Мінфін - Курси валют України

Встановити

Здоров\'я

1/5
Kvazar6942020-03-23 09:46:54
Роботу компанії важаю край незадовільною. Уклав угоду через онлайн сервіс приватбанку близько 1.5 років тому. У беоезні у мене трапився строховий випадок. 12 березня надав документи через відділеня привату. Оператр привату запевнив що страховики зателефнують на протязі доби. 14 беоезня зателефонував оператору привата зприладу того що зі мною ніхто не зв'язався. Оператор зв'язався з представником компанії і запевнив мене що мені зателефонують на протязі доби. Тількі 19 березня зі мною звязався представник компанії. Був дуже поганийзвязок про що я попередив абонента… Тільки в ході розмови я зрозумів що до мене телефонуе представник компанії… Нажаль я був у дорозі і документів стосовно страхового випадку немав тому не міг відповісти на всі запитання… На мое запитання чому мені не зателефонували протягом доби з часу надання документів агент почав нести якісь несемітниці… Яйого запитав він дійсно представник компанії???? 20 березня зателефонував на гарячу лінію 2202. Звернувся до оператора що яможу поспілкуватися з представником компанії і для зясування усіх питань… Оператор запевнив що зі мною зв'яжутся на протязі дня… 23 березня чекаю… Скільки часу у вашій добі?????
Уніка
23 марта 2020, 10:14
Доброго дня, просимо вас прислати Вашу скаргу на e-mail: quality@uniqa.ua
обов'язково вкажіть будь-ласка номер Вашого страхового договору.

Дякуємо заздалегідь,
З повагою,
СК «УНІКА»

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано