Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Cinderella2

Cinderella2

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 12 сентября 2022 в 12:30

На Минфине с 4 октября 2020

Заблокировать

Записи

13

27 октября 2020, 12:56

Miloan

# Гарна компанія, але важко взяти перший кредит

Перший безвідсотковий кредит взяла з третьої спроби, бо надто прискіпливо ставилися. То якість фото не задовольняє, то ще щось. Все перевіряють вручну, на швидкий кредит не сподівайтеся. Єдина компанія, де оператор дзвонив, питав адресу фактичного проживання, які поряд вулиці, які державні установи поблизу і т.д. Кредити від Міолан краще віддавати відразу, бо пролонгація платна. Один раз виходила на прострочення, три дні ніхто не чіпав, не дзвонив. Потім були дзвінки раз не день, розмовляли доволі чемно, претензій до співробітників нема. Кредит закрила, загалом враження від співробітництва приємне.

27 октября 2020, 12:41

CreditPlus

# Звичайна МФО

Один раз взяла кредит, більше не хочу, бо дуже високі відсотки. При цьому схвалюють позику швидко, без дзвінків в будь який час доби. Сайт зручний, смс нагадування є, купа акційних пропозицій. МФО як МФО. Краща, ніж багато інших.

27 октября 2020, 12:03

Приватбанк

# Неможливо отримати адекватну відповідь на гарячій лінії 3700
Есть ответ банка

Елементарне питання: чи змінюється IBAN при заміні пластикової картки. За логікою розумію, що має лишитися, адже це номер рахунку. Але хочу уточнити, бо картку втрачено, треба блокувати і в той же час чекаю кошти на IBAN. Після довгого переліку опцій з\'єднують з тупим роботом. Задаю питання, ця машина не розуміє. Вона перепитує «Ви хочете дізнатися свої реквізити?" Кажу: «Я їх знаю». Вона продовжує: «Чим ще можу допомогти?». Кажу: «З\'єднайте мене з живим операторм». Вона відповідає: «Спершу задайте питання». Знову питаю, чи зміниться IBAN, і знову вона «думає», що я хочу отримати його номер. І так 5 разів! Дуже гарний сервіс. Дякую!))))))

27 октября 2020, 11:28

Ccloan

# Дуже дратують дзвінки кожні півгодини
Есть ответ банка

Брала декілька кредитів. все нічого, але як же бісять оці двінки в день платежу! Я знаю, що мені сьогодні платити, я на роботі, мені говорити ніяк взагалі, а вони дзвонять і дзвонять безперестанку. Це не єдиний мінус. Також не подобається, що у випадку акційного кредиту, якщо не встигаєш погасити, компанія миттєво нараховує всі заощаджені за відсотками кошти. Одного разу помилково вийшла на прострочку: внесла частковий платіж замість пролонгації, обрала не ту кнопку. Наступного дня оператор мене лаяла в прямому сенсі! Саме так, репетувала противнючим голосом. І це при тому, що тіло кредиту було всього 600 грн)))))

25 октября 2020, 23:35

КошельОК

# Звичайна МФО

Серед плюсів назвала б високий відсоток схвалення позик, але сервіс не цілодобовий. Після 20:00 «мертві бджоли не гудуть», чекайте до ранку, поки оператори прокинуться. Хоч і кажуть, що режим роботи 24/7. Сайт жахливий: тексти примітивні до нудоти, з граматичними помилками, зображення страшні, кольорова гама в стилі «вирви око» Де ви таких дизайнерів з контент-менеджерами знайшли? Порадував перший кредит під 0% і можливість продовжити навіть протерміновану позику.

25 октября 2020, 23:18

MyСredit

# Самая нормальная компания

Регистрироваться легко, вход в кабинет безопасный, кредиты выдают без звонков, быстро. Сайт удобный, информативный. Понравилось, что можно продлевать с минимальным платежом хоть на 1 день. Есть грейс период. Напоминания о сроке погашения будут, но ненавязчиво. Хорошо подобрали диктора — голос приятный. Реально одна из лучших компаний.

25 октября 2020, 23:06

iCredit

# Заставили стоять под дверью, пока принимали решение (два с лишним часа)
Есть ответ модератора

Повелся на рекламу, уж больно заманчивым было их персональное предложение для меня лично (где взяли мой номер, одному Богу известно!). Договорились о встрече в офисе. Офис оказался сараем без кондиционера, как они там выживают целый день, не знаю. Спросили контактных лиц: родственников чуть ли не до седьмого колена, коллег, друзей. А потом — внимание… попросили выйти погулять, пока принимается решение. Такого свинства нет нигде. Они обзванивали всех и каждого часа два с половиной, задавали неудобные вопросы. Кредит одобрили, сразу насчитали проценты. Гасить его нужно еженедельно в отделении. Погашать заранее смысла нет, проценты не вернут. С оплатой онлайн настоятельно рекомендовали не связываться, деньги идут долго. В один в из визитов руководитель при клиентах распекала сотрудников. Корпоративная этика «на высоте». Не советую этих ребят.

25 октября 2020, 22:50

CreditKasa

# Довго морочать голову, а потім відмовляють
Есть ответ банка

Не витрачайте час на цю кредит касу. Чоловіку слали смс, дзвонили, пропонуючи послуги. Коли звернулися таки по гроші, були здивовані, що в цій компанії ледь не розмір спідньої білизни питають. Справа була під час карантину, в чоловіка попросили робочий номер. А потім був дзвінок від начебто дружини, яка питала, чи він є на роботі. Звичайно, це була не я. Тобто не соромляться представлятися ким завгодно. Виносили мізки декілька годин всім контактним особам і зрештою відмовили. Слава Богу!

25 октября 2020, 22:40

Cashberry

# Нормальна компанія

Високий відсоток схвалення позик. Мені спершу відмовили, а потім через півгодини переглянули заявку і погодили невелику суму. Прострочень не мала, швидко погасила і все добре. А от чоловік вийшов на прострочення, поки чекали надходження коштів, декілька разів дзвонив робот і голосом, схожим на Олега Ляшка, говорив, що ви порушили закон. Було весело! Змініть диктора, чи що)

Серед переваг Містер кеш можна назвати можливість пролонговувати позику на 1, або декілька днів з мінімальним платежем, якщо немає усієї суми. Все інше — жах. Якщо ви взяли акційний кредит і не встигаєте його закрити, чи продовжити, усі заощаджені на знижених відсотках кошти будуть миттєво вам нараховані. Що таке грейс період тут не знають. А на прострочення виводять зумисно і дуже підло. Приходить електронний лист тема якого «Завтра закінчується термін вашого кредиту». Якщо людина повірить, що завтра і не відкриє листа, то обдеруть як липку. Бо у самому тексті листа чітко написано, що термін закінчується сьогодні. Маємо неприємний досвід виходу на так звану автопролонгацію в цій компанії. Вчора були винні 6000, сьогодні 7200. А не жирно, шановні? Люди, будте уважні та обережні з цією компанією.


Главная/

Cinderella2