблеми!». Скажіть будь-ласка, як можна надалі Вам вірити і з Вашим банком співпрацювати. Повна ненадійність, і зневага до клієнта!!! Прошу правління банку, переглянути мій договір і змінити умови, а саме надати реструктуризацію кредиту, в зв'язку зі зміною мого життевого становища, ФОРС-мажорні обставини у клієнта. Дякую, маю надію отримати відповідь.

3 сентября 2014, 16:08

Дельта Банк

# Відповідь на Хамське ставлення до клієнтів
Есть ответ банка

Добрий день, якщо Ви рахуєте що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком, а відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, то ми «далеко» підемо, якщо в такій формі спілкуватися з клієнтом прописано в Вашому Статуті Банку. Ви не порушуете норм чинного законодавства України? Отже, хамське ставлення, погрози, образи, в досить грубій формі, принизливе ставлення Пана Володимира Миколайовича до мене і до моєї сім'ї, рахується не порушення чинного законодавства України?! Ви знаєте, я дуже жалкую, що я як клієнт Вам повірила, і зараз з Вами співпрацюю. Я маю, надію, що клієнти Вашого Банку бачитимуть мої звернення і не зроблять помилки в майбутньому. Ми все ж таки, прагнимо до Европи, але бачу, ще «деяким» дуже далеко. А Вам, ГАНЬБА!!!

2 сентября 2014, 17:41

Дельта Банк

# Хамське ставлення по телефону до клієнта
Есть ответ банка

Добрий день. Я дуже рада, що існує така сторінка, яка нам «поганеньким», «мілким», "із малими достатками" клієнтам дає право хоча б щось винести на розгляд як клієнтам банку, так і працівникам Дельта банку. В наш сьогоднішній час, робота представника банку щодо клієнта, це дуже важка справа. Ситуація в країні ненайкраща. Я це звісно розумію. Я з міста Хмельницького. У відділенні на Камянецькій, в свою адресу, я щодного разу не почула негативного ставлення, а тим паче, хамського ставлення. Представники відділення досвідченні та привітні. Але, чого не можу сказати за Ваших працівників Дельта банку м. Київ. У звязку з нинішньою ситуацією, я втратила роботу і протягом 4 міс. в мене постійна заборгованість. Кредит проплочується, але помірно. Я розумію, що я порушила договір, але це не моя вина, а виникло вимушено. І ставлення до мене, як до клієнта не має змінюватись. Пан Володимир Миколайович зателефонував мені вчора за телефоном: 0444956580, та 0444950363 і представившись працівником Вашого банку, почав в прямому сенсі слова нести «ерісь», з хамським ставленням до мене, моєї матері. Який набір слів представник Вашого банку «передавав» мені, це був «ШОК» для мене, як для клієнта. Ви вказуєте правила поведінка клієнта з Банком, але чомусь пропускаєте правила поведінки Банку з клієнтом. Те що Пан Володимир Миколайович словесно мені говорив, (якщо це можна назвати розмовою) перепрошую, вказує на досить низький рівень освідченності даної людини. Якщо «такі» представники банку працюватимуть надалі, рівень розвитку в нас буде «0». Якщо в мене є заборгованість, Ви як представники банку не маєте право передавати мене, як клієнта КОЛЛЕКТОРАМ, які представляються працівниками юридичного відділу Вашого ж банку. Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про заборону надання колекторських послуг щодо фізичних осіб — боржників» в Україні забороняється надання колекторських послуг щодо фізичних осіб — боржників. То чому ж Ви голова Правління пані Попова Олена Юріївна дозволяєте в такій формі працювати Вашим працівникам з нами, клієнтами. Згідно зі Статтею 28. Конституції України — Кожен має право на повагу до його гідності. Прошу, як клієнт Вашого банку, звернути увагу на цей відгук. Якщо це повториться знову, я вже відгук писати не буду, а буду приймати міри. Дякую.


Главная/

flauvers