Мінфін - Курси валют України

Встановити
kingcity

kingcity

0 підписників17 підписок

Був на сайті 20 квітня 2024 о 01:02

Чоловіча

Львів

вільний художник

На Мінфіні з 27 грудня 2015

Заблокувати

Записи

43

11 грудня 2023, 12:42

Сенс Банк

# Подяка працівникам
Є відповідь банку

Хочу подякувати працівникам Львівського відділення № 6 за чудове обслуговування. Взагалі більшість операцій я здійснюю онлайн і у відділенні буваю рідко, але минулого тижня виникла необхідність завітати туди.У відділенні приємна атмосфера. Менеджери — молоді дівчата, видно, що стараються, привітні і ввічливі, відчувається повага до клієнта. Також дякую і касиру відділення — за професійність і врахування побажань клієнта. Персонал працює оперативно і злагоджено.Тому дякую і бажаю успіхів!

31 жовтня 2023, 14:06

Приватбанк

# Що це було ?
Є відповідь банку

Сьогодні отримав у Приват24 повідомлення з пропозицією збільшити кредитний ліміт, була навіть вказана сума, до якої мій ліміт міг бути збільшений. Повідомлення містило дві опції — «збільшуємо ліміт» та «не цікаво». Я вибрав «збільшуємо ліміт». Додаток спершу видав повідомлення «опрацьовуємо заявку», а потім: «ваш кредитний ліміт залишився незмінним». Не можу сказати, що мене це якось розчарувало, ну може хіба якийсь невеликий неприємний осадок залишило. Не маю і претензій до банку — його право регулювати розмір кред.ліміту. Але зробити по своїй ініціативі пропозицію клієнту і одразу ж відмовити коли клієнт погодився — як мінімум, нелогічно… Тим більше, що між повідомленням з пропозицією про підняття ліміту і моєю згодою пройшло лише декілька хвилин. Мимоволі виникає питання: що це було?

27 жовтня 2023, 12:54

Приватбанк

# Зверніть увагу на компетентність операторів служби підтримки
Є відповідь банку

Вчора звернувся до служби підтримки в онлайн-чаті у Приват 24. Моє питання стосувалось нарахування акційного кешбеку.Мені відповів консультант Владислав. Враження таке, що я спілкувався зі сторонньою людиною, яка з вулиці забігла у колл-центр і випадково відповіла на звернення. Інформацію, яку він запитував у мене, він легко міг (і повинен був) побачити сам тай навряд чи ця інформація допомогла б у вирішенні питання. Відповіді, які він давав, містили або дезінформацію або просто загальні фрази, які не роз`яснювали мого питання.Одним словом, складалось враження, що людина просто робить що-небудь, аби лише створити видимість діяльності. Зрештою я перервав діалог і розібрався у своєму питанні сам, потративши на це трохи більше часу.До банку питань щодо нарахування акційного кешбеку вже не маю.Не хочу знижувати загальну оцінку банку із-за однієї людини, але прошу — Приватбанк, зверніть увагу на компетентність ваших консультантів «гарячої лінії». Я знаю, у вас там є і хороші спеціалісти, я стикався з ними, але професійний рівень деяких є не дуже вищим нуля.

