Мінфін - Курси валют України

Встановити
kingcity

kingcity

0 підписників12 підписок

Був на сайті 25 травня 2022 о 15:16

Чоловіча

Львів

принциповий тунеядець

На Мінфіні з 27 грудня 2015

Заблокувати

Записи

35

19 травня 2022, 14:27

Форвард Банк (Forward Bank)

# Технічні проблеми. Через підтримку не вирішуються.
Є відповідь банку

Неможливо здійснити оплату в інтернеті, зокрема на сайтах мобільних операторів. Процес оплати запускається, досить довго триває і закінчується повідомленням: «Хост acs.forward-bank.com довго не відповідає.» Звичайно, поповнити телефон можна і у інший спосіб, наприклад, через додаток. Але ж так бути не повинно, крім того, ця проблема з`являється і на інших сайтах. Звертався у підтримку — лише відповіли, що з моєю карткою все гаразд. Проблема існує і досі.

13 листопада 2021, 15:10

Альфа-Банк

# Звернення до Альфа-банку
Є відповідь банку

Шановні працівники маркетингової, рекламноЇ і т. д служб Альфа-банку! На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться людьми, які зареєстровані на сайті здебільшого безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його РЕАЛЬНОГО рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче. Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку. Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму. Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться. Про всяк випадок продублюю цей відгук у своєму блозі.

18 жовтня 2021, 23:42

Альфа-Банк

# Нові продукти та старі проблеми Альфа-банку
Є відповідь банку

Хотів би зупинитись на двох продуктах, які банк зараз активно просуває — додаток Sense та картка Cameleon. Хоча Sense я встановив собі практично, як тільки він з’явився, але ще донедавна ним не користувався — настільки сирим і незручним був додаток на початку. Оновлення, яке відбулось у серпні цього року, вважаю «проривним» — змінився дизайн, додаток став зручнішим у користуванні. Відтоді я перейшов на Sense — старим Alfa-Mobile уже не користуюсь. Але до ідеалу Sens-у ще, звичайно, далеко. І з цього приводу є декілька зауважень. 1. Покращити стабільність роботи додатку. Хоча не можу сказати, що додаток у мене постійно глючить чи вилітає, але в`їдливе «щось пішло не так» декілька разів з`являлось і у мене — при перегляді «історії» у профілі «Київстар» (вже не з`являється), при активації картки «Cameleon». 2. ЗРОБІТЬ НАРЕШТІ ВИПИСКУ! Щоб можна було побачити залишок на початок і кінець періоду, експортувати дані у файл pdf чи csv чи xls. Цю проблему вже неодноразово і давно піднімають клієнти банку — ще від часів Alfa-Mobile.Але чомусь банк не чує своїх клієнтів.Складається враження, що це принципова позиція банку — виписки у додатку не повинно бути. Якщо це так, то принаймні нехай банк публічно це озвучить. 3.Цікавою є функція об`єднання профілів «Київстар» та «Sense».Для когось це зручно, хтось побоюється за безпеку — можливо, що історія дзвінків стане доступною працівникам банку. Вибір повинен кожен зробити сам. Але повинна бути можливість у додатку самостійно підключати і відключати профіль КС, а її немає.Хоча про це теж говорилось раніше. 4.Дати можливість клієнту подавати заявку на збільшення чи зменшення кред. ліміту, як це є у додатках деяких інших банків. Чому досі немає у Sense — незрозуміло. Крім того, нещодавно банк анонсував можливість переносу кред. ліміту (чи його частини) з однієї картки на іншу — чому б не зробити це окремою функцією у додатку? Хотілось би згадати і за web-версію «My Alfabank» — враження, що її занедбали зовсім.Програма давно не оновлювалась, проблеми, про які давно говорилось, не вирішуються.Зокрема я давно піднімав питання редагування шаблонів — якщо потрібно поміняти якийсь реквізит у шаблоні, то це зробити неможливо, доводиться створювати новий шаблон. Тепер про продукт, який позиціонується як «революційний» — картка Cameleon. Головна її «фішка» — нескінченний пільговий період, це підкреслюється і на сайті банку і у рекламі картки. Я її замовив у 1-й же день, як картка стала доступною для замовлення діючим клієнтам банку. Отримавши, побачив, що мій кред. ліміт — 0. Звичайно, надавати чи не надавати кред. ліміт — це право банку. Але хотілось би зрозуміти логіку — видати клієнту розрекламований продукт і не дати можливості скористатись його головною перевагою, його «ізюминкою»? Це як? Як дебетова вона мені не потрібна зовсім — у мене є пакет «Platinum Black». Cпілкувався і з гарячою лінією і з представником банку на даному ресурсі — у результаті оформив у відділенні банку звернення з проханням встановити кред. ліміт по картці, до якого додав документи про доходи. Через півтора тижня передзвонив у відділення — повідомили, що «Ваше питання ще на розгляді, очікуйте СМС з результатом розгляду». Післязавтра вже буде три тижні від дня подачі звернення — від банку поки що «ни ответа ни привета»… Є відчуття, що щось у банку «зламалось» в останній час.Є цікаві ідеї, перспективні починання. Але от процес реалізації цих задумів і планів «шкутильгає». І до побажань клієнтів банк часто залишається глухий. Я клієнт банку майже 5 років. Мене влаштовують його умови і тарифи. Подобається відділення у якому я обслуговуюсь — комфортне приміщення, ввічливі працівники. Тому хочеться вірити, що все вищеописане — лише тимчасові «несправності»…

16 серпня 2021, 10:18

Приватбанк

# Користуйтесь картою активніше… Щоб позбутись кред. лімітів
Є відповідь банку

Кілька днів тому банк без попередження, «без всякого оголошення війни», обнулив мій ліміт на розстрочки. Виявив я це випадково — коли зайшов у додатку у розділ «Кредити», щоб звірити суму і дату чергового платежу по оплаті частинами. До речі, цією послугою я користувався досить активно.І ніяких порушень, прострочок і т.д. не допускав. Натомість мій кредитний ліміт, яким я користувався нечасто та й у невеликих обсягах, залишився без змін. Дивно, особливо на фоні неодноразових закликів банку користуватись послугами активніше для збільшення ліміту. Але зрештою це право банку — давати, забирати, регулювати ліміти. Тому формально ніяких претензій немає і бути не може. Я й сам неодноразово писав це у коментарях до інших відгуків, повторюю і зараз. Але, як кажуть, «осадочек то остался…». Ну але і клієнт має деякі права. Якщо банк настільки мені не довіряє і переживає за свої гроші — треба його заспокоїти по-максимуму. У мене було відкрито дві оплати частинами — на вихідних обі погасив достроково. Кредитний ліміт по карті, який у мене був (35 000 грн.) сьогодні сам установив в 0. Власні кошти з картки теж вивів до 0. Приватбанк, можете бути спокійними, ваші гроші у безпеці — борги я погасив, нових позичок не попрошу. А тим часом на відсотках нехай заробляють інші банки — Приват не єдиний банк в країні і навіть не єдиний, хто надає розстрочки. Картка поки що полежить у «заначці» — вона у мене гарна, з фото і індивідуальним дизайном… Одну зірку ставлю банку не тому, що маю якісь формальні претензії, а виключно із-за ставлення до клієнта.

