25 августа 2021, 18:10
Банк власний рахунок
# Нульова зацікавленість в клієнті та звинувачення «в підробці документів»Натхненний постом Олега Гороховського (засновника Монобанк, клієнтом якого я є з 2018 року) вирішив завести віртуальну карту банку «Власний рахунок», оскільки часто купую в Сільпо. Єдина стадія, яка відбулась без проблем — це завантаження додатку. З метою перевірки «якості технічної підтримки» документи на відкриття рахунку я відправив після 22 години. На жаль, підтримка працює не цілодобово та я отримав повідомлення «Перевіримо все до 9:15» Вранці, близько 8 години ранку мені прийшло сповіщення від УБКІ про те, що мою кредитну історію перевірили. (Дякую УКБІ за такий гарний сервіс). Принагідно вкажу, що кредитів в мене немає, єдина «кредитна карта» — це карто Монобанк, на якій я встановив ліміт в 0 грн. На 15.08.2021 — кредитний рейтинг УБКІ 468 (високий). О 9:15 мені ніхто не відповів. В 9−30 я заходжу в додаток — додаток просить все заповнити з самого початку. Ніяких «push — повідомлень від банку не отримував. 9:36 — звертаюся в технічну підтримку. Отримую відповідь: «Так, бачу, що Ваш паспорт було пошкоджено. Тому Ваші дані не можуть пройти потрібну перевірку. Можливо у Вас є нова ID картка? Спробуйте ще раз зробити фото» Близько 10:30 роблю знову фото документів та надсила в банк. Знову ніяких повідомлень, знову пишу в технічну підтримку та о 21:50 отримую відповідь «Перепрошую за тривале надання відповіді, вказано що, на жаль, Ваш паспорт в поганому стані, тому було відмовлено в оформленні карти» На моє питання: «А є така підстава для відмови?» мені відповіли: «На жаль, паспорт має ознаки недійсності тому і було відмовлено» Так, мій паспорт «старенький» та йому понад 20 років, але всі банки і не лише банки його приймали. Мої висновки: 1. Банку не потрібні платоспроможні клієнти. Перевірили кредитну історію, побачили рух коштів. Впевнений, що «пробили мене» і по соціальних мережах, і по реєстрах. 2. В банку відсутня повага до клієнта, адже немає сповіщення про відмову та причини відмови. Не поцікавилися, а чи взагалі мені потрібен кредитний ліміт (який мені насправді не потрібен). 3. Банк не шукає способу залучити клієнта — мені не було запропоновано ні зайти у відділення банку «Восток» (яке знаходиться неподалік від місця мого проживання), ні на пошту Justin — де видають пластикові карти. Бажаю успіху банку з клієнтами, які мають правильні ІД карти в чудовому стані