Мінфін - Курси валют України

Встановити
abank24

Підтримка Абанку

0 підписників0 підписок

Був на сайті 18 квітня 2024 о 20:13

Днепр

Помогаем с удовольствием

Про себе

Цілодобовий телефон підтримки клієнтів А-Банку: • 7776 (Безкоштовно з мобільних в межах України) • +380567220555 (Для дзвінків з-за кордону)

На Мінфіні з 14 червня 2019

Заблокувати

Записи

373

15 квітня 2024, 15:29

# Получи помощь из Канады от близких через Абанк
0

Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів. Кожна ситуація є індивідуальною, ми завжди раді допомогти та надаємо повну та послідовну інформацію, яка необхідна для вирішення питання. Для можливості розібратись у Вашій, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.

Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому безпідставно не виникне блокування. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування. Взяли Ваше питання на контроль, просимо очікувати дзвінок від Банку.

20 березня 2024, 08:39

# Повернення коштів
0

Банк не платить за відгуки. Чесні відгуки — це основа довіри.

Акціонери Абанк, приймають невід'ємну участь в допомозі нашій країні та захисникам. Щодо заповнення та надання інформації, в даному випадку, Банк діє в рамках чинного законодавства. Щиро прикро, що дана процедура викликала у Вас незручності.

Добрий день! Банк розуміє, що не кожен Клієнт має можливість звернутись на відділення Банку для отримання залишків та закриття рахунків. Саме тому реалізована можливість надати тимчасовий доступ до рахунку для можливості переказати кошти. Якщо Клієнт не встигне зняти кошти за визначений час, обмеження повертається. Комісія 30% в даному випадку не застосовується. При зверненні на відділення Клієнт отримає всю суму. Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.

Добрий день! Рівень процентних ставок визначається не тільки умовами банківського ринку, а й у цілому станом економіки держави. Тому знижуються і ставки за банківськими депозитами. Причому зниження ставок проводить не лише Абанк. Попри це, наші ставки в гривні є одними з найвищих серед банків країни. Сподіваємось, що Ви зможете обрати для себе бажані варіанти та будемо раді співпраці!


Головна/

Підтримка Абанку