Отже, «перший пішов»! :) Зацікавився цим проектом власне із-за бонусів у мережі «Fozzy», зокрема мати можливість розрахунку і накопичення бонусів програми «Власний рахунок» на одній карті. По порядку: установив додаток, сфотографував документи, став чекати результатів перевірки. Документи довелось перефотографовувати декілька разів, двічі дзвонили з банку, виникали проблеми з чіткістю та якістю фото (з Монобанком такого не було). Можливості ідентифікації через «Дію» немає. Але нарешті всі документи перефотографовано, відправлено і … процес завис майже на два дні. Аж тоді прийшло повідомлення, що можна отримати карту у будь-якому відділенні «Justin», у додатку є також карта відділень. Приходить також попередження, що необхідно мати з собою документи, але на жаль, немає попередження, що необхідний також і телефон з додатком. Процедура видачі виглядає наступним чином: клієнт називає оператору номер телефону, пред`являє документи. На телефон приходить договір на обслуговування, з ним потрібно ознайомитись і підписати.На це дається 15 хв. Зразок підпису також потрібно попередньо створити у додатку — розписавшись пальцем або стилусом на екрані телефону. Не дуже зручно, особливо на маленьких екранах, але так є… Далі — видача карти. Карта видається у невеликому чорному конверті з цупкого паперу з логотипом банку. Що важливо — конверт заклеєний пломбою, отже можливості підглянути реквізити карти у працівників банку і «Justin» немає.Наповнення конверта аскетичне — лише карта, ніяких буклетів, пам`яток, наклейок і т.д. Присутня також процедура фотографування клієнта з розворотом паспорта і з конвертом. Після отримання карту потрібно активувати у додатку, відсканувавши або ввівши її номер. Кред.ліміту на початку на моїй карті не було, через два дні він з`явився, досить непоганий, як для старту. Про сам додаток. Візуально він справляє приємне враження. Гарне оформлення, досить продумане меню. Є сервіс накопичення коштів «Назбиратус» — щось подібне до монобанківської «банки». Але по функціоналу — ну ду-у-у-же ще сирий. Особливо розділ «безпека» — фактично на разі є лише можливість відключити зняття готівки у банкоматі, цим поки що налаштування безпеки і обмежуються. Не вистарчає і багатьох інших функцій, наприклад, можна переглянути список транзакцій, але сформувати виписку — ні. Якихось «глюків» при роботі додатку не помічено. Перші розрахунки картою — спробував поповнити мобільний та розрахуватись у магазині поряд. Проблем не виникло. Бонуси за розрахунок картою були нараховані відразу, їх можна побачити у окремому розділі з розбивкою по категоріям. Наступного місяця бонусні бали повинні перетворитись на гривні.Побачим… Далі — розрахунок у «Сільпо». Треба сказати, що до карти підв`язана бонусна програма Сільпо «Власний рахунок». Щоб було нараховано бали при покупці за цією програмою, потрібно попередньо просканувати штрих-код, який є на карті, на касі магазину. Звичайно, зручніше було б, щоб бали нараховувались автоматично, при розрахунку. Можливо, це у перспективі. Як я розумію, на разі програма «Власний рахунок» — це окремий модуль додатку, який живе «своїм життям».Може у перспективі він буде більш інтегрований у додаток і відпаде необхідність кожен раз сканувати карту перед розрахунком. З нарахуванням бонусів по цій програмі були заминки — у квитанції загальна кількість нарахованих бонусів була вказана правильна (бонуси за розрахунок картою + бонуси «Власний рахунок»), а от на бонусний рахунок чомусь бонуси «Власного рахунку» не попали. Довелось звертатись у підтримку. Звернення зафіксували, у той же день проблему вирішили, про що мене повідомили окремим дзвінком. Що сказати у підсумку… Революції поява цього банку не зробила — черговий проект «необанку» чи «банку у смартфоні», які зараз періодично з`являються на банківському ринку і на якесь лідерство йому поки що претендувати не доводиться. Разом з тим, має свою «ізюминку» — програма «Власний рахунок», бонуси про покупках у мережі «Fozzy», тому думаю, свою клієнтуру він знайде, тим більше, що тарифи досить привабливі (принаймні зараз). Роботи попереду у розробників — море (функціонал, налаштування безпеки і т. д). Було б добре додати можливість поповнювати карту (бажано без комісії) у якійсь термінальній мережі — EasyPay чи iBox. Поки що авансом, з надією на подальший успішний розвиток, ставлю банку 4 зірки. Далі — як завжди, поживемо, побачимо.

29 березня 2021, 11:33

Конкорд

# «Інформаційні» повідомлення

Кілька років користуюсь картою «Golden Dream», донедавна по ній був встановлений кред. ліміт.Деякий час тому мені прийшло повідомлення, що спливає термін мого кред. договору і мені необхідно звернутись у банк для його переоформлення.Кред.ліміт «Конкорда» мені не дуже потрібен, я користувався ним рідко, тому звертатись у банк не став. У визначений день мені прийшло повідомлення наступного змісту (цифри замінено на «х»): «Po karti *хххх zmineno kreditniy limit na: ххххх UAH Dostupno: ххххх. хх UAH Kredyt: ххххх UAH Vykorystano: 0 UAH (050)(068)(056)7345005 Я подумав, що дію кред. договору автоматично пролонговано. Але коли я зайшов у додаток, то побачив, що кред. ліміт став 0. Щоб з`ясувати у чому справа, звернувся на лінію підтримки.Служба підтримки спрацювала оперативно — звернення зафіксували і через 15 хв я отримав відповідь на Вайбер, що дане повідомлення має «інформаційний» характер і для отримання ліміту потрібно звернутись у відділення. Трохи насмішило саме формулювання «інформаційне повідомлення» — адже будь-яке повідомлення містить якусь інформацію і власне є інформаційним.Але не у цьому суть. Повторюю, мені не потрібен кред. ліміт від «Конкорда», я розумію право банку його надавати і анульовувати і на рахунок цього не маю жодних претензій. Але навіщо розсилати «інформаційні» повідомлення, які містять завідомо неправдиву інформацію? Зокрема, у цьому випадку чи не правильніше було б написати, наприклад: «Вам погоджено кред. ліміт ххххх, щоб його отримати, зверніться у відділення? " Чотири зірки банку ставлю за оперативну роботу служби підтримки та й за те, що за весь час обслуговування якихось серйозних проблем з банком не мав.

