Мінфін - Курси валют України

Встановити
ballistic

ballistic

0 підписників206 підписок

Був на сайті 7 лютого 2024 о 00:46

Про себе

"Між тим, що я думаю, тим, що я хочу сказати, тим, що я, як мені здається, кажу, тим, що я говорю, і тим, що ви хочете почути, тим, що, як вам здається, ви чуєте, тим, що ви чуєте, тим, що ви хочете зрозуміти, тим, що ви розумієте, знаходиться десять варіантів виникнення нерозуміння. Але все ж таки давайте спробуємо..."

На Мінфіні з 19 грудня 2010

Заблокувати

Записи

3

29 травня 2020, 22:12

Приватбанк

# Подзвонили висококваліфіковані шахраї
Є відповідь банку

Місяць назад подзвонили мені з 0567399129 на мій фінансовий номер. Назвалися представником служби безпеки Привату. Назвали моє повне ПІБ і останні 4 цифри моєї картки. Спитали, чи я це я щойно зробив оплату на суму ~4635 грн на користь якогось інтернет-магазину. Я відповів, що не робив, тому мені сказали, що потрібно зупинити транзакцію, бо це хтось намагається скористатися моєю карткою з шахрайською метою. Для зупинки транзакції мені потрібно пройти авторизацію в найближчому банкоматі за допомогою моєї картки. Я озвучив ідею зайти в Приват24 і перевірити, чи це дійсно так, на що мені сказали, що цього не можна робити, бо в такому разі сесія обірветься і служба безпеки не зможе повернути мої кошти. Також мене просили не класти трубку, бо в такому разі мені теж не зможуть допомогти. Банкомат Привату був поряд, я сказав, що зараз підійду і зроблю авторизацію. «Представник служби безпеки» сказав, шо зараз переключить мене на іншого співробітника, який проведе авторизацію і повернення коштів. Коли я підійшов до банкомату, там була черга. Новий «представник» почав мені розповідати, що після авторизації потрібно буде зробити переказ коштів для їх повернення. Це мене насторожило, бо відміна транзакції в моєму розумінні не має бути з додатковим переказом коштів. Я спитав його, як я можу бути впевненим, що спілкуюся з представником банку. Він впевнено відповів, що вони не запитують мене ніякої секретної інформації, а авторизація буде проходити через банкомат. Я майже повірив. Але вирішив перестахуватися і загуглив номер з якого мені дзвонили. Номер був в одній з баз помічений як шахрайський. Я одразу обірвав дзвінок, зайшов в Приват24, побачив, що ніякого списання не було, заблокував картку. Потім подзвонив на 3700 і там мені підтвердили, що номер з якого мені дзвонили не є номером банку. Раніше я мав досвід спілкування з шахраями, які дзвонили моїм батькам та тещі. Мені їх легко було розпізнати і я їм підігрував, диктував вигадані номери карток, щоб постібатися. Але в даному випадку я втратив пильність. Можливо тому, що я маю окремий фінансовий номер, який ніде не «свічу», раніше мені ніколи не дзвонили шахраї, тому дзвінок з 056* я автоматично сприйняв як дзвінок з Привату. Також висока технічна грамотність мови, відсутність відвертих шахрайських питань і страх втратити кошти приспали мою пильність. Написав цей відгук після прочитання схожих кейсів і щоб привернути увагу. Мені здається слабким місцем безпеки, що банк не має єдиного номера, з якого він телефонує клієнтам. Коли мені дзвонить банк з численних номерів 056*, то як я можу бути впененим, що це саме Приват?

З недавніх пір неможливо переглядати повідомлення від банку в Приват24 через браузер. Вважаю це безсоромним нав\'язуванням мобільного додатку Приват24. Скріншот тут: https://minfin.com.ua/ua/blogs/ballistic/120257/

20 січня 2019, 13:30

Приватбанк

# Приват24 безпідставно вимагає доступ до приватних даних
Є відповідь банку

Додаток Приват24 вимагає доступу до моїх контактів, мого сховища файлів та мого розташування. Без надання доступу до моїх приватних даних користування додатком неможливе. Не бачу жодних підстав вважати ці види приватних даних необхідними для реалізації базових функцій інтернет-банку. Принаймі аналогічні додатки інших банків можуть працювати без зазіхання на приватність. Прохання виправити цей баг. Деталі тут: https://minfin.com.ua/ua/blogs/ballistic/119273/


Головна/

ballistic