Мінфін - Курси валют України

Встановити
Davidtoxa

Toxa David

0 підписників0 підписок

Був на сайті 13 березня 2023 о 10:34

Чоловіча

Житомир

На Мінфіні з 1 січня 2017

Заблокувати

Записи

6340

26 листопада 2021, 17:05

# Без предупреждения убрали возможность оплаты частями
0

Почитайте сами условия обслуживания в других банках, договора и сравните. Нет времени для вас разыскивать и сравнивать да и за это вы не заплатите и спасибо не скажите.

+ 15

Я не разбираю ситуацию по сути, а привожу пример ответа банка: На основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение об отказе в обслуживании и сравниваю с ответом привата: Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення… різні можуть бути причини.

Если вы думаете что другие банки поступают как-то иначе то глубоко заблуждаетесь: https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21. 6.3. Банк має право: п. 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки ● в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки для власних потреб (сумніви Банку можуть бути пов’язані, в тому числі з: імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам). https://minfin.com.ua/company/monobank/review/257223/ Устанавливают лимиты на своё усмотрение и блокируют карты за негативный отзыв! Ответ монобанка 25 ноября 2021, 16:40 Понимаем, что ситуация неприятная На основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение об отказе в обслуживании

Самостоятельно через установленный в телефоне приват24, самостоятельно через комп на сайте банка в приват24, звонком на гор. линию 3700, обращением в банк через сайт банка, или другим способом.

Как только начинаются мутки с вашей картой, даже если это операция на одну гривну, в первую очередь вы блокируете карту, а потом уже обращаетесь в банк за разьяснениями по операциям которые вы не инициировали или перевыпускаете карту если естьподозрения что карта скомпрометирована. Время — деньги, в данной ситуации пословица верна как никогда.

Кроме того есть интересная формулировка в п. 1.1.8.2. — у випадку виникнення у Банку підозри або виявлення ознак незаконних операцій із платіжним інструментом з боку Клієнта… То есть как в 37-м только на основании возникшего подозления…

Не защищаю банк просто обращаю внимание клиента на хитрую формулировку в договоре с банком: вы обязаны мне в письменной форме указать на причину прекращения дальнейшего сотрудничества — 1.1.8.4. Про розірвання Договору Банк повідомляє Клієнта шляхом направлення повідомлення способом, узгодженим Сторонами у п. 1.1.3.2.1 . цього Договору. 1.1.3.2.1. Банк має право для різних цілей (належного інформування Клієнта про внесення змін до Договору, розірвання Договору (закриття рахунку)… направляти Клієнту повідомлення, використовуючи будь-які зазначені канали зв’язку на розсуд Банку : відправлення СМС-повідомлень на мобільний телефон Клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатка « Viber », поштовий лист; телеграма; повідомлення електронною поштою; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах; IVR-обдзвін; комунікації у Системі «Приват24… Сторони узгодили, що повідомлення Банку, направлене у спосіб, узгоджений Сторонами у цьому пункті, є належним та достатнім та не потребує інших додаткових узгоджень із Клієнтом. То есть нигде не указано что банк обязан давать клиенту обьяснения в письменной форме с указанием причины прекращения дальнейшего сотрудничества.

0

Я просто прошу вас, чтоб Вы не переводили разговор в ту область — Вы сами просили (На каком основании заблокировали основную карту? Можно просто пункт договора? Хоть какой-то пункт чего-нибудь. Mirina75 19 ноября 2021, 20:32) я вам привел — п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки - чем вы не довольны?

0

Не внимательно читаете Toxa David 19 ноября 2021, 12:46 со слов: Карта матери была заблокирована после обращения ребенка… — пункты взяты из договора, а не из Википедии: еще раз выделю специально для вас 6.3.6.: ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки … ● в разі наявності сумнівів у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки … п. 6.3. Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки. … о смерти матери. А если ребёнок пошутил? — хороши шутки у ребенка! Не о подозрительных операциях, а о не санкционированных операциях — читайте внимательнее и не занимайтесь подменой понятий. Что меня касается — решаю только я, не вам указывать. (я буду его высказывать где хочу и пока мне не надоест.)

0

Это обязательство (право банка п.6.3 . Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки ) прописано в договоре https://www.monobank.ua/terms Редакція умов і правил monobank діюча 11.11.21. Умови і правила обслуговування в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» при наданні банківських послуг щодо продуктів monobank | Universal Bank Приєднання до Умов і правил здійснюється фізичними особами шляхом підписання Анкети заяви у паперовому або електронному вигляді, що надається Банком. Своїм підписом на Анкеті заяві Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент її підписання ознайомився з текстом Умов і правил, повністю зрозумів їхній зміст, погоджується з викладеним, розуміє свої права та обов’язки. Свиснул. А где в Toxa David 19 ноября 2021, 12:46 вы нашли цитаты из библии? Текст читаете не внимательно так что приходится повторять.


Головна/

Toxa David