Колись в «Ощадбанку» заставляли менеджерів нав’язувати клієнтам оформлювати страховку, ніби як обов’язкову при оформлені дебетової картки, зараз там ситуація ніби нормалізувалася (на даний час в «Ощадбанку» не обслуговуюсь), але сьогодні в «Укргазбанку» для того, щоб оформити депозит з купівлею безготівкової валюти згідно дозволу НБУ виявилось при спілкуванні з менеджером, що обов’язково треба оформити страховку. Це було б зрозуміло, якби я брав кредит і був би ризик неповернення. Підозрюю, що «вірус» з «Ощадбанку» перемістився в «Укргазбанк», та потребує втручання «лікарів». Хто лобіює інтереси страхової компанія? Державний банк не хоче отримати дохід шляхом підвищення прозорих тарифів?
Андрій
Був на сайті 18 квітня 2024 о 22:42
Черкаси
На Мінфіні з 4 серпня 2017
Заблокувати
Записи
8Переводив вночі зі свого карткового рахунку в Монобанку кошти 5000 грн. за допомогою мобільного додатку іншого банку на свій картковий рахунок в цьому банку. Відразу зателефонували з Монобанку, щоб перевірити, чи це я виконував цю операцію. Було дуже несподівано, що банк контролює такі операції. Критичних мінусів в роботі Монобанку не помічав, користуюсь більше двох років, в підприємницькій діяльності не використовую
Замовляю готівкову валюту в «Приватбанку». Замовлення відбувається, але отримати кошти проблематично. Повідомлення про наявність коштів з\'являється в обід з повідомленням, що гроші можна отримати до 14.30. Після обіду банк працює з 13.30 до 15.00. Хто бував біля банку в час карантину, знає, яка черга з пенсіонерів, які хочуть оплатити комуналку, так що шансів пробитися до каси немає. У мене складається враження, що це зроблено спеціально, щоб не можна було отримати готівкову валюту та заставляти клієнтів конвертувати по невигідному для клієнта курсу або скористатися сервісом переводу коштів в інший банк, звичайно теж небезкоштовно. Керівництво банка має виплатити премію за таку «винахідливість» тому, хто це придумав. Взагалі викликає нерозуміння, чому такий графік роботи, коли інші банки працюють до 17 або 18 години. Фактично кількість відділень банку вже не відповідає кількості клієнтів. Тому не рекомендую користуватися послугами «Приватбанку»
Єдиний відомий мені банк, при вході в мобільний додаток якого підключається автоматично SMS-інформування.
12 листопада 2019, 10:36
monobank
# Задоволений роботою служби підтримкиСлужба підтримки допомагає в виправлені помилок, які стаються інколи при роботі мобільного додатку. Проблеми, які виникають з вини банку, виправляються на користь клієнта. Пишу в зв\'язку з останніми подіями, в яких служби підтримки деяких інших банків з продвинутими мобільними додатками дають відповіді, як боти
11 листопада 2019, 16:20
Приватбанк
# Помилкове відображення інформації в Приват24 (питання вирішено 12.11.2019)Перерахував на картку Універсальну гроші з Монобанка. Вийшов в плюс по кредитному ліміту, бо банк зарахував кошти, що було відображено в Приват 24. Вирішив купити доллари. Під час покупки банк повернув кошти, що були зараховані, в Монобанк. Так як доллари, купувалися вже за кредитні кошти, то списало комісію. Служба підтримки нічим допомогти не може, щоб цю операцію відмінити. Так що будьте уважні, не можна вірити всьому, що написано в Приват24.
У мене депозит у «Ощадбанку» в долларах. До депозиту була підключена картка Visa Elektron. І от в якийсь момент автоматично підключилась послуга SMS-інформування по картковому рахунку. Я відключив її в додатку Ощад24. Через два місяці виявилось що вона потім знову сама підключилась, хоча SMS про це, як в перший раз, не приходило. Комісію звичайно ж взяли. От так Ощадбанк «нишпорить» по кишенням клієнтів. Висновок, якщо у вас вклад невеликий, не кладіть в Ощадбанк.
При відмові від продовження депозиту необхідно прийти в день закінчення депозиту, інакше кошти депозиту будуть переведені на картковий рахунок. При знятті з карткового рахунку з клієнта знімається комісія 1%. В Приватбанку є 5 днів. Так що якщо ви буваєте у відрядженні, готуйтеся втратити 1%.