Мінфін - Курси валют України

Встановити
Nik1Nik2

Nik1Nik2

0 підписників1 підписок

Був на сайті 19 липня 2023 о 21:26

Чоловіча

Украина, окраина

На Мінфіні з 29 січня 2015

Заблокувати

Записи

45

14 липня 2023, 11:54

Таскомбанк

# Звідки ростуть руки у розробників ТАS2U?
Є відповідь банку

У банківських додатках на підтвердження операцій зазвичай використовують коди з СМС. Але в умовах війни мобільний зв’язок працює нестабільно або взагалі не працює. Багато банків вже давно дублюють коди, наприклад, у вайбері. І це зручно. Таскомбанк фактично заморозив розвиток свого додатку TAS2U. Невже розробникам додатку не вистачає знань покращити роботу програми? Чи руки розробників ростуть не з потрібного місця? Чи розуму не вистачає? Раніше хоч використовувалася технологія 3-D Secure або Lookup. А зараз навіть цього немає. Неможливо навіть зупинити пролонгацію депозиту. Про неможливіть купити валюту я вже писав раніше. Після після довгого листування з предствником банку в особистих повідомленнях навіть зафіксували заявку #64667. Ну і що? Тиша (((. Без результату ((( Гаряча лінія без телефонного зв’язку взагалі недоступна. Боти в телеграм і вайбер — це справді боти, які нічого не вирішують. Платний дзвінок через скайп лише з\'їв гроші. Кілька місяців тому була багатообіцяюча відповідь на письмовий запит до банку — типу працюємо і покращимо. Де результат? Зрозуміло, що програмісти самі не робитимуть нічого. Потрібно видати нормальне техзавдання. А видно, це банку не потрібно. Нажаль (((Дуже хотілося б дізнатися, хто розробник TAS2U і скільки грошей він з\'їдає???

28 лютого 2023, 06:28

Таскомбанк

# Таскомбанк! А что с продажей валюты?
Є відповідь банку

Спробував купити валюту через програму TAS2U. Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює. Дізнався — ніяк. При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції? Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить. Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми? Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною? Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має. Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?.. І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((

Я вже неодноразово писав про огидне ставлення Ощадбанку до внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Закон зробив Ощадбанк монополістом із соціальних виплат для цієї категорії громадян України. І він користується цим. Ну, взяти хоча б платне СМС-обслуговування. Здається, це єдиний український банк, який навіть на цьому заробляє))) Але ця публікація викликана військовою ситуацією. Деякі ВПО стали зараз біженцями, бо виїхали за кордон. І виявилось, що карти Ощадбанку там взагалі не працюють. Вони не працюють ні у банкоматах, ні у торгових точках. Особливо «відзначилися» на гірший бік дуже розрекламовані електронні пенсійні посвідчення. Вони взагалі виявилися непрацездатними. Держава зробила велику помилку, довіривши обслуговування ВПО державному Ощадбанку. Верховна Рада могла б дуже швидко підключити інші банки для обслуговування ВПО, насамперед інший державний Приватбанк. Це створило б конкуренцію Ощадбанку. Ощадбанк! Прокинься! У країні війна! Пора терміново перебудовуватися!

12 березня 2022, 13:07

Абанк

# Про роботу інтернет-банкінгу Абанк24 в умовах війни
Є відповідь банку

До початку війни до роботи інтернет-банкінгу Абанк24 зауважень не було. Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах. Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон). І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань, то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується на воєнний стан. Крім банків. Але є виключення з цього чорного списку. Команда інтернет-банкінгу (додатку) Абанк24 зразу перебудовувалися на воєнний час!!! Тепер смс повідомлення дублюються в вайбері!!! Команда А-банк і Абанк24! Ви молодці!!! Нажаль, цю проблему інші банки не вирішують! Мабуть, всі вже евакуювалось зі своїх робочих місць

11 березня 2022, 15:10

ПУМБ

# Про роботу інтернет-банкінгу ПУМБ в умовах війни
Є відповідь банку

До початку війни до роботи інтернет-банкінгу ПУМБ великих зауважень не було. Якщо не зважати на меншу функціональність додатку у порівнінні з веб версією. Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах. Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон). І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань, то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується. Крім банків, серед яких і ПУМБ. Треба терміново перебудовуватися на воєнний час! Необхідна ідентифікація клієнта??? Будь ласка! В 2022 році, якщо є інтернет, для ідентифікації можна використати месенджери або Дію. При цьому розмови з клієнтом або обмін повідомленнями можуть бути збережені. Нажаль, цією проблемою нема кому займатися ((( Я так розумію, що керівництво банку вже евакуювалось зі своїх робочих місць, а працівники інших ланок не мають повноважень. І поважному сайту minfin.com,ua необхідно підключитися до розв’язання цієї проблеми

11 березня 2022, 14:55

Прокредит Банк

# Про роботу банку в умовах війни
Є відповідь банку

До початку війни великих зауважень до роботи Прокредит банку не було. Але після 24 лютого в деяких районах України не працюють всі мобільні оператори. Може так і потрібно у воєнних умовах. Але в таких умовах неможливо працювати з інтернет-банкінгом по причині двох факторної аутентифікації (пароль та ОТП-пароль у виді СМС на телефон). І якщо в мирних умовах до такої аутентифікації не було питань, то зараз це становиться проблемою. Вся країна перебудовується. Крім банків, серед яких і Прокредит. Треба терміново перебудовуватися на воєнний час! Необхідна ідентифікація клієнта??? Будь ласка! В 2022 році, якщо є інтернет, для ідентифікації можна використати месенджери або Дію. При цьому розмови з клієнтом або обмін повідомленнями можуть бути збережені. Нажаль, цією проблемою нема кому займатися ((( Я так розумію, що керівництво банку вже евакуювалось зі своїх робочих місць, а працівники інших ланок не мають повноважень.

14 лютого 2022, 10:51

Таскомбанк

# Большая цена маленькой ошибки
Є відповідь банку

Тот, кто пытался читать Тарифы Таскомбанка по картам, тот знает, что эти правила написаны ну очень мелким шрифтом, сильно мудрено. Непросто разобраться и еще «подводные камни» есть в виде каких-то интернет-услуг. Поэтому и старался не пользоваться кредиткой «Велика п’ятірка». В основном использовал дебетными «Платівками». Но тут возникла необходимость пополнить свою карту в другом банке. Решил попробовать не через номер другой карты, а с «Платівки» через режим «Мои карты». Ну есть такое в других банках, когда для удобства присоединяются карты других банков. А в Tas2u сразу, без всяких подтвержлений деньги оказались на «Великіа п’ятірці». Удивился. Ну хорошо, думаю это ж мои собственные средства. Перечислю дальше. И тут я допускаю ошибку — забыл о комиссии. Короче сформулирую претензию к банку Перечислил 1700 грн собственных средств на свою карту в другом банке. Комиссия в размере 12,65 «залезла» на кредит. Поясните как из 12,65 грн долг мгновенно вырос до 78,77 грн. Какой-то дикий тариф!!! Так что надо разобраться с помощью калькулятора. Но будьте осторожны при переводах в Таскомбанке (((

Впервые столкнулся с таким действием со стороны банка, как принудительное закрытие ВКЛАДА. Был депозит в евро. По сроку без проблем получил основную сумму и часть процентов. Осталось менее 5 евро. В кассе мелких не было. Ну решил — пусть лежат. С карты открыл сберегательный ВКЛАД, который в Тас называется «Ощадний рахунок». Пролежали немного, снял на карту — думал докуплю в кассе до 5 или 10 и сниму. ПО причинам пандемии и локдауна не попал в отделение. Вернул сумму на «Ощадный». И к сожалению «забыл» на время о нем, до слкдующего посещения. И вдруг вижу что в интернет- банкинге, что вклада нет. Долго выяснял. Объяснение такое — счет был неактивен в течении более полугода. Поэтому по правилам банка средства были списаны и счет звкрыт. Вопрос к банку — это же не совсем обычный счет, а вклад на вимогу для фізичних осіб «Ощадний рахунок». В договоре о вкладе нет ни слова о возможном закрытии этого вклада. И действовали ограничения Нацбанка об особенностях работы в период карантинов. И в то время, когда другие банки продлевают срок даже для карт, а робот Таскомбанка, которому и Covid гн страшен, даже счет закрыл. Нехорошо так относится так к своим клиентам

27 червня 2021, 08:12

Ощадбанк

# Файл электронной цифровой подписи
Є відповідь банку

Может кому-то удалось получить файл электронной цифровой подписи. Поделитесь опытом. Я попытался через горячую линию. Ответ — надо получить дополнительную карту. Спрашиваю Зачем? У меня электронное пенсионное удостоверение. В описании этого удостоверения написано, что на нем хранится подпись. Но подпись — это файл. Послали в отделении. И там … ну почти послали. Нет устройства считывания. И всех интересует вопрос — а зачем мне это. И вызывает удивление ответ — нужно и я хочу знать, что еще хранится на карте. Послали в Пенсионный. Эффект тот же. И я вспомнил, как обрадовался нотариус пару лет назад, когда он смог испытать оборудование считывания информации с ИДкарты. Он, нотариус, деньги ж заплатил за оборудование и программку А банк это не интересует

Хочу залишити відгук про ставлення Приватбанку до внутрішньо переміщеним особам. Нагадаю, що внутрішньо переміщені особи (ВПО) — це ті громадяни України, яких змусили з 2014 року залишити своє місце проживання у результаті тимчасової окупації частини території держави. Законами України та рішеннями Кабміну передбачено, що всі соціальні виплати ВПО повинні проводитися тільки через Ощадбанк. Думаю, багато ВПО, особливо непрацюючі пенсіонери, відчули погіршення ставлення Приватбанку після обнуління кредитних лімітів на своїх Універсальних картах. Без повідомлення, без послідовного зниження ПриватБанк просто обнулив кредитний ліміт. Так сталося і в мене, як тільки я перейшов з категорії працюючих пенсіонерів в категорію непрацюючих пенсіонерів, залишаючись ВПО. І всі спроби відновити ліміт були безуспішними. На відмову Приватбанку не впливають ні наявність депозитів, ні наявність майна, яке може вважатися запорукою для кредиту. У відповідях Приватбанку нічого не пояснюють, або посилаються на «круту модель» рівня штучного інтелекту при визначенні розмірів ліміту на карту. Ще Приватбанк рекомендує частіше користуватися Універсальною карткою. Це означає, що пенсіонер повинен зняти пенсію з карти Ощадбанку, поповнити карту Приватбанку (з комісією !!!) і далі здійснювати покупки вже картою Приватбанку?! Абсурд!!! Таким чином, я вважаю, що основна причина «нульового» кредиту — це статус клієнта як ВПО. Мета мого відгуку — не просити Приватбанк встановити кредитний ліміт мені, одному з клієнтів-ВПО (якось обійдусь), а спробувати змінити загальне ставлення Приватбанку до ВПО, як це вже зробило більшість комерційних банків. Керівництво Приватбанку може повернути ВПО. Дя цього необхідно через Уряд добитися заміни в постановах по ВПО слів «Державний ощадний банк України» на слова «банки державної форми власності». Маю надію, що може мій відгук прочитає хтось із керівництва Приватбанку.


Головна/

Nik1Nik2