16 серпня 2023, 19:33

Абанк

# Банк тримає слово
Є відповідь банку

Хочу вчергове подякувати банку за порядність та професіоналізм.У липні я оформив віртуальну картку «АТБ», але не мав нагоди нею скористатись.Тиждень тому мені прийшло у моб. додаток банку повідомлення з пропозицією зробити першу покупку карткою в АТБ на суму від 100 грн. і отримати за це 50 грн. кешбеку. І 12.08 я зробив таку покупку.Але кешбек мені так і не нарахувався. Я декілька днів почекав — нічого не змінилось.Сьогодні звернувся з цим питанням у службу підтримки.Консультант вислухав мене, висловив припущення що кешбек не нарахувався бо картка була відкрита до початку акції, але після мого нагадування, що мені приходило повідомлення з пропозицією кешбеку, запропонував оформити звернення у тех.відділ і прикласти до нього скрін повідомлення, що і було зроблено.І дійсно — через 2−3 год. кешбек уже було нараховано.Отже, банк дотримав слова — не дивлячись на тех.неув`язки, умови акції було виконано. Взагалі працює служба підтримки А-банку дуже добре, чітко, оперативно і головне — дієво. Спілкуються завжди дуже ввічливо, звертаються по-імені та по-батькові (що, на жаль, є рідкістю у наш час), відчувається повага до клієнта.І у той же час — все конкретно і по суті, без зайвої словесної «лободи».Окрема подяка консультанту Дмитру, з яким я спілкувався щодо описаної проблеми. Також, користуючись нагодою, хочу подякувати банку за те, що знаходить можливість підтримувати клієнтів, не дивлячись на важкі часи — цього року мені двічі піднімали кредитний ліміт і ліміт на розстрочки. Успіху банку і подяка його працівникам!

15 травня 2023, 12:55

Абанк

# Банк з яким хочеться співпрацювати
Є відповідь банку

Відгуки про А-Банк писав і раніше.Але хочу вкотре відмітити чітку і професійну роботу банку.Служба підтримки — одна з найкращих в Україні. Звертався минулого тижня. З`єднатись з оператором просто, не потрібно проходити «кола пекла» — багатоступінчаті меню та пояснювати свої проблеми голосовому роботу. Оператор Віталія дала чіткі і конкретні відповіді на мої запитання, без зайвої «води».Також минулого тижня купував побутову техніку, скористався послугою «Плати частинами» (вже не вперше), оформлення відбулось швидко і без жодних проблем.Хочу подякувати, що не дивлячись на важкі часи, банк дав мені немалий ліміт на розстрочку та оплату частинами. Що хочу побажати — щоб збільшилась кількість пропозицій на придбання товарів в оплату частинами. Так, наприклад, супермаркет техніки «Фокстрот» можна побачити в додатку в переліку підключених до цієї послуги, але реально у «Фокстроті» пропозицій на оплату частинами від А-Банку немає. А в цілому — ще раз дякую банку за злагоджену роботу і лояльне ставлення до клієнта. Успіхів команді банку!

19 серпня 2022, 14:43

Укрсиббанк

# Перше знайомство і перший негатив

Відкрив через додаток віртуальну «New Card».Процедура відкриття нескладна — потрібно завантажити додаток на телефон, зробити фото документів та заповнити невелику анкету.Можливість завантаження документів з «Дії» на разі не передбачена.Після верифікації даних приходить договір, який потрібно підписати пальцем або стилусом на екрані смартфона.Це й усе, після цього можна зайти у додаток, відкрити й активувати картку.Про додаток: вхід по ПІН-коду не передбачений, доводиться вводити пароль. Нудний зелено-білий дизайн, мінімум налаштувань, обмежений набір функцій… Одним словом, так собі.Веб-версія теж існує, практично не відрізняється від мобільної. У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі… Знаючи про

