Минфин - Курсы валют Украины

Установить
35024482

Владимир Подрушняк

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 21:31

На Минфине с 11 января 2019

Заблокировать

Записи

2

22 февраля 2019, 14:20

Приватбанк

# Банк так и не хочет исправлять свою ошибку, а просто требует подарить деньги.
Есть ответ банка

После отзыва, написаного месяц назад https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/122761/ Так ничего и не поменялось. Не извенились, что делали меня виноватим хотели хотели обокрасть меня на 1000 доларов, а потом признали что были не правы и попутали клиентов, кто ложил испорченые купюры в терминал. Нет обяснения, почему история имеет много вариантов ответов от банка: — я должен 1000 доларов — аж через 3 месяца, ой попутали другой человек должен 1000 доларов — на следующий день снова попутали, другой человек должен 900 а я 100, и как я понимаю оба ложили в одно и тоже время доларовые купюры в терминал. За целый год и 5 месяцев так и не предоставили доказательств, что эта купюра принадлежит мне. И я на 100 процентов уверен, что не пользовался порезаной и склееной с двох частей купюрой. А в ответ, мы так решили и все, и не будем предоставлять никаких доказательств Не обьясняют, почему на меня открыли несколько счетов «дебиторский долг», которые невозможно закрыть (что я и пробовал, подарить деньги банку и закрыть счета но в касе не смогли погасить этот счет). И почему полтора года начали без предупреждения с моих карточек снимать деньги на эти счета, гасить придуманый долг. Почему не предоставляют информацию, хто тогда ошибся с 1000 доларов, на что я потрпатил просто так кучу времени и нервов, пока не доказал им их не правоту, и банк не желает за это нести ответственность, за издевательство над клиентом. Просто регулярно звонят и угрожают, что бы я подарил деньги. Да еще каким образом. Положи деньги себе на карту, а мы сами снимим их на неизвестно какой счет и долг типа изчезнет. А Я НЕ ВЕРЮ ЭТОМУ!!! ВЫ УЖЕ НЕ РАЗ ОБМАНЫВАЛИ И ПРИЗНАВАЛИСЬ В ЭТОМ!!! И я приходил подарить Вам деньги, и вы их не приняли. Это скотство

