Доброго дня, мене звати Хомик С.М. останні десять років я та мої батьки, друзі страхувались у стаховій компанії «Універсальна» тому було прийнято рішення за рекомендаціями друзів та знайомих застрахувати на повне каско автомобіль марки Audi Q5 номер державного реєстру AC 7887 CB, номер договору № 3014/203/001330 від 21 грудня 2018 р. Приблизно через 5 місяців трапився страховий випадок – автомобіль було викрадено. Після цього випадку почались проблеми зі стаховою компанією на сьогоднішній день я чекаю уже більше двох місяців хоч якогось рішення від стахової компанії, а саме:
1. Чому немає офіційної оцінки автомобіля?
2. Чому я не можу отримати 100% виплату якщо я відмовляюсь від авто на користь страхової компанії?
3. Чому я повинен чекати 180 днів до виплати і їздити на орендованих авто?
4. Чому я повинен терпіти некоректне ставлення Андрія Монастирного який, не офіційно торгується зі мною, та пропунує в два рази меншу ціну, від ціни на яку було застраховано машину у договорі. Терпіти погрози у його мові, цитую: Якщо будемо судитись, то компанія взагалі нічого не виплатить. Чому після викрадення машини мене почали звинувачувати у тому що це я зробив.
Я звернувся в компанію щоб отримати сервіс а не вирішування проблем зі страховою, постійне відтягування часу і нерви…
В цій компанії застраховано близько 40 автомобілів моїх друзів та знайомих які також чекають рішення по цій справі.
Я чекаю адекватних рішень!
Наструпний мій крок це висвітлення усіх подій у Фейсбук, Інстаграм… та Моторка