15 березня 2021, 14:52

Форвард Банк (Forward Bank)

# Як тепер платити неіменною картою?
Є відповідь банку

Нещодавно прочитав про те що, банк переходить на оновлений протокол 3D Secure 2.1. Це потішило — банк дбає про безпеку платежів, впроваджує новітні досягнення і т.д. Але не все так гладко. Сьогодні стикнувся з проблемою. У мене є кобрендова карта Easy Pay, підв`язана до однойменного сервісу. Карта неіменна. Сьогодні спробував оплатити цією картою через вказаний сервіс послуги телебачення. І тут вискочило вікно, у якому потрібно ввести ім`я власника карти, так як вказано на карті. Але карта неіменна! Спробував просто ввести великими латинськими літерами своє ім`я — не допомогло, помилка «недійсне ім`я власника». Служба підтримкм, на жаль не допомогла (як завжди). Оператор Анастасія спершу радила мені просто ввести своє ім`я, дивувалась, що це не допомагає, а потім… «уточнила» інформацію і заявила, що Форвард-банк такої інформації не запитує і що це запит від Easy Pay! Мої слова, що це запит саме від банку (логотип з назвою банку у правому верхньому кутку повідомлення, текст з назвою, реквізитами і адресою банку внизу) до уваги прийняті не були. Зрештою, не дивно — по досвіду знаю, що підтримка Форварда не є особливо компетентною. Може хоча б представник банку на Мінфіні допоможе вирішити проблему? При потребі можу надати скрін описаного вікна.

11 березня 2021, 19:49

А-Банк

# «Зелена» картка тепер теж у моїй кольоровій колоді
Є відповідь банку

Періодично читаючи на Мінфіні про іновації, які запроваджує А-Банк, вирішив спробувати скористатись його продуктами. Почав з віртуальної карти — встановив на смартфон додаток і відкрив її не виходячи з дому. Процедура є доволі простою і не займає багато часу. Серед її особливостей хочу відмітити два моменти: 1) можливість «підтягнути» документи з додатку «Дія» — зручно, не потрібно нічого фотографувати; 2) зразок особистого підпису вводиться прямо на екрані смартфона. Щоправда, зробити це без стилуса важко, особливо на смартфонах з невеликим дисплеєм. З незручностей — неможливість в процесі реєстрації повернутись на попередню сторінку, тобто зробивши випадкову помилку і поспішивши натиснути кнопку «Далі», повернутись назад, щоб виправити помилку, буде неможливо. Видалення і повторне встановлення додатка не допоможе — процес реєстрації буде продовжуватись з тієї самої точки. Залишається лише звертатись на гарячу лінію. Отже, після реєстрації у додатку з`явилась віртуальна «зелена» картка, якою можна одразу користуватись, щоправда з деякими обмеженнями по обсягах операцій. Через декілька днів вирішив оформити фізичну «зелену» картку, причому іменну з фото. Відділення знаходиться недалеко від мого будинку, тож довго йти не довелось, великої черги у відділенні теж не було. Процедура оформлення теж багато часу не зайняла — працівник дозаповнив деякі дані в анкеті, дав мені підписати заяву про приєднання до публічної оферти, сфотографував мене і на цьому все. Повідомив мене, що картка буде готова приблизно через два тижні, а на цей час видав мені миттєву картку. Яким же було моє здивування, коли через 3 дні мені передзвонили і повідомили, що моя картка вже чекає на мене у відділенні! Так швидко я ще не отримував замовлених карток у жодному банку. Процедура видачі, як і очікувалось, теж була простою і недовгою. Карту активували, на телефон прийшло СМС з ПІН-кодом, дали декілька рекомендацій по користуванню та й усе. Додатково вирішив відкрити у додатку віртуальні картки у гривні, євро та доларах для оплат в інтернеті та он-лайн обміну валют. Але, на жаль, тут немає можливості вибору — відкрити можна лише «жовті» картки. Чому на жаль — у «жовтої» картки є комісія 0.5% за поповнення у будь-який спосіб (крім цільових зарахувань — повернення депозиту і т.д.). Тому, скоріш за все, поки що вони будуть просто «висіти» у додатку без діла. Банк міг би хоча б для обміну валют зробити зарахування на цю картку безкоштовним — з врахуванням цієї комісії курс обміну стає просто нецікавий… Щодо самих додатків. «Навіває» від них і Приватом24 і Монобанком — відчувається це і у дизайні і у деяких функціях. Але функціонал А-Банк24 значно менший, ніж у вказаних конкурентів. Налаштування безпеки мобільного додатку мають деякі такі ж функції, як у Моно — заборона зняття коштів у банкоматі, заборона оплати магнітною смугою і т.д. Але, на жаль, немає такої корисної функції, як динамічний CVV. Веб-версія має кілька «глюків»: для входу потрібно після введення номера телефону, вибрати з випадаючого меню одну з карток і ввести її ПІН. Але чомусь у списку є лише сама перша картка, яку я відкривав (віртуальна «зелена», яка вже недійсна) і доводиться вводити її ПІН. А у самому додатку при виборі пункту меню «переказ між картками» замість появи форми переказу… здійснюється перехід на сторінку нової версії А-Банк24. Підсумок сказаного. В цілому хороший банк, непогані умови. Картками вже користувався, працює все нормально, кешбек нараховується. Кредитного ліміту я не прагнув, але зі старту дали 1000 грн. — я так розумію, це мінімальна сума, яку дають усім. Потім додалось ще 2000 грн. на розстрочки. Враховуючи мої ліміти у інших банках, поки що навряд чи буду користуватись лімітами А-банку.Далі-побачимо. Сподобалась швидкість і якість обслуговування — все оперативно, без зайвої бюрократії і «проволочок».Сподобався колектив відділення — молоді люди, які знають свою справу, приємні у спілкуванні. А от над А-банк 24 (і веб і мобільним) ще варто попрацювати. Та й деякі тарифи по «жовтій» картці варто переглянути. Власне за цих два моменти і знімаю одну «зірку». Отже, початок співпраці покладено, далі — час покаже, хороші тенденції є.

