Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Anatoliy65

Anatoliy65

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 18 августа 2022 в 09:51

На Минфине с 5 декабря 2013

Заблокировать

Anatoliy65 - блог

Записи

1

5 декабря 2013, 10:23

Знущання ПриватБанку над пенсіонерами України

01 листопада 2013 року я звернувся до працівників відділення ПАТ КБ «ПриватБанк», яке розташоване за адресою: 18005, м.Черкаси, бул.Шевченка,305, з проханням здійснити заміну «пенсійної картки», яка належить моїй мамі на нову, в зв’язку з закінченням строку дії нинішньої картки в жовтні 2013 р. Відповідно, для посвідчення моєї особи я пред’явив працівникам відділення свій паспорт громадянина України та оригінал нотаріально посвідченої довіреності, завірену нотаріально копію цієї довіреності та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера. Працівник відділення мені відмовила в заміні «пенсійної картки», мотивуючи свої дії наступним – «Ваша мама должна явиться к нам в отделение и сфотографироваться и только потом выдадим новую картку». Я надав пояснення працівнику відділення, що моя мама проживає в Черкаській області і не має змоги явитись в їхнє відділення, і що згідно нотаріально посвідченої довіреності, я можу вчиняти будь-які дії від імені моєї мами, в тому числі і розпоряджатись її рахунком. Але, отримав знову відмову у заміні картки і наступну рекомендацію працівниці відділення – «У нас в там есть отделение, обратитесь туда, наш работник выедет к Вашей маме, сфотографирует её и потом мы карточку выдадим». Щоб переконатись в маразмі і незаконності вимог представника ПАТ КБ «ПриватБанк» я запитав, — «Якими законодавчими, нормативними, чи актами НБУ такі дії, як фотографування передбачені при заміні «пенсійної картки?». Отримавши відповідь –«так решило наше начальство», я зателефонував на «гарячу лінію» банку за номером 0-800-500-003. За вказаним номером телефону оператор мені не надав відповіді на моє запитання щодо законності дій працівників вказаного відділення, а тільки повідомив, що є така вказівка, і вони повинні ідентифікувати клієнта. Після таких дій працівників банку, я, перебуваючи у мами розповів їй, що банк хоче її «сфотографувати», і що нотаріально посвідчена довіреність, видана нотаріусом України не є документом, який наділяє представника правами та обов’язками, і що Конституція України, Закони України, рішення судів України, нормативно-правові акти та акти НБУ на території такої «держави», як ПАТ КБ «ПриватБанк» — не діють. Відповідно, нашому гніву не було меж, так як ПАТ КБ «ПриватБанк» фактично своїми незаконними вимогами позбавив мою маму державного пенсійного забезпечення . При цьому, зауважу, що моя мама кожні три роки видає мені нотаріально посвідчену генеральну довіреність. Це пов’язано з тим, що вона не має бажання спілкуватись з чиновниками та іншими «нехорошими» людьми, тобто береже свої нерви. І має повне право, тому що перебуває на заслуженому відпочинку. Щоб ще більше впевнитись в тому, що ПАТ КБ «ПриватБанк» ігнорує діюче законодавство я 03 грудня 2013 р. знову звернувся до працівників відділення ПАТ КБ «ПриватБанк», яке розташоване за адресою: 18005, м.Черкаси, бул.Шевченка,305, з проханням здійснити заміну «пенсійної картки», — і знову отримав відмову з наступним роз’ясненням працівника відділення,- « що фотографуватись не потрібно, потрібно звернутись до нотаріуса банку, він перевірить дійсність довіреності, це буде коштувати 40,00 грн., і потім ми карточку видамо». Відповідно, розуміючи, що працівники цього відділення вже просто з мене знущаються я звернувся до керівника цього відділення з проханням надати мені роз’яснення, чому працівники відділення грубо порушують вимоги діючого законодавства України, в тому числі і вимоги постанови НБУ № 492 від 12.11.2003 року «Про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах». Керівник відділення надала мені роз’яснення, яке мене шокувало, а саме: — «я не знаю ніяких інструкцій НБУ. Згідно наших правил , які затверджені НБУ , ми не можемо Вам видати пластикову картку за пенсійним рахунком. Ви повинні нам надати копію довіреності, наші юристи перевірять її у нотаріуса за 40,00 грн.». Я відмовився від такої процедури і пред’явив керівнику відділення Витяг про реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей від 28.09.2011 р., на що отримав відповідь, — «Я нічого не знаю. Якщо Ваша мама проживає в Черкаській області, вона може туди звернутись в наше відділення і їй там карточку замінять. Карточку вона може отримати самостійно в любому відділенні банку на території України». Після цих слів, керівник відділення при перевірці пенсійного рахунку в комп’ютері пояснила мені, що грошові кошти вже можна отримувати з нової пенсійної картки, і цю картку, у якої строк дії закінчився в жовтні 2013 р. вже заблокувала. При цьому, під час перевірки пенсійного рахунку вимагала в мене, щоб я їй назвав ПІН-код. Я відмовився їй надавати ПІН-код картки. На що отримав запитання, — «Ну ви ж карткою користуєтесь?». Почувши мою відповідь, що користуюсь, але ПІН-код їй не назву, тим більше що згідно з договором заборонено його розголошувати третім особам, а вона є третя особа, хоч і працівник банку, отримав відповідь, що такого договору немає, і знову порекомендувала, щоб моя мама в самостійно звернулась до відділення ПриватБанку і отримала нову картку. Я відповідно порекомендував їй вчити Конституцію України, інструкції НБУ, Закони України, бо скоро буде перевірка правових знань всіх працівників ПриватБанку в м.Черкаси. Запитав у знайомих — чому так ПриватБанк вчиняє?.. Як з’ясувалось, вони таким чином виманюють пенсіонерів до себе в відділення, а пенсіонери в переважній своїй більшості не знайомі з банківськими процедурами, і під виглядом «фотографування» видають їм замість простої пенсійної картки — кредитну карту GOLD, «Копилку», і інші картки, тобто, таким чином, нав’язують послугу, яка пенсіонерам не потрібна. А вони потім коли взнають, що з них стягуються додаткові кошти, не знають що робити. Таке собі «попадалово» ПриватБанк влаштував для пенсіонерів України. А тепер саме цікаве . 04 грудня 2013 р. я звернувся до адвокатів (благо є багато хороших знайомих), уклав з ними два договори на надання правової допомоги – мені і моїй мамі. Сплатив по кожному договору 500,00 грн. Адвокати оцінили нанесену мені моральну шкоду діями ПАТ КБ «ПриватБанк» в розмірі 3 000,00 грн., моїй мамі в розмірі 5 000,00 грн. Готують зараз позовну заяву. Дали об’яву серед знайомих, хто з такою проблемою стикався. Вже є три людини. Один із них був вимушений везти свою тещу за 95 км. в Черкаси, бо ПриватБанк в цьому ж відділенні відмовив в заміні пенсійної картки мотивуючи їм, що довіреність, посвідчена сільською радою – «це бумажка». Справу 100% відсотків виграємо. Є прецедент – рішення Новокаховського міського суду Херсонської області від 09 серпня 2011 р. по справі №2117/2-919/11 та рішення апеляційного суду Херсонської області від 11 жовтня 2011 р. по справі №22 ц-4016/2011. Це легко перевірити в Єдиному державному реєстрі судових рішень. P . S . Крім того, будемо вимагати через суд заборони для Пенсійного фонду України визначати ПАТ КБ «ПриватБанк» як таким, що має право здійснювати операції з обслуговування поточних рахунків пенсіонерів з виплати пенсій. Пенсійне забезпечення -це кошти держави, а тому державні кошти повинні бути в державних банках. Так само як і заробітна плата працівників бюджетних установ, виплату заробітної плати яким переводять до державних банків. Тому, рекомендую всім так вчинити. Потрібно ПАТ КБ «ПриватБанк» приводить до тями.

Нет голосов

Комментировать


Главная/

Anatoliy65