Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство чи бизвідповідальність страховика?

1/5
Михайло2022-02-09 10:27:41
17.11.2021 звернувся в клініку для консультації щодо результатів МРТ, що було проведено у зв'язку зі травмою коліні. Цього ж дня отримав висновок про необхідність робити операцію. Лікар повідомив що калькуляція направлена в страхову.

Приблизно через тиждень мені зателефонував представник страхової та повідомив що страхова гарантує повне відшкодування вартості операції окрім витрат на аналізи. Запитали чи буду я робити операцію в цій клініці та коли. Я відповів, що дати ще не знаю. Мені сказали, що як тільки домовлюся про дату операції та повідомлю про це страхову, страхова направить гарантійного листа в клініку.

Орієнтовно 01.02.2022 я зателефонував до страхової та просив прогарантувати операцію яка відбудеться 11.02.2022. Мені повідомили, що мені перетелефонують згодом. Ніхто не зв'язався.
Через 2-3 дні я знову телефонував з даного приводу. Оператор повідомили мене, що їм потрібно зв'язатися з моїм лікарем у страхові, а вона не нароботі. Тому обов'язково перетелефонують через 2 дні (коли повернеться).
07.02.2022 Знову телефонував. Спочатку повідомили, що я до них не звертався взагалі з даного приводу. Після того, як я наполегливо попросив перевірити інформацію, підтвердили що я звертався, але нічим помогти не змогли, просили щоб почекав.
08.02.2022 Аналогічна ситуація. Спочатку оператор говорить, що не розуміє в чому проблема з погодженням, потім підтвердила, що калькуляція від клініки надійшла, але в чому саме проблема та що потрібно зробити повідомити не може. Просить чекати. Ні відмови, ні підтвердження.
Операція призначена на 11.02.2022. Поліс до 17.02.2022.

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано