27 января 2023, 16:42
# До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитівЗалишаюсь клієнтом моно. дуже шкода, шо такі елементарні питання вирішуються через «костилі» аля віддгук. підтримка звʼязалась, питання вирішено
Был на сайте 27 марта 2023 в 16:49
На Минфине с 5 ноября 2014
Заблокировать
Записи
2427 января 2023, 16:42
# До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитівЗалишаюсь клієнтом моно. дуже шкода, шо такі елементарні питання вирішуються через «костилі» аля віддгук. підтримка звʼязалась, питання вирішено
27 января 2023, 12:38
# До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитівНавіщо мені робити зусилля і заробляти собі гемор. у мене є офіційна відповідь з банку після надання своіх документів: -Ви можете відкрити депозит, але якщо нам знадобляться додаткові документи — ми зв’яжемось з вами -Я зможу зразу повернути кошти, ящо Вам потрібні будуть документи, яких я не надам? -За цим питанням вже ви будете спілкувати з відповідальними фахівцями, тому що кожен випадок індивідуальний -Давайте контакт фахівця. Я готовий спілкуватись. -Наразі до вас питань немає по зарахуванням на карту, якщо з’являться — вам повідомлять.
27 января 2023, 12:20
# До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитівУ мене для Вас сумна новина. Документи можно перевірити зазадалегіть «попередньо», що було зроблено, і мені байдуже де сидять спеціалісти фінмоніторингу і як воні спілкуються з юристами цого ж банку. Банк без «гарантій», з ризиком втратити грчші, хоч і на певний період часу — дуже гарна перспектива.
27 января 2023, 10:56
# До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитівНасправді так і є - питання вирішилось банально шляхом консультаціі з юристом шншого банку у відділенні, але мені все ж цікаво побачити коментар від представника моно…
16 мая 2022, 22:42
# Описание тарифов и реальностьСтолько строчил и все зря. снятие через пост терминал в правилах приравнивается как через кассу банка. отзыв не актуален, но счета уже все равно закрыты. Зря раскудахтался а 800 грн заплатил за внимательность…
20 мая 2020, 15:39
# Оформление карты через зад..Очередные 40 минут в очереди в отделение... Продавая услугу, активацию которой через отделения заведомо сделать крайне проблематично - Вы мне напоминаете МАУ, которая продает билеты на рейсы ближайшие даты, понимая что полетов не будет и деньги возвращать не надо...
18 мая 2020, 12:52
# Оформление карты через зад..Запросить в личном сообщении телефон, который я оставил при оформлении заявки... ну такое...
18 мая 2020, 12:47
# Оформление карты через зад..Существуют места, где для оплаты нужен только пластик.. и в шатах таких мест - больше половины...
25 апреля 2020, 13:33
# Как мне это надоелоЧувак, ты гений! Спасибо тебе.. я как *** с этими картами по магазинам лазил :))
26 марта 2020, 12:21
# Валютный депозитПодтверждаю, банк выполнил все свои обязательства без претензий, в полном обьеме.. Также, продолжаю рассматривать его для дальнейшего сотрудничества в будущем..