Шахрайство чи бизвідповідальність страховика?
1/5
17.11.2021 звернувся в клініку для консультації щодо результатів МРТ, що було проведено у зв'язку зі травмою коліні. Цього ж дня отримав висновок про необхідність робити операцію. Лікар повідомив що калькуляція направлена в страхову.
Приблизно через тиждень мені зателефонував представник страхової та повідомив що страхова гарантує повне відшкодування вартості операції окрім витрат на аналізи. Запитали чи буду я робити операцію в цій клініці та коли. Я відповів, що дати ще не знаю. Мені сказали, що як тільки домовлюся про дату операції та повідомлю про це страхову, страхова направить гарантійного листа в клініку.
Орієнтовно 01.02.2022 я зателефонував до страхової та просив прогарантувати операцію яка відбудеться 11.02.2022. Мені повідомили, що мені перетелефонують згодом. Ніхто не зв'язався.
Через 2-3 дні я знову телефонував з даного приводу. Оператор повідомили мене, що їм потрібно зв'язатися з моїм лікарем у страхові, а вона не нароботі. Тому обов'язково перетелефонують через 2 дні (коли повернеться).
07.02.2022 Знову телефонував. Спочатку повідомили, що я до них не звертався взагалі з даного приводу. Після того, як я наполегливо попросив перевірити інформацію, підтвердили що я звертався, але нічим помогти не змогли, просили щоб почекав.
08.02.2022 Аналогічна ситуація. Спочатку оператор говорить, що не розуміє в чому проблема з погодженням, потім підтвердила, що калькуляція від клініки надійшла, але в чому саме проблема та що потрібно зробити повідомити не може. Просить чекати. Ні відмови, ні підтвердження.
Операція призначена на 11.02.2022. Поліс до 17.02.2022.
Приблизно через тиждень мені зателефонував представник страхової та повідомив що страхова гарантує повне відшкодування вартості операції окрім витрат на аналізи. Запитали чи буду я робити операцію в цій клініці та коли. Я відповів, що дати ще не знаю. Мені сказали, що як тільки домовлюся про дату операції та повідомлю про це страхову, страхова направить гарантійного листа в клініку.
Орієнтовно 01.02.2022 я зателефонував до страхової та просив прогарантувати операцію яка відбудеться 11.02.2022. Мені повідомили, що мені перетелефонують згодом. Ніхто не зв'язався.
Через 2-3 дні я знову телефонував з даного приводу. Оператор повідомили мене, що їм потрібно зв'язатися з моїм лікарем у страхові, а вона не нароботі. Тому обов'язково перетелефонують через 2 дні (коли повернеться).
07.02.2022 Знову телефонував. Спочатку повідомили, що я до них не звертався взагалі з даного приводу. Після того, як я наполегливо попросив перевірити інформацію, підтвердили що я звертався, але нічим помогти не змогли, просили щоб почекав.
08.02.2022 Аналогічна ситуація. Спочатку оператор говорить, що не розуміє в чому проблема з погодженням, потім підтвердила, що калькуляція від клініки надійшла, але в чому саме проблема та що потрібно зробити повідомити не може. Просить чекати. Ні відмови, ні підтвердження.
Операція призначена на 11.02.2022. Поліс до 17.02.2022.