Мінфін - Курси валют України

Встановити
avantoffer

avantoffer

0 підписників0 підписок

Був на сайті 21 квітня 2024 о 20:30

На Мінфіні з 2 березня 2014

Заблокувати

Записи

6

6 жовтня 2022, 14:13

Приватбанк

# Відмова видачі готівки за дорученням
Є відповідь банку

Видана нотаріальна довіреність, довірена особа звертаеться у відділення для зняття валюти з рахунку. Передумови 1. Готівка замовлена та доставлена у відділення власником 2. Доручення надане банку заздалегіть Причина відмови Звернення 1 — вимагають підтвердити факт родинних звязків. WTF? Звернення 2 власником в чат — заявка була створена юристам банку на переказ коштів, переказ можливо родичам… Звернення 3 — повторно подали у відділення заявку на зняття готівки Звернення 4 — отримали відмову «Официальный ответ они могут дать только на письмо от тебе. Приват ссылается на постанову НБУ от 02.01.19 пункт 118» Звернееня 5 — колцентр: Не видали бо замовлення готівки може бути лише на того, хто знімає. Зробіть замовлення на довірену особі власник: Так банк не приймає заявку на довірену особу, бо в неї на рахунку немає валюти колцентр: то переведіть їй на рахунок або покладіть власник: так вона ж не рожич, як я переведу, і мені потрібно зняти, а не класти колцентр: то приходьте самі Від себе, буде неприємно читати На останні 5 років укр банки все частіше дивляться на клієнтів як на лайно, все частіше забувають про цінності приватної власності, чхати хотіли на закони та крутять ними як хочуть, а закони про фінмон дозволяють навіть відьом малити, отримують шалені прибутки. Куди поділися кваліфіковані менеджери та персонал? Закрили стільки банків, на ринку повно робочої сили, а постійно доводиться стикатися з якимось недалекими особами\\новачками яких найняли з дна ринку на мінімалку. Хочеться побажати банку побільше дропів та неповернень, бо на надійних клієнтів воно не заслуговує. А ще дуже шкода людей, які гинуть захищяти «таку систему» та таке відношення державного банку до своїх клієнтів. Та даже прикро що ті приференції, які мають лайно-банки ніколи не дозволять розвиватися в масштабі нормальним приватним банкам, і жодні порядні іноземці в наше рідне лайно не полузіть

Альфа-банк обмежило перекази Гривні з банку (на IBAN, на картки) в інші банки лімітом 200 тис грн. на місяць! До війни було 500 тис. В односторонньому порядку. В чому логіка, це ж не готівка? І для переказу понад пропонують прийти у свое зачинене відділення і сплатити 1.2% за переказ СЕП, який роками всі банки проводять майже безкоштовно Фрідман — ворог України! Який намагається додатково заробити на бажанні матеріально підтримати

1. Подал заявление на закрытие универсального счета с реквизитами для перевода остатка на счет в другой банк, 2. Заявление приняли и зарегистрировали в отделении 3. Через неделю деньги не поступили, счет не закрыли 4. В отделении сказали что главный офис мое заявление им вернул обртно т.к. в их программе нет технической возможности перевести деньги с универсального счета в другой банк. В договоре и на сайте указано что клиент может переводить деньги на свой карточный счет. (нет указания в каких банках) 5. Предложили снять наличными за 1% комиссии, ОТКАЗАЛИ В ЗАКРЫТИИ СЧЕТА по заявлению. судиться в этой стране можно годами, поэтому заплатил 1%, забрал кеш, который так не любит принимать это г-банк, и понес кешем в другой банк. также при прохождении повторной идентификации пытались втюхать подписание дополнительных соглашений, которые всунули внутрь текста согласия на обработку персональных данных (у них было мое старое согласие с 2015 года). были посланы — отказали провести идентификацию, после письменной юридической переписки — согласились, приложив ее копию. Советую обходить стороной! И читать все что вам пытаются втюхать в текстах мелким шрифтом.

https://www.youtube.com/watch?v=L139iTSIioQ&sns=fb У меня больше 200 тис, как можно обеспечить контроль за фондом что-бы очередь выплат до меня дошла и вернули больше 200 тис.? Начали отганизовываться какие-ли бо общественные группы по фидобанку?

15 квітня 2014, 20:04

ВиЭйБи Банк (VAB Банк)

# Не обслуживают карты других отделений даже в пределах 100 дол. с карты
Є відповідь банку

Сегодня в отделении Киев, м. Минская в кассе отказались снять с карты 100 дол, мотивируя тем что «карта открывалась не в их отделении». Такое происходит ежедневно. Касса отправляет клиентов к руководителю отделения, руководитель то прячется, то у него нет времени, то выталкивают клиентов силой из кабинета. https://www.youtube.com/watch?v=HRLTPwABwuE


Головна/

avantoffer