Минфин - Курсы валют Украины

Установить
49026771

Ivan

0 подписчиков1 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 13:25

Мужской

Kyiv

На Минфине с 29 декабря 2017

Заблокировать

Записи

3

25 августа 2021, 18:10

Банк власний рахунок

# Нульова зацікавленість в клієнті та звинувачення «в підробці документів»

Натхненний постом Олега Гороховського (засновника Монобанк, клієнтом якого я є з 2018 року) вирішив завести віртуальну карту банку «Власний рахунок», оскільки часто купую в Сільпо. Єдина стадія, яка відбулась без проблем — це завантаження додатку. З метою перевірки «якості технічної підтримки» документи на відкриття рахунку я відправив після 22 години. На жаль, підтримка працює не цілодобово та я отримав повідомлення «Перевіримо все до 9:15» Вранці, близько 8 години ранку мені прийшло сповіщення від УБКІ про те, що мою кредитну історію перевірили. (Дякую УКБІ за такий гарний сервіс). Принагідно вкажу, що кредитів в мене немає, єдина «кредитна карта» — це карто Монобанк, на якій я встановив ліміт в 0 грн. На 15.08.2021 — кредитний рейтинг УБКІ 468 (високий). О 9:15 мені ніхто не відповів. В 9−30 я заходжу в додаток — додаток просить все заповнити з самого початку. Ніяких «push — повідомлень від банку не отримував. 9:36 — звертаюся в технічну підтримку. Отримую відповідь: «Так, бачу, що Ваш паспорт було пошкоджено. Тому Ваші дані не можуть пройти потрібну перевірку. Можливо у Вас є нова ID картка? Спробуйте ще раз зробити фото» Близько 10:30 роблю знову фото документів та надсила в банк. Знову ніяких повідомлень, знову пишу в технічну підтримку та о 21:50 отримую відповідь «Перепрошую за тривале надання відповіді, вказано що, на жаль, Ваш паспорт в поганому стані, тому було відмовлено в оформленні карти» На моє питання: «А є така підстава для відмови?» мені відповіли: «На жаль, паспорт має ознаки недійсності тому і було відмовлено» Так, мій паспорт «старенький» та йому понад 20 років, але всі банки і не лише банки його приймали. Мої висновки: 1. Банку не потрібні платоспроможні клієнти. Перевірили кредитну історію, побачили рух коштів. Впевнений, що «пробили мене» і по соціальних мережах, і по реєстрах. 2. В банку відсутня повага до клієнта, адже немає сповіщення про відмову та причини відмови. Не поцікавилися, а чи взагалі мені потрібен кредитний ліміт (який мені насправді не потрібен). 3. Банк не шукає способу залучити клієнта — мені не було запропоновано ні зайти у відділення банку «Восток» (яке знаходиться неподалік від місця мого проживання), ні на пошту Justin — де видають пластикові карти. Бажаю успіху банку з клієнтами, які мають правильні ІД карти в чудовому стані

29 октября 2020, 19:20

Сенс Банк

# Недоонлайн обслуговування
Есть ответ банка

Відкривав я рахунок онлайн. Все гарно а-ля Монобанк. Змінилося в мене місце реєстрації і я вирішив, як порядний повідомити банк. Але виявляється, що Альфа/недоМонобанк не може це зробити дистанційно, а вимагає особистого візиту в офіс. Шановні, Ви б відразу при відкритті рахунку казали, що ми не можемо забезпечити якісний дистанційний сервіс.

1. При оформленні валютного депозиту (з виплатою відсотків в кінці договору) видали карту (гривневу), якою не користувався жодного дня. 2. За 2 тижні до закінчення дії договору прийшов в центральне відділення, де сказали, що якщо Ви будете продовжувати депозит — валютна карта не потрібна. А при переоформленні депозиту через мобільний додаток буде +0,25% до ставки. 3. Я змінюю статус депозиту на «автопролонгація» і в результаті: — % по депозиту прийшли на заблоковану карту; — з мене зняли 0,4 USD за банкінг — хоча карти навіть в руках немає, а статус карти в додатку «ЗАБЛОКОВАНО» — 0,25% по депозиту я не отримав.


Главная/

Ivan