Вітаю!
По кредитним карткам є щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування (РКО) — 100 грн.
Тобто, якщо ваша заборгованість до 20 грн — у розрахункову дату списання комісії не буде.
Якщо заборгованість від 20 грн, дійсно, буде списана комісія у розмірі 100 грн.
Також важливий момент, якщо у вас оформлені лише розстрочки, та карткою для поточних покупок ви не користуюсь, то РКО не буде списано, адже заборгованість та платежі за розстрочками не враховуються під час розрахунку комісії.
А от щодо ситуації, списання плати за обслуговування основної картки, зараз напишу вам у приватні повідомлення для уточнення ваших даних.
І вже на основі цього зможу деталізувати щодо вашої ситуації.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Вітаємо!
Дуже цікава ситуація😔
Хотілось би більш детально розібратись в цій проблемі, тому вже біжу до вас в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Не зовсім зрозуміло, яка саме ситуація трапилась, але дуже хочу вам допомогти та змінити вашу думку) Тому вже біжу до вас в особисті.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Цікава ситуація виникла, і я б дуже хотів розібратись в ній та розставити для вас всі крапки над «і» по даній операції 😊
Вже біжу до вас у приватні повідомлення, аби уточнити дані та все проаналізувати)
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Щоб детальніше розібратись в ситуації, яка сталась, біжу до вас в особисті!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Вітаю! При оформлені картки новим клієнтом банку, ви можете ознайомитися з інформацією по картці та платному обслуговуванні.
На прикладі, можна ознайомитися як відбувається оформлення новими клієнтами банку карток з нашої статті (де на скриншотах можна побачити, яка буде плата за обслуговування по картковим пакетам White/Black/Graphite) саме у застосунку Sense SuperApp.
«Оформити віртуальну дебетову картку новому клієнту в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016970939
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Все стукаємо вам в особисті повідомлення для уточнення даних.
*Андрій
Вітаю! Гадаю виникло непорозуміння, але щоб проаналізувати ваше звернення та мати чітке бачення як відбувався діалог або дзвінок, я вам зараз напишу у приватні повідомлення для уточнення ваших даних та часу звернення у підтримку.
Ваша підтримка українського державного банку — Sense Bank.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Вітаю! Вже поспішаю до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних та вирішення вашого питання, бо ми неодмінно його вирішимо!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Вже стукаємо вам в особисті для вирішення питання
*Андрій