Минфин - Курсы валют Украины

Установить
05487881

Олег

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 9 марта 2024 в 19:46

На Минфине с 14 марта 2019

Заблокировать

Записи

9

5 октября 2023, 23:59

Приватбанк

# Заблокували всі рахунку, картки, приват 24 за 1−2 години до готовності замовлення в валюті $
Есть ответ банка

Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають мабуть у головному офісі в Дніпрі… Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім. 03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00. 05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими. Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення. Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку… Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити ( Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше… Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі… Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім. Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі. Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…

24 апреля 2023, 21:58

Сенс Банк

# Не припустима робота банку та додатку
Есть ответ банка

Був шокований, такими неприпустими діями Sense bank, зі своєї карти Cameleon робив перекази, як завжди в додатку, при переказі було вказанно 0.00 грн. комісії, що мене влаштовувало, але потім заднім числом в додатку з мене списали комісію, по карті з НУЛЬОВИМ кредитним лімітом, без моєї згоди, якби я бачив, що за перекази з карти на карту буде комісія, щей неймовірно висока, я би не робив, такі перекази, просто зняв би кошти в банкоматі чи на касі без комісії!.. Списали за останні 5 переказів дуже велику комісію, заднім числом! з суми 2122.50 грн., комісії 84.90 грн., 2318.85 грн. комісії 92.75 грн., 3850.00 грн. комісії 154.00 грн., 6273.96 грн. комісії 250.96 грн., 2480.17 грн. комісії 46.52 грн.,. Пробував звязатися з ними по телефону, не беруть трубку, бот сказав, що повітряна тревога, ну ок всі розуміємо війна в країні, написав чат, те саме, пишуть напишіть пізніше, написав другий раз, також тревога! Я все розумію, але чому неможна відповісти, коли тревога закінчиття, я не збираюсь, цілий день сидіти повторно писати, те саме.

9 мая 2022, 16:36

todobank

# Не відправляють кошти

04.05.2022 і 05.05.2022 відправив два платежі на сумму 25000 тисячь гривень по iban, платежі необроблені, в службі підтримки ніяких сроків не надають, кажуть технічні проблеми, що вони намагаються як найшивидше відправити кошти, але точного регламенту надати не можуть. З формолювання відповіді зрозуміло, що це надовго. Доможіть забрати свої кошти, немаю бажання чекати вічно, є занепокоєння в надійності банка в зв’язку з введенням нових обмежень по рахункам, які зменшують деякі ліміти в 5−10 разів…Доможіть забрати свої кошти!

18 марта 2022, 11:59

Сенс Банк

# Не работает п2п и поддержка
Есть ответ банка

10.03.22 была проблема с п2п, отправить можно было только по 10000 грн, с 11.03.22 отправка п2п перестала работать, пришлось отправлять на свою карту другого банка по iban… К сожалению, никакой информации по этому поводу нету и служба поддержки не отвечает, просьба ответить работает ли сейчас п2п и какие лимиты? Хочу, получить получить деньги, но замораживать на счету не хочу, потому что лимит в 10000 узнал, от знакомых, думал вообще деньги встали, просто ошибка была отправить невозможно.

2 декабря 2021, 19:31

Neobank

# Неакдекватні запити

Відкрив кредитну карту, без проблем… Коли закривав рахунок в АТ«ТАСКОМБАНК" надав реквізити цього банку… Так необанк (конкорд) прислав листа по прописці, який отримав тільки вчора, в листі вимагають виписки з рахунку ТАКСОБАНКА за весь період і всіх інших банків, як такий бред, можна було придумати при закритті з рахунку прийшло около 180 грн з яких підстав, я повинен надавати, такі дані! Не рекомендую, користуватися, цим банков запити в них не адекватні! Залишок, можуть залишити собі, поїхати в віділення в інше місто дорожче.

1 декабря 2021, 22:47

Конкорд

# Закрили счет по надуманным причинам
Есть ответ модератора

Закрили счет по надуманным причинам, требуют персональные данные с закрытого счета, другого банка выписку с которого при закрытии, вывел меньше 200 грн, бред. Не рекомендую!

4 сентября 2021, 10:42

Сенс Банк

# Альфа-Чек
Есть ответ банка

Альфа-Чек услуга о которой не кто, при открытии карты, не говорит, -25 грн за смс информирование… даже на долларовое карте. Сегодня, Альфа загнал карту в минус 1 доллар, при этом минимальной обмен 10 долларов. Не рекомендую, этот банк особенно людям которые, не очень следят за своими счетами, ведь Альфа Банк, один с немногих банков, который загоняет счета в минус за абонплату по карте, альфа чеки итд, а потом когда наберётся нормальная сумма, забирает через коллекторов… Также, добавлю что имеет проблему с начислениям комиссии, через пару дней, которая также, может загнать карту в минус, хотя большинство банков Украины начисляют комиссию мгновенно

26 июня 2021, 03:01

Приватбанк

# Служба підтримки не вирішує проблеми
Есть ответ банка

Хотів здійснити операцію в інтернеті, отримав помилку перевищений ліміт, написав в чат отримував відповіді з великой затримку, оператор постійно задавав питання, таке відчуття, що я повинен знайти вирішення, я вибрав карту і оперецію по якій здійснював оперію… оператор бачив всю потрібно інформацію, відповів на багото запитань, знайшов який мені, ліміт збільшити, оператор щось збільшив не допомогло. Повторно звернувся до оператора знову збільшили тей самий ліміт, не домогло… я написав в чат зробили, багато дій не допомогло спробував зробити оплату на меншу 19к прошло… інші операції не проходили… оператор більше не відповідав… потім для що підтвердити операції 2−3 рази служба баспеки, перевіряла… оплата не пройшла… Знайшов варіант номер 3, хотів перевести на іншу карту іншого банку, не вийшло перевищений ліміт… Варіант 4, спробував перевести на іншу карту привата о да, з іншої карти все пройшло, потім написав в оператору, чому мені не змогли допогти, мені потрібно шукати рішення питання самостійно, чому 3 рази мені збільшували ліміт по карті, він не змінювався… Висновок в приват банку не компітентні співробітки, які не можуть вирішити питання просто витрачають ваш час… Я не розумію, як вони можуть не знати, як збільшити ліміти чи надати відповіть, що по карті ліміт збільшити неможливо… Витратив 2 години, зіпсував настрій, не виконав операцію своє частно… По можливості користуйтесь іншими, банками які можу вирішити вашу проблему, як спеціалісти, а не навмання вгадали круто, ні спробуємо знову, вони зовсім не цінять ваш час, а на свій їм всеодно у них, робочий день…

4 марта 2021, 15:45

Абанк

# Swift
Есть ответ банка

Хотів отримати свіфт платіж, від etoro, все відправили кошти банк отримав, попросили написати заяву та отримати довідку від etoro, через 9 днів надав, тепер їм не підходить, хочуть уже інші документи «Очікуємо від Вас: 1) довідку або свифт про проведену інвестиції з ПриватБанк 2) витяг про реєстрацію в програмі Е-ліміт 3) відповідь на офіційний запит від Банку який відправлений на пошту» Зрозумів, що краще відмовитися від платежу або зробити повернення. Висновок витратив багато часу, 25$ доларів на комісію отримав тільки головну біль і ще більше часу в подальшому при поверненні платежу…


Главная/

Олег