20 березня 2024, 17:57
# МonobankНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Був на сайті 18 квітня 2024 о 01:46
monobank
На Мінфіні з 31 жовтня 2017
Заблокувати
Записи
12320 березня 2024, 17:57
# МonobankНаписали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
4 березня 2024, 13:58
# Не завжди реагує суми платежів за IBANРозуміємо, що в поточних умовах виконати зобов’язання щодо кредиту — не найпростіше завдання. Зараз не нараховуємо штрафи і подвійні відсотки, щоб клієнтам було простіше впоратися з грошовими зобов’язаннями. При цьому, звертаємо вашу увагу, що при наявності простроченої заборгованості псується ваша кредитна історія. Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість.
17 листопада 2023, 18:45
# Не всегда зачисляется кэшбекНаписали вам в особисті повідомлення
10 жовтня 2023, 14:32
# МОНО БАНК ворует деньги с карт! БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ!Написали вам деталі в особистих повідомленнях, перегляньте, будь ласка
4 жовтня 2023, 13:16
# Затримує swift переказиЧи є можливість надати нам інформацію: запит та відповідь від банка відправника в форматі МТ (МТ 199, 299 тощо)?
13 вересня 2023, 17:00
# Банк списує кошти без згоди клієнтаПерша операція що була с картки це предавторизація (зазвичай це 1 грн, долар, евро, злотий, крона, фунт тощо) Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті. Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо. Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка. Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок. При цьому сума передавторизації повертається на карту Стосовно операцій «офлайн» Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства. Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти. При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему. Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$
22 серпня 2023, 17:29
# Банк заблокував переказ між приватними особами на велику суму і гроші вже майже ТРИ тижні заблокованіПриносимо вибачення, що перевірка затягнулась Попросили колег якомога швидше провести перевірку та надати вам зворотний зв’язок
17 серпня 2023, 17:56
# Банк, якому на всіх всеодноІнформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію. На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Повірте подібні обмеження не в інтересах банку, банку набагато вигідніше, щоб клієнти не мали обмежень та користувалися карткою. Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку. Якщо банк змінить рішення — ми вам обов’язково повідомимо
24 липня 2023, 17:38
# Монобанк ніяк не захищає гроші клієнтів.Дякуємо за сигнал. Додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості, та вживемо заходів
19 липня 2023, 17:14
# Вкрали гроші з картки, служба безпеки бездіяльнаУсі наші карти підтримує протокол захисту 3дс. Це система додаткової безпеки оплати онлайн-покупок, що реалізується за допомогою одноразових кодів. Пуш повідомлення приходить власнику картки у застосунок моно або код на мобільний телефон з у вигляді СМС. При цьому не всі сайти використовують 3дс, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а значить успіх оскарження таких операцій дуже високий. В нашому застосунку можна обмежити ці операції без підтвердження в інтернеті. Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.