27 листопада 2020, 11:16

Конкорд

# Робота служби підтримки банку відчутно покращується.
Є відповідь банку

Давно не звертався у службу підтримки «Конкорда», але вчора увечері виникла така необхідність.Не міг через додаток розблокувати карту, яку раніше заблокував з метою безпеки (не користувався деякий час). З додзвоном проблем немає — відповідають швидко і що важливо — відповідає одразу живий оператор, а не якийсь робот. Що хочеться відмітити — якщо раніше оператори «гарячої лінії» спілкувались виключно російською, то тепер спілкуються і українською, причому на хорошому рівні. Хочеться також відмітити коректність спілкування.Оператор спочатку надала мені невірну інформацію — сказала, що карту можна розблокувати лише дзвінком на лінію підтримки, а не через додаток, але потім після консультації зі спеціалістом визнала свою помилку і принесла вибачення у дуже ввічливій формі.Прийняла заявку на вирішення проблеми.Через деякий час мені передзвонила інший оператор, повідомила, що вирішенням проблеми вже займаються, але можливо потрібна буде ще якась інформація від мене, або навпаки потрібно буде повідомити мене про вирішення проблеми і в зв`язку з цим поцікавилась до котрої години мені можна дзвонити (нагадаю, все це відбувалось увечері), або можливо мені зручніше буде спілкуватись через чат. Така увага до клієнта — теж немалозначна. Звертаються до клієнта по-імені та по-батькові, що на мою думку, теж є правильним (на деяких лініях підтримки оператори звертаються лише по-імені). Моя проблема була невдовзі вирішена. Дякую службі підтримки банку за хорошу роботу. Побажання до банку: у майбутньому хотілось би побачити україномовні версії веб та мобільного банкінгу.

Хотів арендувати депозитну скриньку у Львові у відділенні по пр. Чорновола,41. Хотів уточнити умови та наявність скриньок. З чотирьох телефонів відділення, вказаних на сайті відповідає лише один.Додзвонився — сказали звернутись у Київ на гарячу лінію.На гарячій лінії відповідає туповатий бот Леся, яка то не чує, то не розуміє запитання.З н-ного разу таки прорвався до живого спеціаліста.Спеціаліст порадила мені… — дзвоніть у Львів на відділення.Навіть дала ще один номер телефону, якого немає на сайті.Але це нічого не змінило — там відповідь та сама, дзвоніть у Київ на гарячу лінію. Пробував через Вайбер — безрезультатно, там та сама «Леся», яка просто спочатку видала мені графік роботи відділень, а потім запропонувала залишити телефон для зворотнього зв`язку. Це типу «європейський» банк. Навіть у совкових «сберкасах» такого не було. «Європейські» там лише тарифи — як у кращих швейцарських банках. А сервіс і компетентність персоналу — на рівні Африки (і то не факт, може там і краще)… Бажання йти туди відпало. Та й чого туди ходити, якщо працівники навіть на саме елементарне запитання не можуть дати відповідь…


Головна/

kingcity