Коротко: Коли Приватбанк навіть признав свою помилку і неправоту, коли намагався просто так обікрасти мене на 1000$, але історія так і не закінчилась, вже втрачено невеликі кошти, сотні годин життя та тонни нервів, а тобі ще й сипляться погрози від колекторів Приватбанку. Детально: Я є давнім клієнтом ПАТ «Приватбанк» і всі свої зобов’язання перед банком виконував і виконую в повному обсязі та своєчасно, між тим дії певних працівників Вашої установи змушують мене звертатись із цією скаргою з огляду на наступне: 21 вересня 2017 року з моїх рахунків на користь Приватбанку було безпідставно списано кошти на загальну суму 586 гривень 77 копійок. Я почав спілкуватись з представником Приватбанку (Андрєєв Євгеній Анатолійович) в онлайн чаті на тему, чому неправомірно почали знімати мої кошти. Він відповів, що це: «Перекриття недостачі по банкомату СОГ-но уладення СБ за період 30.08.2017 14:11:22-31.08.2017 13:12:51 Київ пл. Бессарабська, д.2 Метроград «Купол» USD. Депозитарій (Термінал)». Але Євгеній більш чіткої та однозначної відповіді так і не зміг надати. Потім вони почали розказувати, що мені лишнє банкомат видав. Так як, 30 серпня 2017 року приблизно о 23:00 я вносив в термінал Приватбанку двісті доларів (дві купюри по сто доларів) та знімав 5500 гривень, мені не нараховувалась більша сума і банкомат не видавав більше коштів від заданої суми, що підтверджує історія транзакцій в особистому кабінеті Приват24. Далі я направився у відділення Приватбанку за адресою Повітрофлотський проспект 42. Де о 16:00 почав обговорювати дану проблему з представником банку Кочеткова Євгенія. Євгенія розказала мені, що від 05.09.2017 на моє ім’я було відкрито рахунок 29090052695622, на який нараховано дебіторську заборгованість (?!) на суму одна тисяча доларів (1000$). За дві години спілкування у відділенні мені не навели жодної законної підстави, чому на моє і’мя відкрито даний рахунок та нарахована дана заборгованість. І чому саме дебіторська заборгованість, яка стосується юридичних особ, а я фізична ж. Інформацію про дану заборгованість я також знайшов в особистому кабінеті сайту privat24.privatbank.ua: Звідки виникає питання, чому співробітники вказували номер рахунку дебіторської заборгованості 29090052695622, а в персональному кабінеті зазначений інший номер 28099052605089. Далі о 16:50 я зателефонував на гарячу лінію Приватбанку 3700 і оператор мені повідомив, що дане звернення зареєстроване. Звернення буде розглядатись протягом 5-6 днів і рішення може бути не в мою користь. Також оператор повідомив, що протягом вирішення даного питання я залишаюсь винним Приватбанку кошти на суму 978.64 USD, які будуть і далі автоматично списуватись з моїх карток. Після відвідування Відділу безпеки Головного відділення банку №1 у Києві, перенаправили на Відділ Безпеки головного відділення банку в Соломянському районі, після багатьох звінків, мені ніхто не міг надати толком інформацію, в чому я винен. Я подавав дві заяви в поліцію, але поліція не хоче виконувати свої обовязки і через 30 днів після кожно заяви відповідала, що не вбачає кримінального правопорушення. Я писав заяву в НБУ, на що мені відповіли, що вони не можуть втручатись і регулювати такі справи. ТАК ХТО Ж МАЄ ЗАХИЩАТИ ВІД ТАКОЇ НАГЛОСТІ!!! В результаті мені сказали, що я вносив 1000 доларів фальшивими купюрами. Потім сказали, не фальшивими, а не платеспроможними купюрами. НО Я ВНОСИВ 200 А НЕ 1000 ДОЛАРІВ. Через 3 місяці війни, мені сказали, що помилились і це інша людина вносила фальшиві 1000 доларів. А через день уже сказали, що інша людина вносила 900, а я 100 фальшивих доларів. Вам не кажеться цікавим те, що в них по декілька варіантів відповідей на кожне запитання. І ЯК ЦЕ ОДНОЧАСНО ДЕКІЛЬКА ЛЮДЕЙ ВНОСИЛИ ФАЛЬШИВІ КУПЮРИ В ТЕРМІНАЛ!!!))) В результаті я виглядаю великим боржником і фальшивомонетником в соціумі)) На мої притензії про 100 доларів, і щоб мені повернули вкрадене, відповідали, що служба безпеки все перевірила, і скинули мені сканкопію купюри, яка склеєна з двох частин, наче б то це моя. АЛЕ Я ТАКУ В ПЕРШИЙ РАЗ БАЧУ. Весною в березні мені начали активно телефонувати з відділу заборгованості банку за ці 100 доларів, і вимагати щоб я їх оплатив. І обіцяли прийти в гості, я дав точну адресу проживання і з радістю зустрів би. Ніхто не приїзжав, почали тривожити родичів. Юристи, до яких я звертався, за 1000 доларыв готовили позов в суд, а коли борг перетворився в 100, рішили не вмішуватись і порекомендували подарувати кошти Приватбанку. Так як вже всі знайомі і родичі знали цю кумедну історію, але щоб поберегти нерви батьків, я рішив подарувати 100 доларів банку: Позвонив на гарячу лінію, уточнив на який рахунок сплачувати придуманий борг, і що він 100 відсотків закриється і до мене більш не буде претензій. В результаті прихожу у відділення, і на касі мені говорять, що не можуть покласти кошти на даний рахунок. Просидівши пару годин у відділенні, у начальника відділення, паралельно по телефону на гарячій лінії, де переключати мене, я вибачаюсь, як путану по кругу по різним службам, не знаючи як закрити мій борг, а бо не розуміючи чому на мене саме дебіторський рахунок відкрили, а бо взагалі що я хочу від них. Я рішив, що більш на уступки для них не піду і гроші дарити не буду. Не пройшло і пів року, як знову почали звонити, погрожувати і вимагати з мене кошти. А хто мені компенсує нерви і витрачений час!!!??? Вся вище інформація не голословна, і можу підкріпити скріншотами, аудіозаписами і письмовими відповідями на мої запити. На підставі викладеного та керуючись Конституцією України та ЗУ України «Про банки та банківську діяльність», Прошу: 1. Повідомити із посиланням на чинне законодавство про підстави: — списання коштів з моїх рахунків, а саме 560 гривень 27 копійок з карти 5168745601216531 та 26 гривень 50 копійок з карти 5168742202135368, що відбулось 21 вересня 2017 року; — виникнення «дебіторської заборгованості» із обґрунтуванням її розміру; Жодних SMS повідомлень про появу заборгованості, повідомлень на електронну пошту, повідомлень від Android додатку на телефоні чи дзвінків від представників Приватбанку я не отримував. 2. Повідомити, чому співробітники Приватбанку вказали, що відкрито рахунок №29090052695622, а в особистому кабінеті сайту privat24.privatbank.ua відображається зовсім інший рахунок №28099052605089. Та роз’яснити, чи відкрито два рахунки на моє ім’я та без моєї згоди. 3. Повідомити, хто зі співробітників Приватбанку (П.І.Б., посада) відповідальний за вчинення зазначених вище дій. Моя поштова адреса: vladimirpodr@gmail.com


Главная/

Владимир Подрушняк