Минфин - Курсы валют Украины

Установить
38492929

Natali Kravtsova

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 14 марта 2023 в 02:05

На Минфине с 7 мая 2020

Заблокировать

Записи

4

14 августа 2021, 01:00

Банк Сич

# Банк допускає прикрі помилки, за які не вибачається перед клієнтами

Мої депозитні договори закінчувались в липні 2021 р., але за пару днів до їх закінчення банк вирішив перейти на новий процесинг ПрАТ «Український процесинговий центр», у зв’язку з чим усі старі картки були заблоковані і клієнтам видали нові. І тут почалось… Банкомати не переналаштували, картки ними не сприймаються, а в касі гроші отримати неможливо, тому що як пояснили в кол-центрі (оператор Наталія) певна сума була заблокована на тиждень з причини перевірки правильності нарахування податків та зборів. На моє зауваження, щодо відсутності таких дій з боку банку в відповідному договорі, внятної відповіді я не отримала. Через тиждень повідомили, що гроші були помилково заблоковані у зв’язку з переходом на новий процесинг і будуть доступні тільки ще через тиждень. Врешті, свої гроші я отримала тільки через два тижні після зазначеного в договорі терміну. Для цього мені потрібно було декілька разів приїздити до відділення, телефонувати в кол-центр, пояснювати причину моїх дзвінків, тому що в відділенні мені не могли пояснити, що відбувається. З боку банку я не отримала елементарного вибачення за непрофесійні дії своїх співробітників і за порушення умов нашого договору. Зі свого досвіду річної співпраці з банком «Січ» не раджу нікому вступати з ними в співпрацю. Банк дуже нелояльний до своїх клієнтів: місцерозташування відділень в м. Києві дуже незручне, відсутність банкоматів (крім відділень), відсутність можливості створити свій кабінет чи встановити додаток, а ще за кожну операцію беруть плату, навіть за SMS-повідомлення.

Якщо ви маєте депозитний договір, укладений у відділенні № 370 (м. Київ пр. Бажана 10), не сподівайтесь на те, що вас (не зважаючи на відповідні рекомендації НБУ) заздалегідь повідомлять про завершення терміну дії вашого депозиту чи про умову його можливої пролангації на нових умовах, навіть якщо ці умови дуже суттєво відрізняються від попередніх, звичайно не на вашу користь. Особливо коли ваш менеджер (економіст) — Гриценко Ірина Михайлівна, яка щедро обіцяє телефонувати, щоб вирішити ваші питання, але зразу забуває про свої обіцянки, і ви будете свої кошти чекати не один день! Суцільний пофігізм до клієнта. Щоб зберегти своє здоров\'я і гарний настрій, не раджу співпрацю із зазначеним відділенням.

13 июня 2020, 19:01

Коминвестбанк

# Відсутність мобільних технологій

Сьогодні відсутність мобільних технологій у банку — це свідчення про дуже низький рівень сервісу банківський послуг. У банку до цього часу немає не тільки мобільного додатка, але відсутня навіть можливість користуватись банкінгом, що в умовах карантинних обмежень взагалі недопустимо в місті, де більше 3 млн. жителів, за умови, що на все місто два відділення банку і два банкомати. Щоб розпоряджатись відсотками за депозитом, необхідно щомісячно (без повідомлення банку про те, що на рахунку нараховано кошти) відвідувати відділення, яке знаходиться в іншому районі міста на іншому березі Дніпра, витрачаючи на це дві години. І це тільки для того, щоб поповнити депозитний рахунок! Можливість зробити таку операцію періодичною за заявою також відсутня. Сьогодні це виглядає первобутністю!

7 мая 2020, 14:45

Идея Банк

# Півтори години в черзі

Хочу поділитись враженнями про відвідування відділення банку за адресою; Київ, вулиця Княжий Затон, 2/30. 5 травня 2020 р. я вимушена була прочекати в черзі більше півтори години, щоб потрапити до менеджера цього відділення банку. І це, зауважу, під час дії усіх карантинних обмежень! При цьому у відділенні в той час перебувало три співробітники, не беручи до уваги касира, але обслуговував чергу з чотирьох клієнтів лише один. Все це свідчить про жахливу організацію роботи відділення!


Главная/

Natali Kravtsova