Минфин - Курсы валют Украины

Установить
88821177

88821177

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 09:08

Женский

Київ

На Минфине с 17 июля 2015

Заблокировать

Записи

18

7 мая 2020, 23:06

# Погане обслуговування клієнтів
0

В том то і справа, що я писала кожного дня, всього близько 10 - 15 листів направила на різні відділи банку і не було ніяких відповідей протягом 3 - 5 днів. Мене і мою проблему тупо ігнорували і таке враження, що банку давно не має. Потім обізвалися, але аж на 6 - 7 день моїх постійних дописів по всіх каналах, витрат мого вільного часу та нервувань.

Повністю з вами погоджусь, бо неодноразово була в подібних ситуаціях і банк не пропускає нагоди обдурити клієнта всіма правдами та неправадами!

Я також піду з цього шахрайського банку! Раджу всім, хто мене читає, бо все одно ви втратите чс і гроші, а банку нічого не доведете, бо в них система «облапошивания» доре налагожджена.

21 июля 2018, 18:41

# Swift переказ
0

Я також прийняла рішення поміняти банк і раджу іншим людям! Альфа банк «задовбав» некомпетентністю співробітників та листами «відмазками», які тебе просто «відфутболюють» і не відповідають на поставлені питання. Співробітники Альфа Банку неправильно навмисно консультують, а потім банк знімає з клієнтів комісії і таким чином ведуть свій бізнес. Чим більше відділення заробляє на «лопухах» клієнтах, яких вміло «розвели» менеджери банку, тим вище заробітна плата в персонала. Є підозра, що менеджери напряму зацікавлені неправильно консультувати клієнтів! Раджу всім одразу включати диктофон та записувати всі розмови з працівниками Альфа банку, щоб довести їхню брехню. Ти їм портібен, щоб об тебе витерти ноги, а на всі зауваження щодо некомпетентної консультації, плювати вони хотіли на тебе… просто хамське ставлення.

21 июля 2018, 18:26

# Задовбали
+ 14

Вони вам свої картки пропонують, щоб з вас же поім «здирати» нечесним шляхом ваші ж гроші і заробляти таким чином на вас! Не ведіться на них, бо Альфа банк — це шахраї! Вони не всі умови користування картками прописують в договорах, неправильно консультують навмисно клієнтів, а потім з вас такі відсотки знімуть, що ви ж самі потім будете далеко він них бігти…

Ви так і не відповіли на мій останній коментар! Банк добре знає, що порушив правила роботи з клієнтами, і тому відмовчується. Вибачте, а ви яке відношення до банку маєте? Банк сам вирішує як трактувати ситуацію і навішав вам локшини на вуха, а ви її вправно мені повторили! Я 10 разів повторювала діжітал менеджеру про існування комісії, а він мене переконував, що її не має на цю карту, тобто свідомо ввів в оману і не виконав своїх прямих обов язків: не поставив мене в чергу до спеціаліста! Банк явно вляпався і не хоче визнавати це, тому і дає вам вигідні банку трактовки сітуації. Банк повинен мені ще й доплатити, що я навчала на власному досвіді його неграмотних співробітників! Не відомо скільки б ще людей він так само проконсультував, якби не моя заява про поверенення грошей і весь цей втрачений час на листування з вами протягом майже 2 місяців. Прошу банк надати мені відеозапис мого звернення до діжітал менеджера відповідно до моєї заяви. Навіть якщо діжітал менеджер, як ви говорите, мене дуже добре проконсультував, чому ваші банкомати та виписки вводять в оману клієнтів та діжітал менеджерів і показують комісію «0»??? Це явне шахрайство на рівні цілого банку!

88821177 Кому: AlfaBank Відповідно до вашого регламенту діжітал менеджер його сам і порушив, бо консультував мене три рази: щодо відсотків по карті Комфорт, напису в банкоматі про можливість нарахування відсотків і Комісії «0» на виписці, не маючи на це права і відповідної кваліфікації! На моє прохання поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було незаконно відмовлено і направлено до банкомата. Менеджер перевищив свої повноваження! Перед цим я йому сказала, що з мене знімуть відсотки за перевищення ліміту зняття, а він, не маючи права мене консультувати, взяв мою карту, крутив її в руках і дивився на комп'ютер, запевняючи мене що з цієї карти ніякої комісії не буде, тобто вводив в оману. Банк відмовив мені у консультації спеціаліста і діжітал менеджер свідомо, порушуючи регламент банку, не поставив мене в чергу і консультував мене навмисно неграмотно, знаючи, що він не правий і нав'язував мені заздалегідь невигідну операцію, про що я йому неодноразово говорила, але він наполягав на своєму чим і завдав мені матеріальної шкоди. Якби ваш менеджер не переконував мене у відсутності відсотків, я б сама ніколи не зняла ані першу, ані другу суму, бо я знала про ці умови, але довірилася співробітнику банка як людині, яка повинна відповідати за правильність консультації на 100 відсотків, або не консультувати і передати мене до спеціаліста, який розуміється на цьому. Прошу компенсувати всі витрати.


Главная/

88821177