Мінфін - Курси валют України

Встановити
3litry

Три літри

0 підписників1 підписок

Був на сайті 24 квітня 2024 о 11:57

На Мінфіні з 18 липня 2021

Заблокувати

Записи

50

14 лютого 2024, 21:43

Юнекс Банк

# Банківський переказ відсутній у списку операцій
Є відповідь банку

Минулого тижня зробил банківський переказ. Сьогодні заглянув у застосунок і не знайшов переказу у переліку операцій. Довго шукав, вже став переживати чи пройшов переказ. А виявляется що інформація про виконаний переказ знаходиться у «Сповіщеннях».

14 січня 2024, 08:44

Кредобанк

# Перекази працюють як за царя Гороха
Є відповідь банку

В вечері в пʼятницю я відправив банківський переказ на свій рахунок в іншому банку. Вже ранок неділі, а гроші так і не дійшли і це цілком вина Кредобанку бо той інший банк мабуть єдиний хто проводить платежі цілодобово: 16 грудня (це була неділя) я переказував з нього гроші на рахунок Кредобанку і вони дойшли меньше ніж за пів години.

9 січня 2024, 12:02

ПУМБ

# Викидання грошей на вітер
Є відповідь банку

Справи в банка йдуть добре. Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ. Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено. Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.

5 січня 2024, 20:28

Приватбанк

# корисна інформація любителям кешбека
Є відповідь банку

якщо у вас є картка Приватбанка то після того як ви здаєте кров в Харківському центрі служби крові вам на карту буде зарахована невелика компенсація за це судячи з того що компенсація нараховується тільки на карти Привата це власна ініціатива банка

Ще вчора вирішив що сьогодні зранку залагоджу пару справ у двох банках. Вчора ввчерочі запитав у служб підтримки чи будуть працювати відділення нащо отримав підтверджуючу відповідь. Відразу хочу зазначити що я поважаю право банків закриватись на час повітрянних тривог. Відділення обох банків знаходились неподалік від місць влучання ракет, одне навіть постраждало і всі вікна були закриті OSB-листами. Сьогодні повітряна тривога об’являлась вже три рази, між ними були невеликі перерви. В першому банку успішно оформив те що хотів — вони працювали навіть під час повітрянних тривог. А другим був саме Глобус, відділення № 10. Перший раз приїхав незадовго до закінчення першої повітрянної тривоги. Трохи почекав, тривога скінчилась, але відділення залишилось зачіненим. Згодом почалась друга повітряна тривога і я поїхав по своїх справах. Вже після 12 приїхав знов, дочекався закінчення повітрінної тривоги, підійшов до дверей — вони зачінені. В середині перебували співробітники яки бачили мене, але вони абсолютно ніяк не прореагували: ніхто не вийшов і не пояснив чому відділення зачинено. Коли підходив в перший раз на дверях серед інших папірців висіло оголошення «технічна перерва 30 хвилин». Я першого разу подумав що саме це й є причиною того що відділення зачинено. Але коли приїхав другий раз пройшло вже принаймі дві години тож ні про яку техничнку перерву мовий бути не могло. Повторюсь — ніхто з персоналу не вийшов і не появнив причину того що відділення зачиненно. Дуже розчарований таким відношенням до клієнтів. До слова візит до відділення мені змушує зробити сам банк бо без особистого підтвердження особи вони не дають мені можливості (ви не повірите) скористуватися BankID. Все інше працює, я можу відкривати депозити, надсилати гроші, отримувати перекази, платити картою будь де. Але щоб просто авторизуватись на якомусь сайті — маю прийти у відділення та показати паспорт.

13 грудня 2023, 08:19

monobank

# Корисна дрібничка
Є відповідь банку

Монобанк продумав як захистити клієнта від помилкових подвійних оплат послуг. Є в мене єСім лайфа яку замовив через застосунок Монобанку, але потім передумав робити її своєю основною карткою і вона так в застосунку і висить. Вчорашні події з Київстаром підштовхнули про еСІМ згадати, а потім ще й акція від лайфа на 10₴ за 3 місяці використання підвернулась. Поповнюю еСІМ на 10₴, але трясця Лайф списує їх як оплату за добовий пакет. Поповнюю ще на 10₴ і тут Монобанк перед власне поповненням показує додатковий екран с запитанням чи дійсно я хочу провести повторний платіж. Чесно кажучі не згадаю чи було таке щоб я помилково два рази відправляв кудись гроші. Але відгуки зі скаргами на це точно були. Монобанк врахував це і тепер помилково провести один платіж двічі набагато складніше.

8 грудня 2023, 14:56

Приватбанк

# Секьюрність карт нульова. Багато помилок в процесі відкриття.
Є відповідь банку

1. Спортивний інтерес всеж взяв верх 2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ. Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює. Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус. Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З\'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус. Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус. Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів. Резюме: — дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна — в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний — клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка — зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні — при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє — банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль

Короткий вступ: після повернення в Харків звернувся до свого ділера з питаннями по машині. СТО працює окремо від салону і в них заплатити можна або готівкою, а через Приват24. Довелось встановити цю штуку собі на телефон. При оплаті через Приват24 банк бере комісію 1₴ і це мене дуже дратує не стільки сумою скільки фактом комісії. Сьогодні ще раз завітав по справах, і поки очікував спробував розібратись чи є варіанти заплатити без комісії. Нормальних тарифів зібраних в одному місця не знайшлося тож подумав можливо якщо відкрити картку привату можна буде платити без комісії. Але ні, не можна … не можна відкрити віртуальну (вона зветься діджитал) картку банку через застосунок банку — обов’язково треба завітати до відділення де пройти повну аутентифікацію. Є альтернативний варіант: зробити фото з паспортом та РНОКПП, а потім ще зробити відеодзвінок — але це не для відкриття картки, а для знов таки аутентифікації як клієнта. А картку ще потом окремо відкривати. Але головне з’ясував вдома сидячи за компом: комісія 1₴ береться завжди, незалежно від того якого банку картка. От так я вчергове не став клієнтом Приватбанку. Я б ще зрозумів коли мова йде про кредит, але просту платіжну картку в інших банках можна отримати з набагато меньшим гемороєм. Це хіба що даніличи та льолікі обожнюють візити до відділень, але я нє. Минулий раз, що смішно, теж був теж пов’язаний з автосалоном — він порекомендував мені оформити кредит через Приват, але просидівши декілька годин у відділенні і так я був відправлений додому з пропозицією прийти наступного дня. https://minfin.com.ua/ua/company/kredobank/review/308072/

Розповідь буде короткою. В той час як НБУ гордо рапортує про взяття нових технологічних вершин, в той час як цілодобові банківські перекази вже 4 роки працюють цілодобово, в багку Глобус банківськи перекази вночі та не вихідні не опрацьовуються. З іншого боку хотів би відмітит гарну реалізацію переказів в мобільному застосунку: * непроведений платіж позначений як такий що перебуває в очікуванні * після відправки переказу десь пів години на формі перегляду деталей платежу присутня кнопка яка дозволяє скасуватти відправку

23 вересня 2023, 10:52

monobank

# Інтеграція з АТБ
Є відповідь банку

Як відомо Монобанк запустив картку АТБ цього місяця. Отримання її в перші тижни було трохи неочевидно, але відкрив віртуалку завдяки підказкам на телеграм-каналі Свідлова (цей канал, а также канали Тарага Гука та Ігоря WalletPro це дуже гарна альтернатива хайпо-фінансовим сайтам). Спочатку то була просто «ще одна карта». Але сьогодні випадково (можливо Гороховський і анонсував, але я за ним не слідкую) побачив що в детальній інформації по оплаті картою АТБ в цьому магазині з’явився зміст чека. Я ще недавно вів облік своїх фінансів і це дуже зручно що інформація є в банківському застосунку. Бо чеки з магазинів дуже часто губляться по дорозі до дому чи їх треба шукати десь в сумках. Звісно це поки що не закривая всі-всі покупки, але все одно плюс.


Головна/

Три літри