Клієнтом банку став практично з перших місяців його існування — з лютого 2018. Не мав претензій до якості його роботи, з часом збільшувався мій кред.ліміт. Писав про нього позитивні відгуки. Неодноразово користувався і кред. лімітом і оплатою частинами, ніколи не мав ніяких прострочок чи порушень. На жаль, війна внесла свої корективи — кред.ліміти були обнулені. З часом ліміт на покупки був мені частково відновлений (у розмірі 25% від довоєнного). А нещодавно прочитав, що банк відновлює послуги розстрочки та оплати частинами.Дійсно, у деяких супермаркетах побутової техніки з`явились пропозиції від Монобанку на оплату частинами. Перевірив свій ліміт на розстрочку — 0. Ну добре, подумав, може відновлять трохи пізніше, зрештою на той момент він мені і не був потрібен. Але через деякий час з`явилась потреба оновити дещо з побутової техніки, мав намір купити її у Фокстроті і скористатись оплатою частинами. Мій ліміт на розстрочку- далі 0. Спробував підняти його через додаток — відмова.Звернувся у підтримку — «прийняли заявку, на протязі доби Вам прийде повідомлення». Повідомлення прийшло через хвилину, шаблонне, аналогічне попередньому — «кредитний ліміт не підвищений». Почитав сторінку monobank community у ФБ — з лімітами повний сумбур. Комусь не відновили при великих навіть оборотах, комусь невідому чому дали ліміт навіть більший, ніж до війни, комусь відновили частково і т.д. Описав на цій сторінці свою проблему — реакції від банку ніякої. Так, знаю, що банк не зобов`язаний мені надавати ліміт і т.д.Але, напевне для цього банк і існує — надавати фін. послуги і заробляти на цьому гроші, а кредитування — одна з головних послуг банку. Стандартне, заїзджене пояснення, яке у таких випадках дають працівники банку — «розрахунок ліміту робиться на основі математичної моделі аналізу клієнта з тисячею і одним параметром… і т.д.» Так можливо ця модель недосконала і варто її переглянути, якщо вона дає відмову клієнту з 4,5-річним бездоганним досвідом користування послугами банку, в т. ч. і кредитними? P. S. По інших банках теж проблем немає, кредитна історія чиста. Мало того, один банк відновив мені ліміт на оплату частинами навіть у більшому розмірі, ніж був до війни.

11 червня 2022, 22:32

Абанк

# Дякую за лояльність
Є відповідь банку

Клієнтом банку я є вже більше року і ще ні разу не пожалкував, що ним став.Ввічливі і компетентні працівники відділення, дієва служба підтримки — на проблеми реагують і їх вирішують. Зручний мобільний додаток, який поступово вдосконалюється. Але особливо хочу відзначити роботу банку під час війни. Не було жодного збою з розрахунками карткою чи у роботі додатку. А також хочу сказати про ставлення до клієнтів у такий важкий час. Мій кредитний ліміт (щоправда, він у мене невеликий), не був обнулений з початком війни, як це робилось у інших банках. Послуга розстрочки/оплати частинами деякий час не працювала, але після її відновлення мені встановили ліміт на неї навіть більший, ніж був до війни! І це зараз стало мені у пригоді. Назріла необхідність замінити дещо з побутової техніки. Враховуючи нинішню важку ситуацію, пов`язану з війною — погіршення логістики, зростання курсу валюти і т.д., а також глобальну проблему дефіциту напівпровідників, вирішив не затягувати з цим. І мені дуже допомогла «оплата частинами» від А-банку — я зміг купити необхідну техніку з меншим навантаженням на сімейний бюджет. Окремо хочу згадати за одну «фішку» а-банківської оплати частинами — можливість часткового погашення заборгованості достроково (у інших банках достроково погасити заборгованість по оплаті частинами можна лише повністю). Це корисна функція, дає можливість скоріше гасити заборгованість при наявності коштів. Дякую А-банку за професійність, а особливо — за розуміння та лояльність до клієнта у нелегкі часи.

19 травня 2022, 14:27

Форвард Банк (Forward Bank)

# Технічні проблеми. Через підтримку не вирішуються.
Є відповідь банку

Неможливо здійснити оплату в інтернеті, зокрема на сайтах мобільних операторів. Процес оплати запускається, досить довго триває і закінчується повідомленням: «Хост acs.forward-bank.com довго не відповідає.» Звичайно, поповнити телефон можна і у інший спосіб, наприклад, через додаток. Але ж так бути не повинно, крім того, ця проблема з`являється і на інших сайтах. Звертався у підтримку — лише відповіли, що з моєю карткою все гаразд. Проблема існує і досі.

13 листопада 2021, 15:10

Сенс Банк

# Звернення до Альфа-банку
Є відповідь банку

Шановні працівники маркетингової, рекламноЇ і т. д служб Альфа-банку! На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться людьми, які зареєстровані на сайті здебільшого безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його РЕАЛЬНОГО рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче. Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку. Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму. Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться. Про всяк випадок продублюю цей відгук у своєму блозі.


Головна/

kingcity